FragranceX, zie het Amerikaanse webshops topique hier in GC. De beide Hugo Boss geurtjes bevielen goed trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar bestel je dat, die monstertjes? Leuk!
Waarom niet gewoon naar de Douglas en vragen naar testers. Krijg je graties.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
FragranceX, zie het Amerikaanse webshops topique hier in GC. De beide Hugo Boss geurtjes bevielen goed trouwens
De laatste die ik er kreeg was Diesel... Dat haal ik volgende keer wel bij een benzinepomp, ruikt een stuk beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar de Douglas en vragen naar testers. Krijg je graties.
Baasquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef Marc H het volgende:
Vandaag een Home Cinema Setje bij elkaar gesprokkeld....:
Versterker:
Yamaha RX-V1065
Blu-ray speler:
Yamaha BD-S1065
[ afbeelding ]
Wat speakertjes: Mordaunt-Short Mezzo series
[ afbeelding ]
(2x front: Mezzo 6, 2x rear: Mezzo 2, Center: Mezzo 5, Zonder de Subwoofer)
Subwoofer: Tannoy Mercury Shadow
[ afbeelding ]
En omdat er ook beeld moet zijn: Samsung UE46B7020
[ afbeelding ]
Zo dan je 13e maand binnengekregen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef Marc H het volgende:
Vandaag een Home Cinema Setje bij elkaar gesprokkeld....:
TOP AANKOOP.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:59 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
je zou niet zeggen dat ik 23 ben
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze schoenen gehaald alleen iets andere kleuren.
Het is ook dat er Prada opstaat anders had hij het ook gedrochten gevonden (misschien dat ze in een andere kleur wel mooi zijn).quote:
Geldt dat niet voor het merendeel van de kledij die je op straat ziet?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is ook dat er Prada opstaat anders had hij het ook gedrochten gevonden (misschien dat ze in een andere kleur wel mooi zijn).
Klopt deze vind ik inderdaad lelijkquote:Op zondag 24 januari 2010 02:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is ook dat er Prada opstaat anders had hij het ook gedrochten gevonden (misschien dat ze in een andere kleur wel mooi zijn).
reinste bullshit imho.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kostda?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:34 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
.
quote:
quote:
Is ook wel weer wat voor te zeggen, ik moet is een keer onthouden dat smaken verschillen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
reinste bullshit imho.
Ik koop mijn kleding omdat ze mooi zijn, niet omdat er een merkje op staat. Nu heb ik wel wat merkkleding, maar looks gaat over merk. Labels zijn 9 van de 10 keer niet eens zichtbaar en opzichtige merken zijn beetje jaren 2002 / kamper als je het mij vraagt..
Maar ach, ieder z'n geld en motieven
daarnaast wil ik er even bij zeggen dat prada, gucci enz in mijn ogen een beetje vrouwenmerken zijn![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:36 schreef Vengerr het volgende:
Weer eens naar een beurs geweest en 2 nieuwe spinnen gekocht en terrariums ingericht.
[ afbeelding ]
Chromatopelma cyaneopubescens
[ afbeelding ]
Brachypelma boehmei
Worden die beesten in die kleuren gekweekt ofzo? Lijkt me niet echt goed voor een roofdier om eruit te zien als een gayparade deelnemer iedereen ziet je aankomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:36 schreef Vengerr het volgende:
Weer eens naar een beurs geweest en 2 nieuwe spinnen gekocht en terrariums ingericht.
[ afbeelding ]
Chromatopelma cyaneopubescens
[ afbeelding ]
Brachypelma boehmei
Dit zijn de natuurlijke kleuren (al komen ze overdreven fel uit met een camera flits).quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Worden die beesten in die kleuren gekweekt ofzo? Lijkt me niet echt goed voor een roofdier om eruit te zien als een gayparade deelnemer iedereen ziet je aankomen.
Ze zijn wel Fabulous hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Dit zijn de natuurlijke kleuren.
Sommige soorten hebben kleuren die goed dienen als schutkleur in hun natuurlijke omgeving.
Het kunnen ook aposematische kleuringen zijn wat betekent dat de kleuren roofdieren waarschuwen.
Er is een genus boomspinnen genaamd Poecilotheria dat feelgele kleuringen onder de poten heeft die zichtbaar worden als de spin een dreighouding aanneemt.
Bij het jagen heeft de spin geen last van zijn opvallende kleuren omdat ze meestal vanuit een hinderlaag jagen en zeer snel en accuraat zijn.
Nice!quote:
In wat voor een winkel kun je dat kopen??!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Super!Alleen een beetje kleine gas tank
Das nog eens oldskool.. worden die nog verkocht joh?quote:
Leuke aankoop, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:10 schreef Deva het volgende:
Na 25 jaar eindelijk.. mijn eerste:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Dit zijn de natuurlijke kleuren (al komen ze overdreven fel uit met een camera flits).
Sommige soorten hebben kleuren die goed dienen als schutkleur in hun natuurlijke omgeving.
Het kunnen ook aposematische kleuringen zijn wat betekent dat de kleuren roofdieren waarschuwen.
Er is een genus boomspinnen genaamd Poecilotheria dat feelgele kleuringen onder de poten heeft die zichtbaar worden als de spin een dreighouding aanneemt.
Bij het jagen heeft de spin geen last van zijn opvallende kleuren omdat ze meestal vanuit een hinderlaag jagen en zeer snel en accuraat zijn.
God of War 3.quote:
Ga werken, proleetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef Tacobell het volgende:
Kijk iedereen hier van het geld barstten.
Tijd voor een nickname-change?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:31 schreef Athlon64x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige was overleden
Zo kan weer voorruit
quote:
neem dan een phenom x6quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:53 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
althon niet snel genoeg voor videobewerking
Is dat nou wat, die HTC, of kan ik beter op de Nexus one wachten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Klonterpot het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Versterker.
en jouw voeding heeft niet gewoon SATA-power aansluitingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:02 schreef remlof het volgende:
Dit was trouwens mijn laatste aanschaf, om een uur of 7 vanavond:
[ afbeelding ]
Gecombineerde Interne S-ATA data aansluitkabel met voeding
Om dat ik m'n netwerkschijf met al m'n mp3's niet meer kon bereiken heb ik 'm maar uit z'n behuizing gesloopt en in m'n desktop gehangen.
Vorige week nog de kliko in gegooidquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:54 schreef RMD het volgende:
Super Nintendo
35 euro bij Mediamarkt.quote:
thnx, das nog te doenquote:Op maandag 14 juni 2010 03:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
35 euro bij Mediamarkt.
Maar ik breng 'm dinsdag terug. Deze is maar 30 cm en ik zat te twijfelen tussen deze en die van 45 cm. Wil toch die grote hebben.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 3 euro, kon het niet laten liggen.
Wat een meesterlijke aanschaf.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:06 schreef Alt_Gr het volgende:
Een Google Nexus One (met abo)
....maar wat een meesterlijke phone!![]()
[ afbeelding ]
Nee, veel werk en bovendien hebben anderen al reviews gemaakt. bijvoorbeeld iemand op Tweakers.quote:[..]
Wat een meesterlijke aanschaf.
Zit er een minireview in?
Volgens mij is het een reactie op de post boven hem hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:49 schreef Markster het volgende:
[..]
alweer
Meld hier je nieuwste aanschaf - Deel 23
jahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een reactie op de post boven hem hoor
Zeikerds, Pc draait super geen klachten over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:04 schreef Markster het volgende:
[..]
ow sorry, en voor die zouteloze specs is 600 euro zeker weten duur ja.
dat kan wel wezen, maar die specs zijn gewoon verouderd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Zeikerds, Pc draait super geen klachten over.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Athlon64x het volgende:
Gefore 210 staat bijna gelijk aan Intel hd chipset
Daarom mag het nog wel duur gevonden worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Zeikerds, Pc draait super geen klachten over.
Wat is het?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 weekje wachten
Samenvatting: Packard Hellquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Markster het volgende:
[..]
dat kan wel wezen, maar die specs zijn gewoon verouderd.
core 2 quad -> core i3/5/7
ddr2 -> ddr3
Geforce 210 begin ik niet eens over
En dan heb je nog een iMedia ook, niet eens een Dell of HP ofzo.
Maar hey, het gaat erom dat je er blij mee bent
Bij light in the box gekochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 weekje wachten
1 om te gamen en 1 om mee te nemenquote:
geld over zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef MarkyB het volgende:
[..]
1 om te gamen en 1 om mee te nemenLuxe positie. Ik had eerst de asus, maar die is gewoon te zwaar om overal mee naartoe te slepen, en buiten dat gaat de accu veel te kort mee. De appel gaat lekker 4,5 uur mee.
Heb thuis ook nog 2 game pc's staan en een server, maar de laptops zijn puur voor op locatie
quote:
Hoe doe je dat??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:55 schreef vosss het volgende:
Een Xbox360 met 4 games en een Nokia 5230.
Ofja aanschaf is misschien een groot woord, want het was gratis
Telefoonabbo afsluitenquote:
55 euro per maand? Voor hoelang? Eem xbox is er al vanaf 150 euroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Telefoonabbo afsluiten
Ben ng voordeliger uit ook. Nu betaal ik 55 euro per maand, dat word dalijk 17,95 per maand het eerste jaar en 35 euro per maand het tweede jaar
Plus dus die xbox, 4 games en een simpele telefoon
Ook tofquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:12 schreef numero_uno het volgende:
Aanschaf niet echt maar ik heb vandaag te horen gekregen dat ik kan gaan verhuizen van mijn studentenkamertje naar mn eigen studio!
55 euro was voor het afsluiten van het abonnement hè....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Markster het volgende:
[..]
55 euro per maand? Voor hoelang? Eem xbox is er al vanaf 150 euro
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
-edit- op boodschappen na zijn dit mijn laatste "grote" aankopen
't Is toch nog helemaal geen kerst?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef silent_scream1 het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
-edit- op boodschappen na zijn dit mijn laatste "grote" aankopen
"Maar ik had het hok toch goed dicht gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
"Het was kerst 1961, het konijnenhok was leeg..."
Nee maar ik moet hem toch alvast vet mesten, dan hebben we in ieder geval lekker konijn op tafel...quote:
Vet!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef M-unit het volgende:
AVR 255, Harman Kardon
[ afbeelding ]
HKTS11BQ, Harman Kardon
[ afbeelding ]
DVD 39, Harman Kardon
[ afbeelding ]
Acer Aspire 5741G - Aspire 5741G-436G64MN
[ afbeelding ]
Canon EOS 500D
[ afbeelding ]
70/300mm lens
[ afbeelding ]
hoe weet je dat als je hem net hebt gekocht? wie weet is het wel een egoistische klootzakquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nee maar ik moet hem toch alvast vet mesten, dan hebben we in ieder geval lekker konijn op tafel...
Dus niet, mijn konijn wordt geen kerstdiner, daarvoor is ie veels te lief![]()
Ik ook maar heb het nog niet binnenquote:
had ik laast ook bijna gekocht maar toch niet omdat die aan stroom moet :Squote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
1,5TB
voorlopig weer even opslagruimte
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef qless het volgende:
Onder het mom, nutteloos maar grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een 2,5 bij 2,5 meter grote opblaas worstel/box ring...nu nog een tuinfeest
Zit daar een vluchtroute/koolmonoxide-melder/brandmelder/rookmelder bij ingebouwd, indien ja;quote:
Deze ziet er echt vet uit imo. Jammer dat hij niet de specs heeft van de Desire anders had ik hem zeker genomen (voor in de plaats nu een Galaxy S).quote:
Ik heb die ook meteen maar gekocht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En dat voor ¤14,95 inclusief verzendkosten, heb 'm al binnen ook en gisteravond de eerste aflevering gekeken, voor het eerst in zeker 25 jaar
je hebt net een goeie harde schijf gekochtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:47 schreef drumstickNL het volgende:
Zojuist aangeschaft.
Product : Xigmatek Asgard - Midtowermodel - ATX - geen voeding - zwart - USB//Audio
stukprijs : 36,60 euro
[ afbeelding ]
Product : Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ - Vaste schijf - 1 TB - intern - 3.5" - SATA-300 - 7200 tpm -buffer: 32 MB
stukprijs : 58,19 euro
[ afbeelding ]
Product : ROCCAT Taito - Muismat - glanzend zwart
stukprijs : 12,58 euro
[ afbeelding ]
Product : Cooler Master Silent Fan 120 SI1 - Ventilatorhuis - 120 mm - zwart
stukprijs : 3,61 euro
aantal : 3
[ afbeelding ]
Heb jij hem ook? Zo ja, maakt dat ding veel herrie en is ie een beetje snel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je hebt net een goeie harde schijf gekocht
Welke is dat dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gekocht bij Hedo voor 444 euro
Die heb ik vandaag gekocht voor mijn vrouw, top apparaat wat mij betreft.quote:
ik heb dan wel 3 jaar hedo garantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem overigens voor 399 bij Komplett (inclusief bezorgkosten)
Als er iets kapot gaat dat zeggen ze toch dat het je eigen schuld was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb dan wel 3 jaar hedo garantie
Ik twee jaar en dan heb ik hem toch niet meer......quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb dan wel 3 jaar hedo garantie
215 euro voor een t-shirt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:24 schreef shibal het volgende:
ysl tshirt in rome gehaald voor 215 euro. Daarnaast ook een tshirt van fendi, maar kan er geen plaatje van vinden
[ afbeelding ]
http://www.ysl.com/us/en/(...)or-Black-Cotton.aspx
uhu, was er al een tijdje op zoek naar en kon hem nergens vinden in ned. En op de officiele site verzenden ze niet buiten de vs. Toen ik hem in rome zag, moest ik hem uiteraard meteen hebbenquote:
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar, maar goed het is gelukkig niet mijn geld.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:37 schreef shibal het volgende:
[..]
uhu, was er al een tijdje op zoek naar en kon hem nergens vinden in ned. En op de officiele site verzenden ze niet buiten de vs. Toen ik hem in rome zag, moest ik hem uiteraard meteen hebben
Ik vind dat shirt nog triester dan die armani jeans shirtsquote:
barbaar, Armani jeans en Yves saint laurent in dezelfde zin noemen:P. Met groot logo op je borst lopen is spang, jeweetz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt nog triester dan die armani jeans shirts.
Het is een gewoon wit strak shirt met een hgeul groot logo erop en je betaald er dan ook nog eens 215 euro voor.
Als het nu een bijzonder designer topkwaliteit shirt was had ik het nog een heel klein beetje begrepen.
Vangelis:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:34 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik heb die ook meteen maar gekocht.
Mooie muziek erbij ook.
Ik hoop -voor je- dat je een troll bent, anders ben je gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:51 schreef shibal het volgende:
[..]
barbaar, Armani jeans en Yves saint laurent in dezelfde zin noemen:P. Met groot logo op je borst lopen is spang, jeweetz.
Maar even zonder dollen, tshirt is echt mooi in het echt. tenminste niet zo druk bedrukt als de armani jeans, gstar etc tshirts. En de letters zijn bedrukt met vilt, wat wel bijzonder aanvoelt etc. Maargoed, of je er 215 euro aan wilt geven, valt over te betwisten. Zo laten sommige mensen ook liever hun haren knippen bij de art director van een tony&guy terwijl cosmo misschien even goed knipt. Of eten ze liever in een chinees restaurant terwijl een chinees eethuis misschien even lekker is. Het is maar waar je je geld aan wilt uitgeven. Ik geef soberzo veel geld uit aan (designer)kleding. Het bijzondere aan deze tshirt was dat deze lastig te vinden was. vandaar dat ik deze poste:P. Die fendi tshirt die ik ook had gehaald was bijvoorbeeld ook 130 euries![]()
Maar eigenlijk is deze tshirt gewoon een chickmagnet, en daar doe ik het voor:P. Enne, het is wel een bijzonder designertop tshirt.
Haha, nee, Ik heb hem eckt gehaald...quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ik hoop -voor je- dat je een troll bent, anders ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Ik voel me nu als H&M shirtdrager wel een beetje ondergewaardeerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ik hoop -voor je- dat je een troll bent, anders ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |