je hebt net een goeie harde schijf gekochtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:47 schreef drumstickNL het volgende:
Zojuist aangeschaft.
Product : Xigmatek Asgard - Midtowermodel - ATX - geen voeding - zwart - USB//Audio
stukprijs : 36,60 euro
[ afbeelding ]
Product : Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ - Vaste schijf - 1 TB - intern - 3.5" - SATA-300 - 7200 tpm -buffer: 32 MB
stukprijs : 58,19 euro
[ afbeelding ]
Product : ROCCAT Taito - Muismat - glanzend zwart
stukprijs : 12,58 euro
[ afbeelding ]
Product : Cooler Master Silent Fan 120 SI1 - Ventilatorhuis - 120 mm - zwart
stukprijs : 3,61 euro
aantal : 3
[ afbeelding ]
Heb jij hem ook? Zo ja, maakt dat ding veel herrie en is ie een beetje snel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je hebt net een goeie harde schijf gekocht
Welke is dat dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gekocht bij Hedo voor 444 euro
Die heb ik vandaag gekocht voor mijn vrouw, top apparaat wat mij betreft.quote:
ik heb dan wel 3 jaar hedo garantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem overigens voor 399 bij Komplett (inclusief bezorgkosten)
Als er iets kapot gaat dat zeggen ze toch dat het je eigen schuld was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb dan wel 3 jaar hedo garantie
Ik twee jaar en dan heb ik hem toch niet meer......quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb dan wel 3 jaar hedo garantie
215 euro voor een t-shirt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:24 schreef shibal het volgende:
ysl tshirt in rome gehaald voor 215 euro. Daarnaast ook een tshirt van fendi, maar kan er geen plaatje van vinden
[ afbeelding ]
http://www.ysl.com/us/en/(...)or-Black-Cotton.aspx
uhu, was er al een tijdje op zoek naar en kon hem nergens vinden in ned. En op de officiele site verzenden ze niet buiten de vs. Toen ik hem in rome zag, moest ik hem uiteraard meteen hebbenquote:
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar, maar goed het is gelukkig niet mijn geld.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:37 schreef shibal het volgende:
[..]
uhu, was er al een tijdje op zoek naar en kon hem nergens vinden in ned. En op de officiele site verzenden ze niet buiten de vs. Toen ik hem in rome zag, moest ik hem uiteraard meteen hebben
Ik vind dat shirt nog triester dan die armani jeans shirtsquote:
barbaar, Armani jeans en Yves saint laurent in dezelfde zin noemen:P. Met groot logo op je borst lopen is spang, jeweetz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt nog triester dan die armani jeans shirts.
Het is een gewoon wit strak shirt met een hgeul groot logo erop en je betaald er dan ook nog eens 215 euro voor.
Als het nu een bijzonder designer topkwaliteit shirt was had ik het nog een heel klein beetje begrepen.
Vangelis:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:34 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik heb die ook meteen maar gekocht.
Mooie muziek erbij ook.
Ik hoop -voor je- dat je een troll bent, anders ben je gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:51 schreef shibal het volgende:
[..]
barbaar, Armani jeans en Yves saint laurent in dezelfde zin noemen:P. Met groot logo op je borst lopen is spang, jeweetz.
Maar even zonder dollen, tshirt is echt mooi in het echt. tenminste niet zo druk bedrukt als de armani jeans, gstar etc tshirts. En de letters zijn bedrukt met vilt, wat wel bijzonder aanvoelt etc. Maargoed, of je er 215 euro aan wilt geven, valt over te betwisten. Zo laten sommige mensen ook liever hun haren knippen bij de art director van een tony&guy terwijl cosmo misschien even goed knipt. Of eten ze liever in een chinees restaurant terwijl een chinees eethuis misschien even lekker is. Het is maar waar je je geld aan wilt uitgeven. Ik geef soberzo veel geld uit aan (designer)kleding. Het bijzondere aan deze tshirt was dat deze lastig te vinden was. vandaar dat ik deze poste:P. Die fendi tshirt die ik ook had gehaald was bijvoorbeeld ook 130 euries![]()
Maar eigenlijk is deze tshirt gewoon een chickmagnet, en daar doe ik het voor:P. Enne, het is wel een bijzonder designertop tshirt.
Haha, nee, Ik heb hem eckt gehaald...quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ik hoop -voor je- dat je een troll bent, anders ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Ik voel me nu als H&M shirtdrager wel een beetje ondergewaardeerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ik hoop -voor je- dat je een troll bent, anders ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |