Serious Requestquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat staat er nu op dat briefje in de 3FM studio...kan het niet lezen
Hoe kun je haar nu slechter dan Giel vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef cygnusx het volgende:
He kut, nu dus 2 of 3 uur annemiek aanhoren... jammer.
Zeker...quote:
Sterker nog, 4 uur! Ze zit er tot 2.00 uur vannacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef cygnusx het volgende:
He kut, nu dus 2 of 3 uur annemiek aanhoren... jammer.
zoiets wou ik ook net typenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Stoer hoor kindje dat heel Nederland kan zien dat je rookt
Nou, gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kun je haar nu slechter dan Giel vinden?
SERIOUS REQUESTquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat staat er nu op dat briefje in de 3FM studio...kan het niet lezen
ja ik was vergeten mijn punt te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik de regering. Vorig jaar toch koenders en niet WA.
Giel is baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Seam het volgende:
Dit jaar trouwens geen hakkuh halfuurtje?
Ik gebruik hem welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is teveel gedoe om die programmering aan te passen, en de normale site wordt nu toch niet gebruikt.
idd, die update moet gewoon korter!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat je steeds een stuk mist als je tv kijkt
Hij wil vaak iets te nadrukkelijk aanwezig zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Giel: iedereen wilt met me op de foto!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dr juist wel een prettige stem hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Sneijder5 het volgende:
Pff, is maar goed dat ze hier niet mee leest. Wat vinden jullie zo slecht aan Annemieke?
Dsu zei ik op Twitter:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat je steeds een stuk mist als je tv kijkt
Krijg ik terug:quote:inthewebnl @seriousrequest leuk die headlines, maar we missen nu wel een groot gedeelte van het glazen huis! Beetje jammer... #sr09
quote:SeriousRequest @inthewebnl het is in de tijd dat de radio reclame doet. Dan gebeurt er niet zoveel ;-)
Ik denk morgenochtend ergens, tijdens Giel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef alors het volgende:
Wanneer komt er weer een Veiling TV, ik was net even weg tijdens de vorige
Nou, tot nu toe gaat het prima hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij wil vaak iets te nadrukkelijk aanwezig zijn
met die kop van Giel erbij lijk ik zelfs knap op een foto!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb niks tegen annemieke, vind het juist lekker: een vrouw in het huis. En wat voor een, rock 'n roll!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Sneijder5 het volgende:
Pff, is maar goed dat ze hier niet mee leest. Wat vinden jullie zo slecht aan Annemieke?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dsu zei ik op Twitter:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Nou ja, giel heeft nog wel een soort van humor af en toe, ik vind haar radio'kunsten' een beetje gemaakt, en echt doeltreffend of humoristisch is ze ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
ja, had ik tijdens een vakantie in Frankrijk meequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Room 11, lang niet gehoord, zo'n fijne plaat![]()
Zal met het hakkuh half uurtje wel weer misgaan ben ik bangquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe gaat het prima hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |