Leg eens uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef Reddiablo het volgende:
Gijp is een beetje een hypocriete relnicht met verbazend weinig voetbalkennis...
Ja alleen jammer dat die vierde nooit in beeld komt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
Ik vind er niet specifiek een het leukst. Als kwartet vult het elkaar goed aan.
Maar dan helemaal niets weten van de Jupiler League.... maar denk dat het meer z'n image is.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Hij heeft buiten zijn anekdotes veel te vertellen.
Als iemand humor heeft wil het niet zeggen dat ie geen kennis van zaken heeft.
Hij zegt alles te kijken op TV waar een bal rolt.
Die vierde is die karaoke-koningquote:Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die vierde nooit in beeld komt.
hahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die vierde is die karaoke-koning
Ben jij vijf jaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:30 schreef donthate het volgende:
wie vinden jullie nou het leukste van het progamma:p of mischien die vervelende wilfred
ik persoonlijk vind die van der gijp egt geweldig die moet veel meer aan het woord zijn die verwoord alles prachtig en met zijn verhalen der bij en zijn humor:P alleen die vervelende presentator met zijn mislukte grapjes wie vinden jullie het beste dan en met de beste voetbal inzichten
Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef Reddiablo het volgende:
Gijp is een beetje een hypocriete relnicht met verbazend weinig voetbalkennis... maar doet je geregeld over de grond rollen van het lachen...
Je mist heel watquote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk dat hele programma gewoon niet vanwege de mensen aan tafel.
Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik vind de mensen tenen krommend slecht. Kwestie van smaak kennelijk.quote:
Ja mijn ma kan ook niet tegen Derksen. Ik vind het leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik vind de mensen tenen krommend slecht. Kwestie van smaak kennelijk.
haha die was egt geweldig:Dquote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
René aan het lachen is heerlijke televisie. Dat stukje met die voorstopper van Schotland, onbetaalbaar.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
René aan het lachen is heerlijke televisie. Dat stukje met die voorstopper van Schotland, onbetaalbaar.
Derksen heeft wel vaak gelijk:)quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef Xingu het volgende:
Derksen, geen twijfel mogelijk. geeft vaak zijn ongezoute mening. alhoewel veel mensen het vaak niet kunnen verkroppen wanneer Derksen dingen aan het licht brengt en zegt die men liever niet wil horen. voor de rest zeer lachwekkend door zn cynisme, vooral tegen Hans Kraaij Jr.
Ik heb in de jaren best wat voetbalkennis opgebouwd, ben uiteraard verre van een 'pro' maar ben voldoende in staat om de vinden dat Gijp geregeld absolute onzin uitkraamt. Maar, hij heeft ook voldoende goede punten.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk.'Verbazingwekkend weinig voetbalkennis', ben jij Johan Cruijff ofzo?
Ik vind Derksen erg deskundig. Wat mij opvalt is dat hij vaak een mening heeft (vaak als eerste een typische ongezouten mening) en dan dat een groot deel van voetbalanalytisch Nederland er dan met een ja-knikkend verhaal achteraan hobbelt. (Isaksson is echt geen waardeloze keeper, en zo ontzettend slecht is Hofland nou ook weer niet)quote:Op woensdag 18 november 2009 19:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Derksen heeft wel vaak gelijk:)
Over issakson zij die dat het een goede reflex keeper was alleen hij moet geen ballen terug krijgen en met corners en daar heeft die wel gelijk in. En Hofland is gewoon waardeloosquote:Op woensdag 18 november 2009 20:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik vind Derksen erg deskundig. Wat mij opvalt is dat hij vaak een mening heeft (vaak als eerste een typische ongezouten mening) en dan dat een groot deel van voetbalanalytisch Nederland er dan met een ja-knikkend verhaal achteraan hobbelt. (Isaksson is echt geen waardeloze keeper, en zo ontzettend slecht is Hofland nou ook weer niet)
Waardeloos ben je als je in de 8e klasse bierleague speelt. Hofland heeft een keurige carriére gehad. Hij is niet goed genoeg (meer) voor Feyenoord 1, maar kan prima mee met een modale eredivisieclub.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Over issakson zij die dat het een goede reflex keeper was alleen hij moet geen ballen terug krijgen en met corners en daar heeft die wel gelijk in. En Hofland is gewoon waardeloos
Ja maar hij is veel en veel minder geworden het is geen koekebakker. Maar voor feyenoord is die waardeloos maar daar heeft feyenoord er nog meer van ik ben geen feyenoorder maar het is wel een mooie clubquote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Waardeloos ben je als je in de 8e klasse bierleague speelt. Hofland heeft een keurige carriére gehad. Hij is niet goed genoeg (meer) voor Feyenoord 1, maar kan prima mee met een modale eredivisieclub.
Haha dat gevoel heb ik dus ook dat genee het niet echt leuk vind:P maar die moet zowiezo wegquote:Op donderdag 19 november 2009 00:33 schreef s0k het volgende:
Ik vind dat Genee zich meer moet focussen tot tafelleider en zelf eens moet ophouden met z'n uitgemolken nieuwtjes te brengen. Kraaij jr is veel te sentimenteel. Die hecht zoveel waarde aan emoties e.d. dat het zielig wordTerwijl hij opzich wel wat te melden heeft en de enige aan tafel is die daadwerkelijk wat doet op het veld. vdGijp heeft volgens mij best wel verstand van voetbal, maar dat wordt gemaskeerd door z'n verwoede pogingen om popie-jopie te doen wat volgens mij Genee helemaal niet leuk vind.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:38 schreef s0k het volgende:
Je hebt nu ook vier mensen aan tafel die te graag hun camera-minuten willen krijgen, waarvan Derksen eigenlijk de enige qua status is die het per definitie verdiend. Genee is eigenlijk juist degene, mits hij z'n werk goed doet, zo min mogelijk met zn bakkes in beeld hoort te komen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:41 schreef s0k het volgende:
Ik weet wel zeker dat vdGijp samen Derksen de kijkcijferkanonnen zijn van het programma. Eigenlijk zouden ze Kraay moeten dumpen en er standaard een wisselende gast moeten neerzetten. Ook op maandag, ipv zielig zo'n derde rangs speler aan een verkapte bar neer te zetten.
Derksen heeft er juist de ballen verstand, hij is alleen de Evert Santegoeds van VI man!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT iets aangepast
Ik vind dat Derksen er het meest verstand van heeft. Het is gewoon een goed team. Johan de aangever, Rene de afmaker en Hans is dan de lul
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja maar hij is veel en veel minder geworden het is geen koekebakker. Maar voor feyenoord is die waardeloos maar daar heeft feyenoord er nog meer van ik ben geen feyenoorder maar het is wel een mooie club
Wat wil je hier mee zeggen ?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb een hekel aan Kraaij Jr. die met zijn 50 jaar nog steeds de mimiek heeft van een kleuter. Genee, Derksen, Gijp, allemaal chill. Snap niet wat mensen verkeerd vinden aan Genee, of is het iq van de kijker niet toereikend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |