Je hebt het officiële anthem (Novastar vorig jaar, Rigby dit jaar) en het oppep-meeblèr anthem, dat vaak pas na 3-4 dagen spontaan bovendrijft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij dat bedoelde...
Jordy was ook de anthem...
zie serieus request wiki..
Groetuuh uit brababt kudt.quote:
Kan je ook filmpjes maken?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Intrepidity het volgende:
"It doesn't make a difference if we make it or not".. Nou, lekkere instelling voor SR jongens![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef 3FMaster het volgende:
...En ik ren maar achter de topics aan...
Alle Fokkers uit Groningen om 1 uur bij de bavaria tentquote:
Hoeveel hadden ze vorig jaar ook al weer opgehaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
http://twitter.com/klaasmans/status/6807800448
"Zojuist tikte de callcenter teller de 6000 euro aan! And counting..."
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alle Fokkers uit Groningen om 1 uur bij de bavaria tent
5.6 miljoen hoorde ik vanmiddag geloof ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze vorig jaar ook al weer opgehaald?
Dat is niet niksquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
5.6 miljoen hoorde ik vanmiddag geloof ik
LAAT ZIEN.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Oeps. Incidenteel een screen van Annemieke's achterkant gemaakt.
Styling hè?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Waarom loopt Annemieke nog steeds met een jas aan in huis? Lijkt me veelste warm :S
Goede plaat iidquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Oasis. Mijn god, wat is hier aan de hand qua playlist? Zelden zoveel fijne platen gehoord. Klasse !
Ze denkt dat ze naar buiten magquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Waarom loopt Annemieke nog steeds met een jas aan in huis? Lijkt me veelste warm![]()
Klop even af Hans. Ik zei het net ook al hier en ik klopte er ook maar even bij af en toe nu toe is het nog steeds goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Oasis. Mijn god, wat is hier aan de hand qua playlist? Zelden zoveel fijne platen gehoord. Klasse !
Waarschijnlijk zijn dit de platen van de mensen die vaker 3FM luisteren dan alleen maar SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Pics or it didnt...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ook wel, anders wordt het zo'n onoverzichtelijk zooitje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het corrigeren op het eventlog he
quote:
Klop het direct afquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klop even af Hans. Ik zei het net ook al hier en ik klopte er ook maar even bij af en toe nu toe is het nog steeds goed
Elk kwartierquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Om de hoeveel tijd update dit?
In het Noorden hebben we gewoon een betere smaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dit de platen van de mensen die vaker 3FM luisteren dan alleen maar SR
Dat valt dan nog tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Hier in Zweden loopt hetzelfde concept deze week al, ook tegen malaria....waarschijnlijk komt er daar zo'n 3 miljoen kroon binnen. Ongeveer 300.000 euro....
3FM Serious Request levert 5,6 miljoen opquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Hier in Zweden loopt hetzelfde concept deze week al, ook tegen malaria....waarschijnlijk komt er daar zo'n 3 miljoen kroon binnen. Ongeveer 300.000 euro....
Topquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Elk kwartier
Normaal elk uur, maar deze week even wat vaker
Het meeste komt toch echt wel op de laatste dag binnen, dan komt er van de overheid nog wat bij en dan komen de bedrijven met het totaal wat er die week opgehaald isquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Voeg gelijk even een t toe bij "Klaas meld".quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ook wel, anders wordt het zo'n onoverzichtelijk zooitje.
Kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
5.6 miljoen hoorde ik vanmiddag geloof ik
Zoveel hadden ze vorig jaar toch ook daar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat valt dan nog tegen
Ik hoop dat NL erboven komt
Land is wel wat kleiner hequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
DagoDuckquote:
Plus de actie draait hier al langer, dus meer bekendheid en vooral meer media-aandacht. Tenminste, dat laatste lijkt me wel.quote:
Oh, maar het glazen huis genereert hier lang niet zoveel aandacht hoor. Bedrijfsleven bemoeit zich er nauwelijks mee, terwijl daar toch het "grote geld" zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het meeste komt toch echt wel op de laatste dag binnen, dan komt er van de overheid nog wat bij en dan komen de bedrijven met het totaal wat er die week opgehaald is
Duran Duran
Was dat een paar jaar geleden niet dat Sander zo debiel met een verzoekje voor veel geld omging?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Goed dat ze dit jaar blijkbaar veel meer direct draaien. Dat was de vorige jaren vaak wel anders.
Als er geen laag ijs op de fietspaden lag zouden er wel meer mensen komen.quote:
Ik ben groot fan van Ametist.. Wat een DJquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
5,6 miljoen?? Serieus??
Maar er zijn een hoop luisteraars die standaardhits willen, en niet betalen voor SR. Dus voor het grootste marktaandeel kun je niet uitgaan van de muziek die aangevraagd wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef pjaminon het volgende:
SR laat trouwens wel weer ieder jaar zien dat de smaak van de 3fm luisteraars een beetje afwijkt van de normale playlist. Ik zeg niet dat ze normaal crap draaien maar het kan beter. Luister meer naar je luisteraars!
Idd, misschien toch een klein beetje meer top2000 muziekquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef pjaminon het volgende:
SR laat trouwens wel weer ieder jaar zien dat de smaak van de 3fm luisteraars een beetje afwijkt van de normale playlist. Ik zeg niet dat ze normaal crap draaien maar het kan beter. Luister meer naar je luisteraars!
* Roel_Jewel wacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Krambo het volgende:
De muziek is tot nu toe opvallend goed inderdaad. Hopelijk blijft dat zo
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Piles, dit is dan wel weer geniaal
[ afbeelding ]
Die santaquote:
Ben ik met je eens. Veel mensen luisteren ook naar 3fm tijdens 't werk. Beetje easy listening muziek kan dan ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar er zijn een hoop luisteraars die standaardhits willen, en niet betalen voor SR. Dus voor het grootste marktaandeel kun je niet uitgaan van de muziek die aangevraagd wordt
Ja, zag die van mij ook netquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Piles, dit is dan wel weer geniaal
[ afbeelding ]
quote:
ja dat maakt ook uit met SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
Zo, ben benieuwd naar Annemieke, dame met een goede muzieksmaak
Me2 !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Het eerste grote blok voor Annemieke in haar SR geschiedenis... ben benieuwd.
vertel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Valt jullie ook iets op aan de sms-jes?
BdeBquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Haunter het volgende:
Hopelijk wordt Little Lion Man de hit van dit jaar :p
De luisteraars en de muziekredactie, want die plannen wat er uiteindelijk gedraaid gaan worden, aangezien ze nooit alles kunnen draaien. Elke keer plant de producer van een ander 3FM-programma de uren in. Dus als men per se een nummer gedraaid wilt zien, moet men Kevin hier misschien eens vriendelijk aankijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja dat maakt ook uit met SR... waar de luisteraars bepalen wat er gedraaid wordt
.... neemt nie weg dat ze goede smaak heeft
iedereen houd van elkaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Valt jullie ook iets op aan de sms-jes?
Dat zou zo tof zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Haunter het volgende:
Hopelijk wordt Little Lion Man de hit van dit jaar :p
Tijd voor een pauzequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah een herhaling van de headlines
Ik snap hem nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah dat geneuzel.... laat ze iets anders verzinnen.
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Maxima wilde zelf wel de microfoon vasthouden en ze drinkt uit een flesje. Wat een rock 'n roll
Er kijken continu ongeveer 15-20 personen tegelijk naar, met eerder vanavond een uitschieter tot ver over de 40.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: heb je al realtime statistieken van je webplayer? Word ie een beetje goed bezocht?
Leugensch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ze schijnt ook eens mens te zijn heb ik laatst ergens vernomen
Welke is van jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er kijken continu ongeveer 15-20 personen tegelijk naar, met eerder vanavond een uitschieter tot ver over de 40.
Samen met Gerard en Michiel de DJ die de meeste van mijn requests draaitquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Annemieke...
Meen je niet?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
The One And Only Sander Guis, normaal gesproken op de zondagavond en tot eergisteren ook 's nachts van 4 tot 6.quote:
Een reptilian toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen ze 2,5 miljoen als er 2,5 miljoen opgehaald zou worden. Dit jaar is er echter nog niets over bekend. Afwachten dus...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
ik volg dit topic pas sinds nu en SR sinds dat ze erin gingen vanmiddag, maar ik had eigenlijk nog verwacht dat maxima zou vertellen dat het opgehaalde bedrag verdubbeld zou worden... dit heb ik niet echt gehoord.
Is hier nog info over? of gaat dat dit jaar niet gebeuren? Vorig jaar kregen ze iets van 2 miljoen als er 2 miljoen opgehaald zou worden dacht ik...
Ahh! En wat doet ie nu? Wel ideaal om de studio eens goed te soppenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The One And Only Sander Guis, normaal gesproken op de zondagavond en tot eergisteren ook 's nachts van 4 tot 6.
Dat doet de regeriing toch altijd? Niet de prins of de prinses?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
ik volg dit topic pas sinds nu en SR sinds dat ze erin gingen vanmiddag, maar ik had eigenlijk nog verwacht dat maxima zou vertellen dat het opgehaalde bedrag verdubbeld zou worden... dit heb ik niet echt gehoord.
Is hier nog info over? of gaat dat dit jaar niet gebeuren? Vorig jaar kregen ze iets van 2 miljoen als er 2 miljoen opgehaald zou worden dacht ik...
Dat zal Koenders wel weer komen vertellen in het huis één van de komende dagen. Of verdubbelen, of wat ze ook gaan doen. Tenminste, dat vertelde hij gisteren bij Coen & Sander.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
Bert Koenders heeft wel gezegd dat de overheid nog wel iets zou doen, maar wat is niet gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef cygnusx het volgende:
Staat in m'n sig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Welke is van jou?
Zie door de bomen/streams het bos/de ontwikkelaars niet meer
Er zal nog wel een of andere politicus langskomen om dat bekend te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet de regeriing toch altijd? Niet de prins of de prinses?
Ik heb meer wat tegen annemieke, vind haar maar beetje irritant. Hopelijk gaat ze wat meer mee met giel en vooral gerard, want die zijn wel geniaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Annemieke...
Hij doet de Serious Request Updates, om 22.30 uur komt er weer eentje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ahh! En wat doet ie nu? Wel ideaal om de studio eens goed te soppen
ahquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat in m'n sig.
De 3FMFan-player dus.
Het is teveel gedoe om die programmering aan te passen, en de normale site wordt nu toch niet gebruikt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Againzender het volgende:
Volgens de 3FM site is nu gelukkig gewoon DER RUDY!!!! aan het uitzenden
Logisch inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij doet de Serious Request Updates, om 22.30 uur komt er weer eentje.
En daarnaast ook lijnbewaking, dus als de verbinding met Groningen uitvalt kan hij het overnemen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zulke posts: [SR @ 3FM #960] Is het al donker in Breda? gaat het hard natuurlijk
Komt misschien door de klimaattop, dat de mensen die daar beslissingen over nemen daar zitten, of zou dat al ver van te voren besloten zijn? Of er komt in de loop van de week nog iemand wat aanbiedenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen ze 2,5 miljoen als er 2,5 miljoen opgehaald zou worden. Dit jaar is er echter nog niets over bekend. Afwachten dus...
Volgensmij was 2 jaar geleden o.i.d. ervoor balkenende degene die bij het begin vertelde dat het verdubbeld zou worden., en daarvoor ook iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet de regeriing toch altijd? Niet de prins of de prinses?
En ze begonnen er ook pas mee toen de reclame allang begonnen was, pas een minuut of 3 later zelfs. Begin er dan direct mee...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat ze die updates moeten uitzenden, maar begin dan eens met eens in de twee uur. Dit is een overkill, net als de voorgaande jaren.
Is al beslist, meldde Koenders gisteren. Hij komt dat later bekend maken, wanneer is niet bekend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Komt misschien door de klimaattop, dat de mensen die daar beslissingen over nemen daar zitten, of zou dat al ver van te voren besloten zijn? Of er komt in de loop van de week nog iemand wat aanbieden
Dat zeg ik de regering. Vorig jaar toch koenders en niet WA.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Volgensmij was 2 jaar geleden o.i.d. ervoor balkenende degene die bij het begin vertelde dat het verdubbeld zou worden., en daarvoor ook iets soortgelijks.
wel als je direct linked naar de streamquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is teveel gedoe om die programmering aan te passen, en de normale site wordt nu toch niet gebruikt.
Over 5 minuten zal je het pas zien in de cijfertjes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ja hier worden statistieken bijgehoudenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Over 5 minuten zal je het pas zien in de cijfertjes.
Hilversum Say Hiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat staat er nu op dat briefje in de 3FM studio...kan het niet lezen
Dan moet je wat dichterbijer komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ohh, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is al beslist, meldde Koenders gisteren. Hij komt dat later bekend maken, wanneer is niet bekend.
Serious Requestquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe kun je haar nu slechter dan Giel vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef cygnusx het volgende:
He kut, nu dus 2 of 3 uur annemiek aanhoren... jammer.
Zeker...quote:
Sterker nog, 4 uur! Ze zit er tot 2.00 uur vannacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef cygnusx het volgende:
He kut, nu dus 2 of 3 uur annemiek aanhoren... jammer.
zoiets wou ik ook net typenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Stoer hoor kindje dat heel Nederland kan zien dat je rookt
Nou, gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kun je haar nu slechter dan Giel vinden?
SERIOUS REQUESTquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
ja ik was vergeten mijn punt te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik de regering. Vorig jaar toch koenders en niet WA.
Giel is baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Seam het volgende:
Dit jaar trouwens geen hakkuh halfuurtje?
Ik gebruik hem welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is teveel gedoe om die programmering aan te passen, en de normale site wordt nu toch niet gebruikt.
idd, die update moet gewoon korter!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat je steeds een stuk mist als je tv kijkt
Hij wil vaak iets te nadrukkelijk aanwezig zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Giel: iedereen wilt met me op de foto!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dr juist wel een prettige stem hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Sneijder5 het volgende:
Pff, is maar goed dat ze hier niet mee leest. Wat vinden jullie zo slecht aan Annemieke?
Dsu zei ik op Twitter:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat je steeds een stuk mist als je tv kijkt
Krijg ik terug:quote:inthewebnl @seriousrequest leuk die headlines, maar we missen nu wel een groot gedeelte van het glazen huis! Beetje jammer... #sr09
quote:SeriousRequest @inthewebnl het is in de tijd dat de radio reclame doet. Dan gebeurt er niet zoveel ;-)
Ik denk morgenochtend ergens, tijdens Giel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef alors het volgende:
Wanneer komt er weer een Veiling TV, ik was net even weg tijdens de vorige
Nou, tot nu toe gaat het prima hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij wil vaak iets te nadrukkelijk aanwezig zijn
met die kop van Giel erbij lijk ik zelfs knap op een foto!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb niks tegen annemieke, vind het juist lekker: een vrouw in het huis. En wat voor een, rock 'n roll!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Sneijder5 het volgende:
Pff, is maar goed dat ze hier niet mee leest. Wat vinden jullie zo slecht aan Annemieke?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dsu zei ik op Twitter:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Nou ja, giel heeft nog wel een soort van humor af en toe, ik vind haar radio'kunsten' een beetje gemaakt, en echt doeltreffend of humoristisch is ze ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
ja, had ik tijdens een vakantie in Frankrijk meequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Room 11, lang niet gehoord, zo'n fijne plaat![]()
Zal met het hakkuh half uurtje wel weer misgaan ben ik bangquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe gaat het prima hoor
Vorig jaar zat er ook een vrouw in het GH toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ik heb niks tegen annemieke, vind het juist lekker: een vrouw in het huis. En wat voor een, rock 'n roll!
Ach ik kan het wel begrijpen jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Nou ja, giel heeft nog wel een soort van humor af en toe, ik vind haar radio'kunsten' een beetje gemaakt, en echt doeltreffend of humoristisch is ze ook niet.
Ik had claudia bijv. beter gevonden in het glazen huis, maar ik zal luistren, missch. weet ze me positief te verwachten.
Toen annemiek nog met domien Weekend DNA deed was het wel een aardig programma bijv. nu ze het allee ndoet is het niet echt boeiend meer.
Affijn, so far voor mijn mening
brr... Wat ben ik blij dat die er niet in zit.. Met haar hartelijke vrijdag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik had claudia bijv. beter gevonden in het glazen huis, maar ik zal luistren, missch. weet ze me positief te verwachten.
Ik kan bijna alle platen van Room Eleven letterlijk meezingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, had ik tijdens een vakantie in Frankrijk mee
Ilse was er niet weg te slaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er ook een vrouw in het GH toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er ook een vrouw in het GH toch?
Ik vind dat programma op zaterdag en zondagmorgen niet zoveel aan, vooral die items in de supermarkt en de biecht etc. Beetje overdreven vind ik haar dan vaak. Maar wie weet misschien ben ik wel fan van haar na SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Sneijder5 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
brr... Wat ben ik blij dat die er niet in zit.. Met haar hartelijke vrijdag.
Als de mods het niet verzieken,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Zal met het hakkuh half uurtje wel weer misgaan ben ik bang
Dat was wekelijks zo hard mogelijk spammen, is nog al wat anders dan ditquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als de mods het niet verzieken,
zoals bij een SBS6 spam topic. werd het topic verplaats naar alle sub forums die fok had. ook KPD. dus toen waren er een stuk minder posts
Werd het topic 20x op slot gegooid etc.
Ik heb die gifs nog steedsquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Prachtig, hoe ze daar ronddanste
`quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Ik had Coen of Paul er wel graag weer bij gehad in plaats van Giel
In elk geval geen malariamug met dat weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Pixie. het volgende:
Die mensen die buiten ook staan
lekker warm
Dan ga ik naar grunn schaatsenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Buiten bijna - 5. Nog 10 graden te gaan
Plus, ik verwacht niet dat er dit jaar een Hakkuh-halfuurtje komt, bij gebrek aan Paul...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was wekelijks zo hard mogelijk spammen, is nog al wat anders dan dit
Kijk maar eens bij de statistieken van deze reeksquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als de mods het niet verzieken,
zoals bij een SBS6 spam topic. werd het topic verplaats naar alle sub forums die fok had. ook KPD. dus toen waren er een stuk minder posts
Werd het topic 20x op slot gegooid etc.
Heb jij hem aangevraagd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, had ik tijdens een vakantie in Frankrijk mee
Sander of Robquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Ik had Coen of Paul er wel graag weer bij gehad in plaats van Giel
Misschien komt ie met z'n bussie ook nog ff naar Groningenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plus, ik verwacht niet dat er dit jaar een Hakkuh-halfuurtje komt, bij gebrek aan Paul...
Ik heb er een UI vanquote:
JAAHH, Michiel en Gerard samen in het Glazen Huisquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
In elk geval geen malariamug met dat weer.
Gerard, Michiel en Paul was mijn dreamteam geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Seam het volgende:
[..]
JAAHH, Michiel en Gerard samen in het Glazen Huis
Ik heb dr wel gesproken. Knap, Lief, Spontaan, Grappig, etcquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat dus. Ben pas naar haar theatertour geweest.
Oh nee Rob vind ik bijna nog erger dan Gielquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Seam het volgende:
[..]
JAAHH, Michiel en Gerard samen in het Glazen Huis
Daar kan ik me helemaal in vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard, Michiel en Paul was mijn dreamteam geweest.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee Rob vind ik bijna nog erger dan Giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |