Tijd voor een pauzequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah een herhaling van de headlines
Ik snap hem nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah dat geneuzel.... laat ze iets anders verzinnen.
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Maxima wilde zelf wel de microfoon vasthouden en ze drinkt uit een flesje. Wat een rock 'n roll
Er kijken continu ongeveer 15-20 personen tegelijk naar, met eerder vanavond een uitschieter tot ver over de 40.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: heb je al realtime statistieken van je webplayer? Word ie een beetje goed bezocht?
Leugensch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomen
Welke is van jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er kijken continu ongeveer 15-20 personen tegelijk naar, met eerder vanavond een uitschieter tot ver over de 40.
Samen met Gerard en Michiel de DJ die de meeste van mijn requests draaitquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Annemieke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |