Meen je niet?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomen
The One And Only Sander Guis, normaal gesproken op de zondagavond en tot eergisteren ook 's nachts van 4 tot 6.quote:
Een reptilian toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomen
Vorig jaar kregen ze 2,5 miljoen als er 2,5 miljoen opgehaald zou worden. Dit jaar is er echter nog niets over bekend. Afwachten dus...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
ik volg dit topic pas sinds nu en SR sinds dat ze erin gingen vanmiddag, maar ik had eigenlijk nog verwacht dat maxima zou vertellen dat het opgehaalde bedrag verdubbeld zou worden... dit heb ik niet echt gehoord.
Is hier nog info over? of gaat dat dit jaar niet gebeuren? Vorig jaar kregen ze iets van 2 miljoen als er 2 miljoen opgehaald zou worden dacht ik...
Ahh! En wat doet ie nu? Wel ideaal om de studio eens goed te soppenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The One And Only Sander Guis, normaal gesproken op de zondagavond en tot eergisteren ook 's nachts van 4 tot 6.
Dat doet de regeriing toch altijd? Niet de prins of de prinses?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
ik volg dit topic pas sinds nu en SR sinds dat ze erin gingen vanmiddag, maar ik had eigenlijk nog verwacht dat maxima zou vertellen dat het opgehaalde bedrag verdubbeld zou worden... dit heb ik niet echt gehoord.
Is hier nog info over? of gaat dat dit jaar niet gebeuren? Vorig jaar kregen ze iets van 2 miljoen als er 2 miljoen opgehaald zou worden dacht ik...
Dat zal Koenders wel weer komen vertellen in het huis één van de komende dagen. Of verdubbelen, of wat ze ook gaan doen. Tenminste, dat vertelde hij gisteren bij Coen & Sander.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
Bert Koenders heeft wel gezegd dat de overheid nog wel iets zou doen, maar wat is niet gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
Staat in m'n sig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Welke is van jou?
Zie door de bomen/streams het bos/de ontwikkelaars niet meer
Er zal nog wel een of andere politicus langskomen om dat bekend te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet de regeriing toch altijd? Niet de prins of de prinses?
Ik heb meer wat tegen annemieke, vind haar maar beetje irritant. Hopelijk gaat ze wat meer mee met giel en vooral gerard, want die zijn wel geniaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Annemieke...
Hij doet de Serious Request Updates, om 22.30 uur komt er weer eentje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ahh! En wat doet ie nu? Wel ideaal om de studio eens goed te soppen
ahquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat in m'n sig.
De 3FMFan-player dus.
Het is teveel gedoe om die programmering aan te passen, en de normale site wordt nu toch niet gebruikt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Againzender het volgende:
Volgens de 3FM site is nu gelukkig gewoon DER RUDY!!!! aan het uitzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |