ja wat wil je als het vakkundig onderuit is gehaaldquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze nog wat over het omkoopschandaal in de eerste divisie? Ik mis de speurneuzen Iwan van Duren en Tom Knipping een beetje.
Mooi affiche inderdaadquote:
De Mol is toch wel voetbal gerelateerd, hij is mede eigenaar van Ajax. Ze kunnen hem mooi eens aan de tand voelen of hij ooit de ambitie heeft Ajax te kopenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:20 schreef Idler het volgende:
Ik zie toch liever iemand aanschuiven die voetbalinhoudelijk wat toevoegd.
Hij zal vast die ambitie hebben als hij zich weer verveelt en een nieuw speeltje nodig heeft, maar laten we hopen dat het nooit gebeurt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Mol is toch wel voetbal gerelateerd, hij is mede eigenaar van Ajax. Ze kunnen hem mooi eens aan de tand voelen of hij ooit de ambitie heeft Ajax te kopen
Spelers zeggen zelden iets relevants, dat zie je altijd bij Studio Voetbal. En een trainer voegt ook zelden wat toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef Idler het volgende:
[..]
Hij zal vast die ambitie hebben als hij zich weer verveelt en een nieuw speeltje nodig heeft, maar laten we hopen dat het nooit gebeurt.
Maar met voetbalinhoudelijk doel ik meer op een speler/trainer oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |