Pics or it didnt...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Oeps. Incidenteel een screen van Annemieke's achterkant gemaakt.
Moet ook wel, anders wordt het zo'n onoverzichtelijk zooitje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het corrigeren op het eventlog he
quote:
Klop het direct afquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klop even af Hans. Ik zei het net ook al hier en ik klopte er ook maar even bij af en toe nu toe is het nog steeds goed
Elk kwartierquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Om de hoeveel tijd update dit?
In het Noorden hebben we gewoon een betere smaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dit de platen van de mensen die vaker 3FM luisteren dan alleen maar SR
Dat valt dan nog tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Hier in Zweden loopt hetzelfde concept deze week al, ook tegen malaria....waarschijnlijk komt er daar zo'n 3 miljoen kroon binnen. Ongeveer 300.000 euro....
3FM Serious Request levert 5,6 miljoen opquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Hier in Zweden loopt hetzelfde concept deze week al, ook tegen malaria....waarschijnlijk komt er daar zo'n 3 miljoen kroon binnen. Ongeveer 300.000 euro....
Topquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Elk kwartier
Normaal elk uur, maar deze week even wat vaker
Het meeste komt toch echt wel op de laatste dag binnen, dan komt er van de overheid nog wat bij en dan komen de bedrijven met het totaal wat er die week opgehaald isquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Voeg gelijk even een t toe bij "Klaas meld".quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ook wel, anders wordt het zo'n onoverzichtelijk zooitje.
Kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
5.6 miljoen hoorde ik vanmiddag geloof ik
Zoveel hadden ze vorig jaar toch ook daar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat valt dan nog tegen
Ik hoop dat NL erboven komt
Land is wel wat kleiner hequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
DagoDuckquote:
Plus de actie draait hier al langer, dus meer bekendheid en vooral meer media-aandacht. Tenminste, dat laatste lijkt me wel.quote:
Oh, maar het glazen huis genereert hier lang niet zoveel aandacht hoor. Bedrijfsleven bemoeit zich er nauwelijks mee, terwijl daar toch het "grote geld" zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het meeste komt toch echt wel op de laatste dag binnen, dan komt er van de overheid nog wat bij en dan komen de bedrijven met het totaal wat er die week opgehaald is
Duran Duran
Was dat een paar jaar geleden niet dat Sander zo debiel met een verzoekje voor veel geld omging?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Goed dat ze dit jaar blijkbaar veel meer direct draaien. Dat was de vorige jaren vaak wel anders.
Als er geen laag ijs op de fietspaden lag zouden er wel meer mensen komen.quote:
Ik ben groot fan van Ametist.. Wat een DJquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Maar er zijn een hoop luisteraars die standaardhits willen, en niet betalen voor SR. Dus voor het grootste marktaandeel kun je niet uitgaan van de muziek die aangevraagd wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef pjaminon het volgende:
SR laat trouwens wel weer ieder jaar zien dat de smaak van de 3fm luisteraars een beetje afwijkt van de normale playlist. Ik zeg niet dat ze normaal crap draaien maar het kan beter. Luister meer naar je luisteraars!
Idd, misschien toch een klein beetje meer top2000 muziekquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef pjaminon het volgende:
SR laat trouwens wel weer ieder jaar zien dat de smaak van de 3fm luisteraars een beetje afwijkt van de normale playlist. Ik zeg niet dat ze normaal crap draaien maar het kan beter. Luister meer naar je luisteraars!
* Roel_Jewel wacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Oeps. Incidenteel een screen van Annemieke's achterkant gemaakt.
Eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Krambo het volgende:
De muziek is tot nu toe opvallend goed inderdaad. Hopelijk blijft dat zo
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Piles, dit is dan wel weer geniaal
[ afbeelding ]
Die santaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |