Leg eens uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef Reddiablo het volgende:
Gijp is een beetje een hypocriete relnicht met verbazend weinig voetbalkennis...
Ja alleen jammer dat die vierde nooit in beeld komt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
Ik vind er niet specifiek een het leukst. Als kwartet vult het elkaar goed aan.
Maar dan helemaal niets weten van de Jupiler League.... maar denk dat het meer z'n image is.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Hij heeft buiten zijn anekdotes veel te vertellen.
Als iemand humor heeft wil het niet zeggen dat ie geen kennis van zaken heeft.
Hij zegt alles te kijken op TV waar een bal rolt.
Die vierde is die karaoke-koningquote:Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die vierde nooit in beeld komt.
hahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die vierde is die karaoke-koning
Ben jij vijf jaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:30 schreef donthate het volgende:
wie vinden jullie nou het leukste van het progamma:p of mischien die vervelende wilfred
ik persoonlijk vind die van der gijp egt geweldig die moet veel meer aan het woord zijn die verwoord alles prachtig en met zijn verhalen der bij en zijn humor:P alleen die vervelende presentator met zijn mislukte grapjes wie vinden jullie het beste dan en met de beste voetbal inzichten
Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef Reddiablo het volgende:
Gijp is een beetje een hypocriete relnicht met verbazend weinig voetbalkennis... maar doet je geregeld over de grond rollen van het lachen...
Je mist heel watquote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk dat hele programma gewoon niet vanwege de mensen aan tafel.
Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik vind de mensen tenen krommend slecht. Kwestie van smaak kennelijk.quote:
Ja mijn ma kan ook niet tegen Derksen. Ik vind het leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik vind de mensen tenen krommend slecht. Kwestie van smaak kennelijk.
haha die was egt geweldig:Dquote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
René aan het lachen is heerlijke televisie. Dat stukje met die voorstopper van Schotland, onbetaalbaar.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
René aan het lachen is heerlijke televisie. Dat stukje met die voorstopper van Schotland, onbetaalbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |