Hij heeft geld genoeg verdiend daar, die maatk zich niet druk, zeker gezien het milieu waaruit hij komt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zou Arnautovic zich nou voelen, hij was er zeker van dat hij zou slagen bij Inter
Idd, Johan en Hans stijf naast elkaar en geen woord zeggend. Maar dat is allemaal gespeeld natuurlijkquote:
Wat jij zegt. Complete nonsens. Ja: het bestaat, maar tommie en ieniemienie daar kramen echt volledige uitzin uit.quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef SwitSok het volgende:
Dat wedstrijden kopen zoals die 5-4 van Cambuur - Oss geloof ik niet. Dan zou de hele Jupilerliek rigged zijn. Ze dikten dat hele belchinezen verhaal ook al erg aan terwijl het al jaren bekend is. Die gast heeft daar de hele tijd bij wat Thaise hoertjes gezeten en ondertussen maar wat leuks verzonnen.
Die 30k heb je dus nodig om de wedstrijd om te kopen. En dan kan je zogezegd 3 ton winnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:55 schreef Greetings het volgende:
Komt het dan echt niet bij Iwan op dat het misschien een scam is met dat uitslagen kopen?
Dat je 30K neertelt en ze gewoon wat roepen?En dan dus zeer waarschijnlijk de uitslag niet goed hebt?
Een leuk rijtje met rare uitslagen kan ik ook wel achteraf opstellenEn dat vond ie dan indrukwekkend, om zo'n lijstje onder ogen te krijgen?
![]()
Als ze het echt kunnen regelen, waarom zetten ze dan niet gewoon constant zelf geld in op die uitslag? Dan hebben ze zo'n lousy 30K toch niet meer nodig? Waarom zou je je geheimpje/goudmijn delen met anderen? Dat snijdt jezelf alleen maar in de vingers.
Maar ik denk dat VI gewoon een leuk verhaaltje wil hebben, want mensen vinden het wel leuk om te lezen natuurlijk.
Denk eens aan asian bookies als 12bet, sbobet, ibcbet of lokale asian-betkantoren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook nog ergens hoog kunnen inzetten. En ik durf hem wel aan dat alle alarmbellen af gaan als er op partybets 1000 euro op een 7-1 uitslag gezet wordt bij een jupiler match.
Uiteraard, maar ook daar valt het natuurlijk snel op als er grote bedragen op een onbeduidende match ingezet worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Denk eens aan asian bookies als 12bet, sbobet, ibcbet of lokale asian-betkantoren.
Partybets (Gamebookers) is maar een kleine partij.
Klik!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:44 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb de aflevering niet gezien; waar kan ik deze terugkijken
Die 30k was voor een tip betreffende een gefixte wedstrijd, je koopt met 30k volgen hun niet de wedstrijd zelf (dus ik leg 30k neer, wil dat Cambuur met 3-1 wint en hun regelen het. En ik zou een betere bookie zoeken als ik met een correct voorspelde uitslag als 4-5 met 30k inleg slechts 200k kon winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die 30k heb je dus nodig om de wedstrijd om te kopen. En dan kan je zogezegd 3 ton winnen.
Maar dan moet je dus ook nog ergens hoog kunnen inzetten. En ik durf hem wel aan dat alle alarmbellen af gaan als er op partybets 1000 euro op een 7-1 uitslag gezet wordt bij een jupiler match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |