Ben ik met je eens. Veel mensen luisteren ook naar 3fm tijdens 't werk. Beetje easy listening muziek kan dan ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar er zijn een hoop luisteraars die standaardhits willen, en niet betalen voor SR. Dus voor het grootste marktaandeel kun je niet uitgaan van de muziek die aangevraagd wordt
Ja, zag die van mij ook netquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Piles, dit is dan wel weer geniaal
[ afbeelding ]
quote:
ja dat maakt ook uit met SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
Zo, ben benieuwd naar Annemieke, dame met een goede muzieksmaak
Me2 !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Het eerste grote blok voor Annemieke in haar SR geschiedenis... ben benieuwd.
vertel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Valt jullie ook iets op aan de sms-jes?
BdeBquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Haunter het volgende:
Hopelijk wordt Little Lion Man de hit van dit jaar :p
De luisteraars en de muziekredactie, want die plannen wat er uiteindelijk gedraaid gaan worden, aangezien ze nooit alles kunnen draaien. Elke keer plant de producer van een ander 3FM-programma de uren in. Dus als men per se een nummer gedraaid wilt zien, moet men Kevin hier misschien eens vriendelijk aankijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja dat maakt ook uit met SR... waar de luisteraars bepalen wat er gedraaid wordt
.... neemt nie weg dat ze goede smaak heeft
iedereen houd van elkaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Valt jullie ook iets op aan de sms-jes?
Dat zou zo tof zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Haunter het volgende:
Hopelijk wordt Little Lion Man de hit van dit jaar :p
Tijd voor een pauzequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah een herhaling van de headlines
Ik snap hem nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah dat geneuzel.... laat ze iets anders verzinnen.
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Maxima wilde zelf wel de microfoon vasthouden en ze drinkt uit een flesje. Wat een rock 'n roll
Er kijken continu ongeveer 15-20 personen tegelijk naar, met eerder vanavond een uitschieter tot ver over de 40.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: heb je al realtime statistieken van je webplayer? Word ie een beetje goed bezocht?
Leugensch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomen
Welke is van jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er kijken continu ongeveer 15-20 personen tegelijk naar, met eerder vanavond een uitschieter tot ver over de 40.
Samen met Gerard en Michiel de DJ die de meeste van mijn requests draaitquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Annemieke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |