Ik ken ook iemand die dat vaak doet. Ze heeft het gelukkig zelf door en heeft als tip gegeven om dan te reageren: "Ja, 10 uur."quote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Rene moet wel een keer kappen met dat "Weet je wat het is.." elke keer als hij wat wil gaan zeggen. Wordt beetje irritant
Niet dat ik weet. Je kunt het wel terugkijken. Het wordt altijd al vrij snel na de uitzending geplaatst. Optimaal morgenochtend voor de pc, met een kopje koffie en de verwarming aan terwijl het buiten sneeuwt.quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef Drassss het volgende:
Is het mogelijk om dit vanavond live te volgen op internet?
Dat is waar natuurlijk, maar ik geniet denk ik savonds meer dan smorgens van het cabaret op rtl 7quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je kunt het wel terugkijken. Het wordt altijd al vrij snel na de uitzending geplaatst. Optimaal morgenochtend voor de pc, met een kopje koffie en de verwarming aan terwijl het buiten sneeuwt.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Alfred Nus en Peter Enis doen het ook altijd goed.
Hij heeft de snowboots aan ofzoquote:
Jij weer hier?quote:
Ja, even buurten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat een zielig negertje het zegt zal het wel zo zijn?
Elia moet niet zo janken. Alsof het de eerste keer is dat er zo iets gezegd wordt op het veld. Dat soort dingen gaan over en weer. Maar een slachtofferrol is natuurlijk wel erg makkelijk.quote:
Vind ik nog veel geld hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
5 miljoen plus een deel van doorverkoopwinst is een mooi bedrag voor Honda
Vooral met dat spel dat Heracles liet zienquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:een fles Jagermeister, dat gooi je toch niet weg. Dat zuip je op!
Je hebt gelijk. Maar als er iemand na de training zegt dat als het 5-4 wordt iedereen 2.000 euro krijgt dan denk ik dat al die ventjes zo meewerkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Als je alleen maar 2 keepers omkoopt kan je volgens mij de uitslag niet echt garanderen.
Jaja, ook debielen moeten voorgelicht wordenquote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Stel, je hebt een mandarijn..
Wat een stoere reclame.
ik denk dat het van Derksen zijn kant vooral minachting voor Kraaij isquote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Kraaij en Derksen haten elkaar oprecht.
Dit kun je niet meer spelen.
Kweenie, ik heb eens een aflevering van Doordekken gezien toen Hans ook aan tafel zat zonder publiek erbij, en Johan was vol lof over Hans, en zag in hem de ideale technisch directeur van De Graafschap.quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het van Derksen zijn kant vooral minachting voor Kraaij is
een leuke Engelse club onderin de PL is misschien wat meer voor hemquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
Stijn Schaars is toch geen internationale top?
Op de training misschien wel..quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
Stijn Schaars is toch geen internationale top?
daar win je geen wedstrijd meequote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Op de training misschien wel..
Hij heeft geld genoeg verdiend daar, die maatk zich niet druk, zeker gezien het milieu waaruit hij komt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zou Arnautovic zich nou voelen, hij was er zeker van dat hij zou slagen bij Inter
Idd, Johan en Hans stijf naast elkaar en geen woord zeggend. Maar dat is allemaal gespeeld natuurlijkquote:
Wat jij zegt. Complete nonsens. Ja: het bestaat, maar tommie en ieniemienie daar kramen echt volledige uitzin uit.quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef SwitSok het volgende:
Dat wedstrijden kopen zoals die 5-4 van Cambuur - Oss geloof ik niet. Dan zou de hele Jupilerliek rigged zijn. Ze dikten dat hele belchinezen verhaal ook al erg aan terwijl het al jaren bekend is. Die gast heeft daar de hele tijd bij wat Thaise hoertjes gezeten en ondertussen maar wat leuks verzonnen.
Die 30k heb je dus nodig om de wedstrijd om te kopen. En dan kan je zogezegd 3 ton winnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:55 schreef Greetings het volgende:
Komt het dan echt niet bij Iwan op dat het misschien een scam is met dat uitslagen kopen?
Dat je 30K neertelt en ze gewoon wat roepen?En dan dus zeer waarschijnlijk de uitslag niet goed hebt?
Een leuk rijtje met rare uitslagen kan ik ook wel achteraf opstellenEn dat vond ie dan indrukwekkend, om zo'n lijstje onder ogen te krijgen?
![]()
Als ze het echt kunnen regelen, waarom zetten ze dan niet gewoon constant zelf geld in op die uitslag? Dan hebben ze zo'n lousy 30K toch niet meer nodig? Waarom zou je je geheimpje/goudmijn delen met anderen? Dat snijdt jezelf alleen maar in de vingers.
Maar ik denk dat VI gewoon een leuk verhaaltje wil hebben, want mensen vinden het wel leuk om te lezen natuurlijk.
Denk eens aan asian bookies als 12bet, sbobet, ibcbet of lokale asian-betkantoren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook nog ergens hoog kunnen inzetten. En ik durf hem wel aan dat alle alarmbellen af gaan als er op partybets 1000 euro op een 7-1 uitslag gezet wordt bij een jupiler match.
Uiteraard, maar ook daar valt het natuurlijk snel op als er grote bedragen op een onbeduidende match ingezet worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Denk eens aan asian bookies als 12bet, sbobet, ibcbet of lokale asian-betkantoren.
Partybets (Gamebookers) is maar een kleine partij.
Klik!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:44 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb de aflevering niet gezien; waar kan ik deze terugkijken
Die 30k was voor een tip betreffende een gefixte wedstrijd, je koopt met 30k volgen hun niet de wedstrijd zelf (dus ik leg 30k neer, wil dat Cambuur met 3-1 wint en hun regelen het. En ik zou een betere bookie zoeken als ik met een correct voorspelde uitslag als 4-5 met 30k inleg slechts 200k kon winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die 30k heb je dus nodig om de wedstrijd om te kopen. En dan kan je zogezegd 3 ton winnen.
Maar dan moet je dus ook nog ergens hoog kunnen inzetten. En ik durf hem wel aan dat alle alarmbellen af gaan als er op partybets 1000 euro op een 7-1 uitslag gezet wordt bij een jupiler match.
Ik zie het de Gamma niet ophoestenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Ze hadden gewoon voor 30.000 dollar zo'n wedstrijd moeten kopen dan hadden ze hard bewijs gehad en had het een sterk verhaal geweest.
Geschreven door Greetings (van Fok!)quote:“Aziatisch gokschandaal”: publiciteitsstunt of naïviteit?
Een paar weken geleden kregen de VI-journalisten Iwan van Duren en Tom Knipping een tip van de Canadese onderzoeksjournalist Declan Hill toegespeeld dat er een paar Chinezen constant stonden te bellen langs de lijn bij Jupiler League wedstrijden van FC Oss en FC Eindhoven. Ondanks het feit dat deze tip Hill wel heel goed uitkwam ter promotie van zijn nieuwe boek, namen de heren het heel serieus en gingen zelf eens langs bij deze clubs. Wederom waren de “belchinezen” present en ze dachten iets verdachts op het spoor te zijn. Genoeg reden voor hoofdredacteur Derksen om deze twee journalisten op deze zaak te zetten, en Iwan van Duren zelfs een snoepreisje naar Thailand te laten maken. Daar zou hij zogenaamd op onderzoek uitgaan naar de omkopingspraktijken rondom de Jupiler League. Er was een briljant samenwerkingsplan opgesteld, waarbij Van Duren in Bangkok polshoogte zou nemen, terwijl Knipping bij wedstrijden van de beloftes van Eredivisieclubs langs de lijn een oogje in het zeil ging houden. Eenmaal aangekomen in Thailand ging van Duren op zoek naar goklocaties. Een illegale gokclub, waarvan er in Bangkok wel honderden zijn, was hem te link, dus het bleef bij wat gesprekken met hobbygokkers. Op het formuliertje met beschikbare weddenschappen stonden wedstrijden uit alle competities ter wereld, en dus ook wedstrijden uit de Jupiler League. Van Duren belde met Knipping in Nederland, die langs de lijn stond bij Jong FC Utrecht en ja hoor: Knipping had weer twee “belchinezen” gespot. De cirkel leek rond en ze dachten echt iets groots op het spoor te zijn. Van Duren vervolgde zijn gesprekken met hobbygokkers en liet zich vertellen dat iedereen in Thailand geloofde dat er wedstrijden in de Jupiler League werden omgekocht, maar realiseerde zich niet dat deze gedachte dat alles “gefixed” wordt nou eenmaal in hun cultuur verworven zit en ze zo dus ook over andere competities ter wereld denken. Deze hobbygokker paste dit soort, op niets gebaseerde, gedachtegangen dan ook toe bij alle wedstrijden die hij voorspelde. Volgens hem was alles vooraf bepaald, ook Heerenveen-Ventspils en Hertha-Sporting Lissabon. Dat de hobbygokker slechts enkele tientjes inzette per week en ook nog eens minimaal 4 wedstrijden per ticket moest voorspellen (wat omkoping natuurlijk veel moeilijker maakt omdat je 4 wedstrijden moet beïnvloeden) zag hij niet als aanwijzing dat het weleens onzin kon zijn wat deze man verkondigde. Van Duren sprak nog meer Thaise hobbyisten en ook die waren er van overtuigd dat de uitslagen vooraf al bepaalde waren in de Jupiler League (en andere competities). Wat een ontdekking zeg! Als Van Duren naar Macedonië, Albanië of Griekenland was gevlogen had hij dezelfde gesprekken kunnen verwachten. Er zijn nou eenmaal culturen waarin er inderdaad omgekocht wordt (zoals in de Thaise competitie ook is gebeurd), en de mensen uit die landen denken dan gelijk dat dit in alle landen het geval is.
Na deze slappe en verwaarloosbare ontdekking dacht Van Duren echter wel iets concreets op het spoor te zijn gekomen: hij kreeg een tip dat er via bepaalde internetsites zoals www.scorestip.com, www.mx555.com, www.want88.com en www.tips168.com uitslagen van Jupiler League wedstrijden te koop waren. Hij startte een e-mailconversatie om hier meer over te weten te komen en constateerde dat er 3 niveaus van tips waren, waarbij het hoogste niveau een concrete uitslag betrof waarvoor $8.000 vooraf betaald diende te worden, en $22.000 achteraf als de tip goed bleek. Dit bedrag was Van Duren begrijpelijk te gortig en daarom hield hij het bij het bekijken van de eerder voorspelde wedstrijden op de sites. Op een lijstje met bijna alleen maar “winners” en af en toe voor de geloofwaardigheid een sporadische “losing” tip stonden onder andere 5 Jupiler League wedstrijden met rare uitslagen. Van Duren was echter niet slim genoeg om te bedenken dat deze tips helemaal nooit voorspeld zijn, maar enkel als lokkertje voor nieuwe klanten van de site dienen. Deze sites zijn dan ook gewoon slecht in elkaar geknutselde scam-sites en dienen enkel om goedgelovige bezoekers gebakken lucht te verkopen. Viel het Van Duren niet op dat ook wedstrijden uit de Premier League, Bundesliga en Primera Division van clubs als Manchester United, Bayern München en Barcelona in dit rijtje stonden (overigens ook PSV-Ajax)? Zouden deze clubs volgens hem dan ook hun wedstrijden laten beïnvloeden? En waarom moest men van tevoren $8.000 betalen en niet het gehele bedrag na de tip, die zogenaamd niet fout kon gaan? Als klanten een goede tip krijgen gaan ze echt nog wel vervolgtips bestellen, dus het bedrijf hoeft dan niet bang te zijn dat ze hun geld niet meer krijgen. Het mag overduidelijk zijn dat deze scam-sites gewoon $8.000 voor een uit de duim gezogen uitslag incasseren, en eventueel in het onwaarschijnlijke geval dat ze uitslag goed “voorspellen” zelfs op nog meer transacties van de klant kunnen rekenen. Klanten zullen 1 of wellicht 2 keer in de onzin trappen en daarna naar hun geld kunnen fluiten, want er moet betaald worden via het anonieme geldtransactiesysteem “Western Union” en er staan geen namen of adressen op de scam-site. Daarna proberen ze het gewoon bij nieuwe klanten nog een keer. Er zijn altijd wel weer nieuwe mensen die erin trappen. En dan nog het belangrijkste argument waarom deze tips onzin zijn: als deze sites echt de uitslagen konden beïnvloeden, waarom zouden ze deze informatie dan voor luttele bedragen van een paar duizend dollar delen, als ze zelf per tip met wel 10 tot 50 keer hun eigen inzet kunnen vermenigvuldigen? Dan zijn ze binnen een maand multimiljonair en is uitlekken riskeren door het verspreiden van de tips alleen maar oliedom.
Dan terug naar de “belchinezen”. Is dat dan nog wel verdacht? Nou, nee. Deze bellers, vaak studenten (nog meer Nederlanders dan Chinezen overigens, maar die vallen minder snel op), verdienen per wedstrijd zo’n 70 tot 80 euro door in bepaalde vooraf afgesproken codes zoals “danger home”, “free kick away”, “clear play” etcetera het wedstrijdverloop door te geven. Ze werken voor volkomen legale data-bedrijven zoals bijvoorbeeld www.rball.com of www.running-ball.com. Deze verkopen hun diensten weer door aan (eveneens legale) grote Aziatische bookmakers als www.sbobet.com (hoofdsponsor van West Ham United), www.ibcbet.com en www.188bet.com (shirtsponsor van Bolton en Wigan Athletic). De enige reden waarom de bookmakers (waar overigens iedereen een internetaccount kan aanmaken, ook Nederlanders) deze diensten inkopen, is omdat er geen TV-beelden van deze wedstrijden beschikbaar zijn en ze toch een zo breed mogelijk aanbod aan sportweddenschappen willen aanbieden. Op deze manier via live verslaggevers kunnen ze toch live weddenschappen aanbieden gedurende de wedstrijd, en bij situaties van “danger” nemen ze even tijdelijk geen weddenschappen aan. De “belchinezen” doen dus ook niets illegaals en verdienen gewoon een aardig zakcentje op een leuke manier. Deze zijn overigens niet alleen in de Jupiler League te vinden, maar ook in de Eredivisie (alleen vallen ze daar door de volle stadions minder op) en zelfs in alle competities ter wereld. Van het vrouwenvoetbal in Japan en Nederland tot de tweede divisie van Ijsland, van de beloftenelftallen uit Bahrain tot de U19 elftallen uit Zweden. Je kan het zo gek niet bedenken en de bookmakers bieden er live weddenschappen via verslaggevers op aan. Zouden alle competities ter wereld dan opeens omgekocht zijn, omdat er overal live verslaggevers langs de lijn rondlopen?
De enige manier om indicaties van omkoping te vinden, is simpelweg naar de “odds” (Engels woord voor quoteringen) van de aangeboden wedstrijden te kijken. Als deze in korte tijd opeens flink dalen, betekent dit dat er flink op is ingezet (vaak is daar wel meer dan een ton voor nodig). Zo ben ik, al jarenlang volger van deze Aziatische bookmakers, de laatste jaren af en toe weleens een verdachte wedstrijd tegengekomen. Dit betrof echter bijna alleen maar wedstrijden uit de vroege voorrondes van de Champions League en de voormalige UEFA Cup (en Intertoto). Bij clubs uit Albanië, Macedonië en Estland was het verdacht vaak raak en zakten de odds voor een overwinning van hun tegenstanders vaak tot lager dan de helft van de oorspronkelijke odd. Bijna altijd verloren deze teams dan ook, naar het schijnt soms met rare blunders, maar dit is lastig na te gaan omdat er van deze kleine wedstrijdjes vaak geen beelden zijn (vandaar ook dat het bij deze wedstrijden gebeurt). Een concreet voorbeeld is de wedstrijd tussen Rapid Wien en het Albanese Vllaznia (5-0) in de voorronde van de Europa League in juli dit jaar, waarbij de odds op een ruime overwinning van Rapid flink kelderden en tijdens de wedstrijd nog verder zakten. Een tweede voorbeeld was de wedstrijd tussen Timisoara en Dinamo Zagreb (0-3) uit de Europa League in oktober van dit seizoen. Hierbij was Timisoara de dag voor de wedstrijd nog (zoals normaal) favoriet met een odd van rond de 2,10, maar daalden de odds op Dinamo Zagreb op de wedstrijddag (en vooral een paar uur voor de wedstrijd) enorm en dit zette zich door tijdens de live odds. Vlak na de aftrap was Dinamo Zagreb opeens zelfs favoriet, en ook na de 0-1, 0-2 en 0-3 bleven ze dik favoriet voor de “next goal”. Dit was wel erg verdacht, en is het al geen bewijs voor omkoping, dan is het op z’n minst merkwaardig dat er kennelijk zo enorm veel op de uitoverwinning is ingezet (odds dalen immers alleen door veel erop in te zetten).
De belangrijkste conclusie is echter dat ik, in de pakweg 5 jaar dat ik deze Aziatische gokmarkten volg, in de Eredivisie en Jupiler League nog nooit een verdachte oddsdaling ben tegengekomen. Verder dan een daling van pakweg 20% omdat de gokkers bijvoorbeeld doorkregen dat een team 3 geschorste spelers of veel blessures heeft, is het nooit gegaan. Ik durf dan ook te stellen dat er absoluut geen sprake is van omkoping in Nederland en de KNVB verdoet dus echt haar tijd met het onderzoeken van de 5 door Van Duren doorgespeelde wedstrijden. Ze zullen niets vinden. In België en Duitsland waren er in respectievelijk 2005 en 2004 wel omkooppraktijken die later ook bewezen zijn. Destijds heb ik ook met eigen ogen de odds van deze betreffende wedstrijden zien kelderen en was er dus echt iets aan de hand. Natuurlijk zou zoiets ook ooit in Nederland kunnen gebeuren als het in België en Duitsland ook kan, maar vooralsnog is er echt niets aan de hand. En mocht er al ooit bij offline bookmakers in het verre oosten veel zijn ingezet op Nederlandse wedstrijden, dan zou men dat binnen een paar uur ook in de odds bij de internetbookmakers moeten terugzien. De bookmakers passen zich namelijk allemaal aan elkaar aan, omdat er anders door verlaagde odds bij de offline bookmakers op de teams waarop fors is ingezet (en dus sterk verhoogde odds van hun tegenstanders) makkelijke arbitrage winsten te halen zijn door op beide teams (op de verhoogde odd offline, en nog niet verlaagde odd van de tegenstander online) in te zetten en zo een gegarandeerde winst te pakken ongeacht welk team de wedstrijd wint (in jargon ook wel “surewins” genoemd). Zolang er geen verdachte dalingen in odds bij Nederlandse wedstrijden waarneembaar zijn is dus vast te stellen dat er in ieder geval niet grof op wordt ingezet, en kan men er dan ook vanuit gaan dat er geen omkoping plaatsvindt.
Van Duren was dus uiteindelijk naar Thailand gevlogen om met wat hobbygokkers te praten en wat internetsites op te zoeken die hij ook in Nederland had kunnen bezoeken. Eenmaal thuis werden de bevindingen gebracht als een ware “scoop”. Er werd een 6-pagina’s tellend artikel in het kerstnummer van VI aan gewijd en hij kwam per telefoon in de uitzending van het RTL-programma Voetbal International. Waarschijnlijk heeft dit “gokschandaal” er wel toe bijgedragen dat de oplage van VI deze week erg hoog was, en heeft VI dus zelfs letterlijk onzin verkocht. En het is ze nog gelukt ook, want ook ik heb het kerstnummer gekocht terwijl ik normaal de VI nooit koop. Geloofde Van Duren echt in deze scam-sites, of wou hij gewoon publiciteit voor zijn kerstnummer? We zullen het de komende weken wel horen…..of niet.
Mooi stuk, waar heeft Greetings dit geschreven?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geschreven door Greetings (van Fok!)
En hij slaat de spijker volledig op zijn kop.
[SC] Webclub: Op zoek naar bestelwedstrijden #56quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Mooi stuk, waar heeft Greetings dit geschreven?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Voortaan om 20.30 tot 22.00 uur.
Derksen is er niet blij mee, maar ja... commercie
O.a. op mijn verhaal gebaseerd ja. Maar wel door een echte journalist geschreven en afgewogen dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef rubbereend het volgende:
Met jouw kant?
Geniaal dat cynisme van Johan over de lotingquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:36 schreef SwitSok het volgende:
Maar goed dat Sigaarsnor weer wat fragmenten op joeptoep heeft gezet
Ik ga het niet missen. Het was alleen leuk voor supporters van Cambuur en De Graafschap, iets anders werd toch niet uitgezonden.quote:RTL7 stopt met live-wedstrijden Jupiler League
07/01/2010 16:00
RTL7 stopt met de live-uitzendingen van de Jupiler League. Na het succes van de play-offs, met als apotheose de beslissings-
wedstrijden tussen SC Cambuur en Roda JC, besloot de zender dit seizoen elke vrijdag een live-wedstrijd uit te zenden. Dat bleek geen succes. De duels zijn simpelweg niet interessant genoeg.
'De Jupiler League past goed bij het profiel van mannenzender RTL7 en maakt de zender mede tot de tweede voetbalzender van Nederland. De samenvattingen worden prima bekeken en blijven we uitzenden en we gaan kijken wat we met de nacompetitie gaan doen, maar de live-wedstrijden scoren in onze doelgroep onder het zendergemiddelde en dat maakt ze te kostbaar', verklaarde RTL7-directeur Peter Lubbers aan Voetbal International.
De vrijdagavond werd vóór dit seizoen neergezet als dé voetbalavond bij RTL en daarom is dit besluit voor met name Lubbers een fikse streep door de rekening. Met de combinatie van een live-wedstrijd, discussiëren over voetbal en daarna nog de samenvattingen wilde hij zich onderscheiden van andere omroepen.
'Maar er blijft nog voldoende voetbal over', aldus Lubbers. 'Het voetbalpraatprogramma Voetbal International op vrijdag blijft om 21.30 uur staan en duurt anderhalf uur. En daarna hebben we nog een uur samenvattingen.'
Meen je dat? De samenvattingen daar kan ik nog inkomen maar JL-livewedstriijden waren echt tenenkrommend. En het zorgde er soms voor dat VI later werd uitgezonden. Overigens sluit ik niet uit dat ik ooit in een nostalgische bui ga verklaren dat ik die wedstrijden mis.quote:
Het niveau van De Graafschap-Excelsior was niet vaak lager dan de vrijdagavond Eredivisiewedstrijd VVV-Willem II bijvoorbeeld. En 19:30 uur was een mooi tijdstip om nog even te kunnen kijken voor we ergens heen gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Meen je dat? De samenvattingen daar kan ik nog inkomen maar JL-livewedstriijden waren echt tenenkrommend. En het zorgde er soms voor dat VI later werd uitgezonden. Overigens sluit ik niet uit dat ik ooit in een nostalgische bui ga verklaren dat ik die wedstrijden mis.
Daar heb je gelijk in, die live Eredivisiewedstrijd was vaak ook niet om aan te zien. Niet gek dat ze daar mee gestopt zijn dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het niveau van De Graafschap-Excelsior was niet vaak lager dan de vrijdagavond Eredivisiewedstrijd VVV-Willem II bijvoorbeeld. En 19:30 uur was een mooi tijdstip om nog even te kunnen kijken voor we ergens heen gaan
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Roberto258 het volgende:
Johan kan niet acteren
hij is dan ook 100% echt
Hij heeft liever dat zijn mening gehoord en gedeeld wordt dan die van een andere "kenner" lijkt mij. Hij is als de dood dat ze Kraaij gaan vragen volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, dat zegt hij ook vaak, maar hoe verklaar je dan al die optredens in andere programma's?
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat zijn mening gehoord en gedeeld wordt dan die van een andere "kenner" lijkt mij. Hij is als de dood dat ze Kraaij gaan vragen volgens mij
Nee hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef honda1990 het volgende:
Vanavond alweer VI?
WTF doet die gast bij die aankondiging achter Genee?
Echt een goeie zanger is het idd, ik heb hem nu ook pas een beetje ontdekt, zodra je er wat meer naar gaat luisteren ga je het meer waarderen vind ik. Ik hou sowieso niet van dat genre, maar Danny Vera kan ik goed naar luisteren, daarbij komt dat ik hem af en toe spreek als ik ga stappen in Middelburgquote:Op maandag 11 januari 2010 18:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik hoorde trouwens een stukje van die Dani Vera dude bij een programma over JD (soort Profiel-uitzending).
Alhoewel ik ze in de VI-show eigenlijk niets vindt, was dit stukje muziek eigenlijk best erg mooi. Zo zie je maar weer wat voor verrassingen het leven brengt...
quote:
Inmiddels wel:quote:
Goeie actiequote:Op maandag 18 januari 2010 12:22 schreef Adelante het volgende:
TT verduidelijkt, anders missen mensen het misschien
Aardige kerol, maakt goeie muziek ook, Johan Derksen heeft er voor gezorgd dat hij daar zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Alhoewel ik die tattoo-boy op tv buitengewoon irritant vindt, aandachtsjunk.
Dat is ook allemaal in het belang van VI.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, dat zegt hij ook vaak, maar hoe verklaar je dan al die optredens in andere programma's?
Nice, wat trek je aan dan kan ik er op lettenquote:
Hondaquote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nice, wat trek je aan dan kan ik er op letten
Een vrouw met voetbalkennisquote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hondawat doet die hier die was toch verkocht aan csk moskou
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Fietsen? Nep wandelaar.
Ah ja, die aflevering waar je de hele tijd zo'n irritante vent in z'n blauwe overhemd op de achtergrond ziet, die de hele tijd naar de camera zit te grijnzen. Die vindt zichzelf iets te interessant. Het is gewoon een blaag.quote:
Toch zit ik nu waarschijnlijk iedere week de laatste paar minuten te aanschouwen, om het begin van VI maar niet te missenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat een programma zeg dat Pfaffs, dan moet je wel een heel slecht huwelijk hebben wil je daar voor je plezier naar gaan zitten kijken.
Zouden er mensen zijn die zo'n aflevering helemaal uitzitten?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat een programma zeg dat Pfaffs, dan moet je wel een heel slecht huwelijk hebben wil je daar voor je plezier naar gaan zitten kijken.
Zozo, ziet er nog goed uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Hans Kraaij 50 is?
Op de Engelse wikipedia staat al sinds 30 december dat hij bij AZ speeltquote:
Ze zijn echt op dreef, ze komen erg goed uit de winterstop. Lang niet meer zo gelachen met VI.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:49 schreef Adelante het volgende:
Manolev loopt nog een keer de hekken er uit
het komt nog zo ver dat de mensen achter de achterlijn een helm opzettenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:49 schreef Adelante het volgende:
Manolev loopt nog een keer de hekken er uit
Misschien wil hij gewoon spelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat heeft Wielaert te klagen? Het casht op de tribune nergens zo goed als bij Ajax waarschijnlijk.
Johan zei dat hij een goede reden heeft dus daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat heeft Wielaert te klagen? Het casht op de tribune nergens zo goed als bij Ajax waarschijnlijk.
Dan had hij naar NEC moeten gaanquote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon spelen.
ja wat wil je als het vakkundig onderuit is gehaaldquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze nog wat over het omkoopschandaal in de eerste divisie? Ik mis de speurneuzen Iwan van Duren en Tom Knipping een beetje.
Mooi affiche inderdaadquote:
De Mol is toch wel voetbal gerelateerd, hij is mede eigenaar van Ajax. Ze kunnen hem mooi eens aan de tand voelen of hij ooit de ambitie heeft Ajax te kopenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:20 schreef Idler het volgende:
Ik zie toch liever iemand aanschuiven die voetbalinhoudelijk wat toevoegd.
Hij zal vast die ambitie hebben als hij zich weer verveelt en een nieuw speeltje nodig heeft, maar laten we hopen dat het nooit gebeurt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Mol is toch wel voetbal gerelateerd, hij is mede eigenaar van Ajax. Ze kunnen hem mooi eens aan de tand voelen of hij ooit de ambitie heeft Ajax te kopen
Spelers zeggen zelden iets relevants, dat zie je altijd bij Studio Voetbal. En een trainer voegt ook zelden wat toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef Idler het volgende:
[..]
Hij zal vast die ambitie hebben als hij zich weer verveelt en een nieuw speeltje nodig heeft, maar laten we hopen dat het nooit gebeurt.
Maar met voetbalinhoudelijk doel ik meer op een speler/trainer oid.
niet meer dusquote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Interessant, deze visie van een paar notoire klussers die toevallig inkopen doen bij een Gamma-vestiging.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Paul het volgende:
IS HET AL BEGONNENE NWANA ALAJ SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |