FragranceX, zie het Amerikaanse webshops topique hier in GC. De beide Hugo Boss geurtjes bevielen goed trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar bestel je dat, die monstertjes? Leuk!
Waarom niet gewoon naar de Douglas en vragen naar testers. Krijg je graties.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
FragranceX, zie het Amerikaanse webshops topique hier in GC. De beide Hugo Boss geurtjes bevielen goed trouwens
De laatste die ik er kreeg was Diesel... Dat haal ik volgende keer wel bij een benzinepomp, ruikt een stuk beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar de Douglas en vragen naar testers. Krijg je graties.
Baasquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef Marc H het volgende:
Vandaag een Home Cinema Setje bij elkaar gesprokkeld....:
Versterker:
Yamaha RX-V1065
Blu-ray speler:
Yamaha BD-S1065
[ afbeelding ]
Wat speakertjes: Mordaunt-Short Mezzo series
[ afbeelding ]
(2x front: Mezzo 6, 2x rear: Mezzo 2, Center: Mezzo 5, Zonder de Subwoofer)
Subwoofer: Tannoy Mercury Shadow
[ afbeelding ]
En omdat er ook beeld moet zijn: Samsung UE46B7020
[ afbeelding ]
Zo dan je 13e maand binnengekregen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef Marc H het volgende:
Vandaag een Home Cinema Setje bij elkaar gesprokkeld....:
TOP AANKOOP.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:59 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
je zou niet zeggen dat ik 23 ben
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef Joey_GG het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze schoenen gehaald alleen iets andere kleuren.
Het is ook dat er Prada opstaat anders had hij het ook gedrochten gevonden (misschien dat ze in een andere kleur wel mooi zijn).quote:
Geldt dat niet voor het merendeel van de kledij die je op straat ziet?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is ook dat er Prada opstaat anders had hij het ook gedrochten gevonden (misschien dat ze in een andere kleur wel mooi zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |