Vooral met dat spel dat Heracles liet zienquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:een fles Jagermeister, dat gooi je toch niet weg. Dat zuip je op!
Je hebt gelijk. Maar als er iemand na de training zegt dat als het 5-4 wordt iedereen 2.000 euro krijgt dan denk ik dat al die ventjes zo meewerkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Als je alleen maar 2 keepers omkoopt kan je volgens mij de uitslag niet echt garanderen.
Jaja, ook debielen moeten voorgelicht wordenquote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Stel, je hebt een mandarijn..
Wat een stoere reclame.
ik denk dat het van Derksen zijn kant vooral minachting voor Kraaij isquote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Kraaij en Derksen haten elkaar oprecht.
Dit kun je niet meer spelen.
Kweenie, ik heb eens een aflevering van Doordekken gezien toen Hans ook aan tafel zat zonder publiek erbij, en Johan was vol lof over Hans, en zag in hem de ideale technisch directeur van De Graafschap.quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het van Derksen zijn kant vooral minachting voor Kraaij is
een leuke Engelse club onderin de PL is misschien wat meer voor hemquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
Stijn Schaars is toch geen internationale top?
Op de training misschien wel..quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
Stijn Schaars is toch geen internationale top?
daar win je geen wedstrijd meequote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Op de training misschien wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |