Ja en nee... Nu al DLC aan het maken? Anderzijds staat het (blijkbaar) los van het verhaal, dus toch maar do want.quote:The Heavy Rain Chronicles
First of all, I’m pleased to confirm that Heavy Rain will be supported by some very interesting downloadable content – The Heavy Rain Chronicles.
These are a series of additional, fully-playable scenes, where you’ll learn more about the backstory of some of the characters you’ll meet in Heavy Rain itself. The first episode will centre on Madison – and the setting will be familiar to those of you who have been following the progress of Heavy Rain closely…
Heavy Rain: Chronicle One – The Taxidermist sees Madison Paige investigating a suspicious and reclusive taxidermist, and finding herself unexpectedly in grave danger.
The episode is an expansion and update of the original ‘Taxidermist’ demo that received such a positive response when shown at E3 and gamescom last year.
Chronicles One and Two will be available for download from the PlayStation Store after the launch of Heavy Rain early next year – although there will be some opportunities to get hold of the episode a little earlier. Which brings me on to…
Heavy Rain – Collector’s Edition
The Collector’s Edition is packaged in a special ‘rain-effect’ slipcase – thanks to special embossing and other manufacturing tricks, it gives the impression of being streaked with 3D rain-drops (something that has confused a lot of people when they’ve seen it lying on my desk recently!).
But cool as that is, that’s not all. The Collector’s Edition also contains a voucher to download the following additional content from the PlayStation Store:
* Heavy Rain: Chronicle 1 – The Taxidermist – Experience Madison’s dangerous investigation in full, before it’s available on the PlayStation Store
* The Heavy Rain Official Soundtrack – Recorded at the legendary Abbey Road studios, and filled with the powerful orchestral themes that form a key part of the experience of playing Heavy Rain
* Dynamic XMB theme – Lend a little Heavy Rain ambience to your XMB
The ways in which you can get your hands on the Collector’s Edition will vary across Europe, so keep a look out for more info on this soon.
Bron: PlayStation blog
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot deelt NU keys uit:
http://www.gamespot.com/event/codes/modnation/?om_act=convert&om_clk=picks&tag=picks;title;4
Pak je key.
Heb er zojuist een weten te bemachtigen.
Pff registeren en dan ook nog eens een US PSN account aanmaken. Ik zeg GEWOON DOENquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamespot.com/event/codes/...=picks;title;4
Pak je key.
Volgens mij is dat een nieuwe prijsstelling... los van de dagaanbieding.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef Wessiej het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/acties/dagaanbiedingen18
MW2 40 euro vandaag.
Helaas te laat dus. Hopelijk komen er nog meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Pak je key.
Een vage race game waarbij je alles zelf kunt maken à la LBP.quote:
Thank you for your interest in the ModNation Pacers PS3 Beta Key Giveaway. Unfortunately, we've run out of keys, but we will update this page if more become available.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Pak je key.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef FinalD87 het volgende:
Ik was al bijna bezig voor het eerst in mijn leven hier een topic te openen, maar goed dat ik toch nog even keek
[..]
Ja en nee... Nu al DLC aan het maken? Anderzijds staat het (blijkbaar) los van het verhaal, dus toch maar do want.
(Special Edition that is)
We kunnen de scene dus toch spelen.quote:Heavy Rain: Chronicle 1 – The Taxidermist – Experience Madison’s dangerous investigation in full, before it’s available on the PlayStation Store
Dat is een erg goed idee, fok dummy account voor alle betas en demosquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:14 schreef Skeletor het volgende:
Ik heb overigens een ModNationbeta Racers code over.. Is er inmiddels al een Fok! PSN account?
Voor de demo;s gaat dat wel werkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee, fok dummy account voor alle betas en demos
quote:Heavy Rain's pre-order DLC in the US won't be pre-order DLC in Europe. Instead, it'll be part of the Heavy Rain: Collector's Edition box set.
Yes, Sony are going all-out in the game's home market, offering the game in a "specially embossed" box (to make it look like it's been rained on) that includes episode 1 of the Heavy Rain Chronicles, the game's soundtrack and a dynamic XMB theme for your PS3.
By 2009 standards (well, 2010's), that's pretty thin for a special edition. What, no collectible vinyl of that woman sobbing in her kitchen, gun in her mouth?
Ai dat is minderquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Voor de demo;s gaat dat wel werken
Voor de Beta's niet, daar zit immers een 24u account lock op.
Als we dan iedereen aan de beurt willen laten komen, kunnen we langzamerhand zelf het spel in de winkel kopen
Ik had dat ook met een 16GB Sony (quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef Dirk het volgende:
Misschien zit ik niet in het goeie topic, in dat geval hoor ik graag waar ik wel moet zijn.
Ik sta op 't punt om dat kutding het raam uit te tiefen, want het lukt me gewoon NIET om videos vanaf externe media te bekijken. Net dat divx gebeuren geinstalleerd en nu moet ik die eerste video afspelen op m'n PS3 en dan zou het moeten werken. Nu heb ik dat bestand op een usb-stick gezet, zegt de PS3: "Er zijn geen titels."
En dat zegt 'ie dus al-tijd wanneer ik wat voor videobestand dan ook probeer te benaderen.![]()
Ik vind het ineens een godswonder dat 'ie wel spellen en Blu-Ray's afspeelt.![]()
Doe ik iets verkeerd?
ehh, leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een goedkoop sexspeeltje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is dat zwarte vlak tussen de knoppen wel touch sensitive en functioneert dat als "stick".quote:Op zondag 20 december 2009 11:00 schreef BlackSheep het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze er geen analoge stick op hebben gemonteerd. Als je dan bekijkt hoe ongemakkelijk het eruit zag om de ps3-controller in 1 hand te houden en daarvan de analoge stick te gebruiken
Vette shit, maar ik wacht nog even tot ie in et engels uit is.quote:
Dat was ook het eerste wat in me opkwamquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een goedkoop sexspeeltje.
Nee. Of je moet streamen van je PC.quote:Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Kun je op een PS3 ook .mkv bestanden afspelen? Door extra codecs toe te voegen ofzo?
Motion ijsje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat Sony allemaal doet. Modnation is toch gewoon Mariokart of loop ik weer achterquote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe Sackboy?Als Sony nou eens gewoon één mascotte kiest... Zou een stuk makkelijker zijn. Die Modnation hype ben ik nu al beu ook
Mario Kart, maar dan een variant waarbij je zelf allerlei dingen kunt ontwerpen (je mannetje, je auto, de baan) en deze van andere mensen kunt downloaden. Daarnaast heb je volgens mij geen power-ups (maar daar ben ik niet zeker van, in de beta kun je alleen time trial spelen). Niet echt direct vergelijkbaar dus, behalve dat het beide cartoon-achtige racers zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat Sony allemaal doet. Modnation is toch gewoon Mariokart of loop ik weer achter
Ik ben dol op goede action-adventures, maar ik weet toch niet echt warm te lopen voor Darksiders... tja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Darksiders PS3 (custom, geen officiele dus)
quote:So this past Wednesday Dec 16th somebody broke into my apartment while I was at work and stole about 24 ps3 video games, 45 ps3 games, 52 snes games, all of my consoles including my PS3 and components including a PS3 camera. What the thieve didn't know is that I had my PS3 connected to my PSP. As some of you know, once you hook up your PSP to your PS3 you can remotely control your PS3 through your PSP through a local or internet connection. I tried every day, every hour to see if by any chance the thieve connected the PS3 to the internet, surely on Friday Dec 18th at around 11:30pm I was able to turn on the PS3 from my home by using my PSP using my internet connection. I opened a chat room, turned on the camera and surely enough I got to see a close look at the thieves face! (probably looking at it wondering why the PS3 had turned on by itself!!!), with my digital camera readily available I took a picture of the PSP screen with the thieves face!! Called the police and they quickly recognized the person!!!! LONG STORY SHORT, I GOT MY PS3 WITH NO DAMAGE WHATSOEVER AND ALL OF MY GAMES WERE RECOVERED!.
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&thread.id=4214197
Wow, dat is wel echt heel cool als het waar is. Tip van de dag: Sluit geen PS Eye aan op een gejatte PS3quote:
Ik ga direct een PSP kopenquote:
Mooi verhaalquote:
quote:
Of jat geen Ps3quote:Op maandag 21 december 2009 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt heel cool als het waar is. Tip van de dag: Sluit geen PS Eye aan op een gejatte PS3
Infamousquote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Darkzell het volgende:
[..]
![]()
Vandaag ook eindelijk de platinum gehaald van Uncharted 2 (tevens mijn eerste platinum). Nu twijfel ik tussen Infamous en Dirt 2 als volgende aankoop.
Ja heb Vidzone en het duurt de eerste keer idd erg lang, maja het is ook een behoorlijke database. Maar het is wel de moeite waard.quote:Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Heeft iemand dat Vidzone al geprobeerd? Ik heb hem gedownload maar de catalogus bijwerken duurt een beetje lang
Typischquote:
De beta duurt toch tot begin februari?quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Net toch maar Batman besteld bij Zavvi. Voor 18 pond kon ik hem niet laten liggen.. Nu dat de beta van BC2 afgelopen is kan ik eindelijk verder met Uncharted 2.
Als het maar bovenop de huidige services is interesseert het me verder niet.quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef gonzo1979 het volgende:
PSN gaat in 2010 ook naar een betaalde service
Die naast de reeds gratis functies komt (en dus gewoon gratis is en blijft)quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef gonzo1979 het volgende:
PSN gaat in 2010 ook naar een betaalde service
Voor de betaalde service krijg je veel extra's het online spelen zoals je het gewend bent blijft volgens mij gewoon gratis.quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
SOS ookNoodsignaal van Sony! Betalen voor online services die niemand wil
Geef mij maar een goede (hoge resolutie) uitzending gemist en ik wil wel betalen hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
SOS ookNoodsignaal van Sony! Betalen voor online services die niemand wil
Lukt niet op mn mobiel, naja dan nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
ModNation Racers beta keys:
http://www.facebook.com/PlayStation?v=app_10339498918
Pik er zo snel mogelijk een werkende code uit.
Codes op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
ModNation Racers beta keys:
http://www.facebook.com/PlayStation?v=app_10339498918
Pik er zo snel mogelijk een werkende code uit.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van Resonance of Fate is up in de Japanse Store. Voor de geïnteresseerden.
Gespeeld, ben nou niet echt kapot van de gameplay op dit momentquote:
Toevallig ook van het weekend weer met Burnout verder gegaan. Zag m aantal mensen spelen uit m'n lijst. Nu nog een paar trophies voor platinumquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu bezig met Burnout Paradise. Ik heb die al een hele tijd liggen, maar afgelopen weekend heb ik eindelijk die vervelende 8 player stadion trophy gehaald, dus nu de rest ook maar even halen
Het zou mijn 4de platinum worden dan.
Dan hoop ik voor je dat je een camera hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu bezig met Burnout Paradise. Ik heb die al een hele tijd liggen, maar afgelopen weekend heb ik eindelijk die vervelende 8 player stadion trophy gehaald, dus nu de rest ook maar even halen
Het zou mijn 4de platinum worden dan.
Oja dat gezeikquote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een camera hebt
Ja ik had afgesproken met anderen die ook nog de 8 player trophy moestenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Toevallig ook van het weekend weer met Burnout verder gegaan. Zag m aantal mensen spelen uit m'n lijst. Nu nog een paar trophies voor platinum
Okay, die strepen we doorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Gespeeld, ben nou niet echt kapot van de gameplay op dit moment![]()
En waar is het verhaal in de Demo
Ben nog bezig met Deadspace 1 maar ik kom maar niet verder. Ik zit achter dat asteroiden kannon maar het lukt mij niet om het voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf ook wel kunnen vertellen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net mijn Burnout license gehaald, nu nog mijn elite licens en nog een heleboel andere dingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja ik had afgesproken met anderen die ook nog de 8 player trophy moestenIs toch mooi gelukt.
Ik moet ook nog een aantal trophies voor platinum.
Ik heb gisteren trouwens ook de water update gekocht voor LBP. Ziet er echt zeer goed uit en is kwa gameplay ook weer een enorme vooruitgang. Het ontbreken van water vond ik namelijk altijd 1 van de grootste nadelen van LBP.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Ben nog bezig met Deadspace 1 maar ik kom maar niet verder. Ik zit achter dat asteroiden kannon maar het lukt mij niet om het voor elkaar te krijgen. Is er een trukje voor ? of gewoon dom door blijven gaan tot het eindelijk lukt .
Dat las ik op Tweakers jaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja ik had afgesproken met anderen die ook nog de 8 player trophy moestenIs toch mooi gelukt.
Ik moet ook nog een aantal trophies voor platinum.
Ik heb gisteren trouwens ook de water update gekocht voor LBP. Ziet er echt zeer goed uit en is kwa gameplay ook weer een enorme vooruitgang. Het ontbreken van water vond ik namelijk altijd 1 van de grootste nadelen van LBP.
Kan jij vloeiend japans dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
21-Dec-2009 Netherlands Pending customs inspection
Schiet op..........
Hoe moeilijk kan Final Fantasy in het japans nou zijn? Gewoon continu op kruisje blijven drukken totdat je weer mag vechten en dan kijken welke move het meeste schade doet. Final Fantasy spelen om het verhaalquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:48 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan Final Fantasy in het japans nou zijn? Gewoon continu op kruisje blijven drukken totdat je weer mag vechten en dan kijken welke move het meeste schade doet. Final Fantasy spelen om het verhaal![]()
Ben hem nu op normal aan het uitspelen en dat gaat best hard. Nu bij hoofdstuk 20, moet er alleen niet aandenken om het spel op Crushing te doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef NutKees het volgende:
Omg, Uncharted 1 Crushing gaat me nooooit lukken. Ik heb al meer dan genoeg moeite met Hard.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:45 schreef NutKees het volgende:
Op normal ging het nog wel, maar ik ben gewoon waardeloos met shooters. Ik ben nu bij chapter 14 en ga al echt vaak dood... Als ik er aan denk wat er nog allemaal gaat komen geloof ik niet dat ik ver kom met crushing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Die ga ik waarschijnlijk ook nog wel kopenquote:
Volgens mij wel ja. Anders moet je hier eens kijken: http://www.ps3trophies.or(...)se-trophy-guide.htmlquote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat las ik op Tweakers ja![]()
Maar in iedergeval, tot welke trophie ga je voor de Platinum, met die Mugshot? Ik ben met al die packs het overzicht kwijt geraakt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef Tain het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef FinalD87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je PS3 gewoon weet over dit topic en het uit schaamte vertikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
beste FOK!kers ik heb een probleempje, ik heb vanmiddag een headset gekocht de EX-01, dat gaat via bluetooth, alles gaat goed totdat mijn ps3 de headset moet zoeken, dat lukt maar niet, ik heb hem er anderhalf uur in laten zitten zonder resultaat. heeft iemand dit probleempje ook of heeft er iemand tips ofzo?
ik werd na dit topic hierheen gestuurd maar hier staat ook niks.... kan iemand me hier mischien helpen?
Nu even serieus. Heb je bij de setting van de Playstation 3 alles goed staan? Wat zegt het instructieboekje bij de headset? Er kan van alles mis zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
beste FOK!kers ik heb een probleempje, ik heb vanmiddag een headset gekocht de EX-01, dat gaat via bluetooth, alles gaat goed totdat mijn ps3 de headset moet zoeken, dat lukt maar niet, ik heb hem er anderhalf uur in laten zitten zonder resultaat. heeft iemand dit probleempje ook of heeft er iemand tips ofzo?
ik werd na dit topic hierheen gestuurd maar hier staat ook niks.... kan iemand me hier mischien helpen?
Bij mijn headset moet je de aanknop lang inhouden tot het lampje snel gaan knipperen, en dan bluetooth apparaten zoeken met de PS3quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
jaa dat moet ik dus ook maar hij vind hem amar niet ik heb hem anderhalf uur laten zoeken en toen dacht ik stik er maar in...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij mijn headset moet je de aanknop lang inhouden tot het lampje snel gaan knipperen, en dan bluetooth apparaten zoeken met de PS3
Very nice en ik begin nu eindelijk warm te draaien voor Heavy Rain. Ik ben heel sceptisch gebleven maar het begint er toch echt ontzettend gaaf uit te zienquote:
Ziet er leuk uit, viel me wel even tegen dat het geld moet kosten.quote:
Yep. Al ben ik best bereid om in sommige gevallen 2 dollar/euro neer te tellen. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, viel me wel even tegen dat het geld moet kosten.
Wow die is wel heel strakquote:
In mijn ervaring is de ps3 op elk vlak 10x trager dan de x360quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, durr. Dan moeten ze het eerst optimaliseren. En niet verkopen
Edit: Klein beetje trager bedoel ik als understatement he. Het wordt er verdomd trager van dan het XBOX Live dashboardzelf alleen ervaring met die van wipeout
Er is er volgens mij ook 1 van motorstormquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Gamer_V het volgende:
Wipeout is de enige gratis dynamic theme in de store
Idd, net de demo van Dante's Inferno gedownloadt....issie een half uur mee bezig (ook mede omdat hij tijdens het spelen van een andere demo of game niet verder gaat met downloaden) en dan moet dat kreng de game ook nog eens installerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In mijn ervaring is de ps3 op elk vlak 10x trager dan de x360
Installen is niks anders dan encrypten van de data. Hierdoor beveiligt Sony z'n data en kan je dus willekeurige hardware gebruiken. (zelf HDD vervangen).quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De 360 dashboard vind ik juist frustrerend traag. Elke keer krijg je zo'n stomme kut animatie van een seconde. De XMB gaat echt veel sneller. Stappen terug in menu's is hetzelfde verhaal. Dynamic theme's heb ik verder nog niets mee gedaan. Die van Heavy Rain lijkt me ook maar saai. Beetje naar regen staren, joepie.
En btw, downloads gaan wel degelijk door. Het hangt alleen af van wat je aan het doen bent. Soms kan het niet. En download snelheden zijn bij mij identiek voor de PS3 en de 360. Het enige wat ik irritant vind is dat je demo's moet installeren. Hoe moeilijk is het om gewoon een image aan te bieden ipv installers?
Tony Hawkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Whoohoo! Gister van m'n schoonouders Ratchet & Clank: ACIT gehad, vandaag krijg ik Uncharted 2 en een vriend heeft ook nog Tony Hawk Provingground net binnen voor me.
Of ik nog niet genoeg te spelen had
Heb ik al, was m'n eerste game, maar ik vond er niks aan met die besturing.quote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb ik al, was m'n eerste game, maar ik vond er niks aan met die besturing.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In mijn ervaring is de ps3 op elk vlak 10x trager dan de x360
Wat Moe_Szyzlak zegt. Waar het LIVE dashboard dan wel weer sneller mee is, zijn de online dingen zoals je vriendenlijst. Maarja, dat schiet nou ook weer niet zoveel op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De 360 dashboard vind ik juist frustrerend traag. Elke keer krijg je zo'n stomme kut animatie van een seconde. De XMB gaat echt veel sneller. Stappen terug in menu's is hetzelfde verhaal. Dynamic theme's heb ik verder nog niets mee gedaan. Die van Heavy Rain lijkt me ook maar saai. Beetje naar regen staren, joepie.
En btw, downloads gaan wel degelijk door. Het hangt alleen af van wat je aan het doen bent. Soms kan het niet. En download snelheden zijn bij mij identiek voor de PS3 en de 360. Het enige wat ik irritant vind is dat je demo's moet installeren. Hoe moeilijk is het om gewoon een image aan te bieden ipv installers?
Ik heb hem origineel nog liggen, maar zelfs voor deze prijs twijfelde ik. Erg cool,... en geweldig spel uiteraard.quote:Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als groot Vagrant Story fan; wie van jullie heeft deze klassieker al gedownload?
Alleen FAT32 werkt op de PS3 voor zover ik weet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef koei het volgende:
Ik moet een back-up maken van mn PS3 hdd en ik heb daarvoor een portable hdd leeggemaakt. Als ik deze aansluit op de PS3 dan herkent hij hem niet. Het was een NTSF hdd maar ik heb er met quick format een exFAT schijf van gemaakt, maar die herkent de PS3 nog steeds niet. Iemand enig idee hoe ik de hdd zo kan formateren dat de PS3 hem herkent en ik hem dus kan gebruiken?
Swissknife gebruiken onder windows of er een Mac bij pakken. Die kan dat standaard doen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef koei het volgende:
Hoe kan ik formateren naar FAT32? (ja sorry, ben echt een noob op dit gebied)
Tis ook een limitatie van MS in hun formatteer tooltje, maar misschien dat swissknife het dan wel kan.quote:Op zondag 27 december 2009 19:34 schreef koei het volgende:
ehm, 250 gig...
Ik heb voor 12 gig aan data op mn ps3 staan die overgezet moet worden, maar mn grootste memorystick is 4 gig en dat gaat niet passen...
Ipv dit te typen kon je ook gewoon je vraag intypen bij google.quote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef RTB het volgende:
Even een snelle vraag, ik heb niet echt het fut om dingen nu op te gaan zoeken.
Bij een ps3, is het zo dat je account online staat? In andere woorden, kan ik bij anderen op mijn acc inloggen om het zo te zeggen, of staat de account alleen maar op de ps3 en nergens anders opgeslagen.
Dank je voor de tip vriend! Ik was namelijk nog helemaal niet zelf erop gekomen om dit te doen, maar fijn dat je de tijd hebt kunnen vrijmaken om dit eventjes uit te leggen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ipv dit te typen kon je ook gewoon je vraag intypen bij google.
Op de eerste 60GB versie van de PS3 met BC.quote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef mindyourstep het volgende:
kan iemand mij vertellen of PS2 versie van GTA Vice city en of Andreas op de PS3 werken ?
Hoe kan het dan dat mijn 320Gb externe drive al FAT32 is?quote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Tain het volgende:
Hoe groot is die schijf dan? FAT32 ondersteunt namelijk tot 32GB
Omdat hij het fout heeft. Voor zover ik weet kan FAT32 tot 2TB of zelfs 8TB disks aan. Maximum bestandsgrootte is wel maar 4GB.quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat mijn 320Gb externe drive al FAT32 is?
quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat mijn 320Gb externe drive al FAT32 is?
Ik zeg het nog één keer. Microsoft heeft een arbitrair limiet gezet op hun formating tool in Windows. Je kan alleen maar partities van 32GB maken met FAT32. Dat wil niet zeggen dat FAT32 per definitie niet meer dan dat kan, MS laat dat alleen niet toe met hun software. Met 3rd party software kan het wel en onder OS X kan het ook. Het echte limiet ligt inderdaad op 2TB.quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Omdat hij het fout heeft. Voor zover ik weet kan FAT32 tot 2TB disks aan. Maximum bestandsgrootte is wel maar 4GB.
Heb je in het PS3 menu al aangegeven welke formaten je receiver aankan?quote:Op maandag 28 december 2009 12:40 schreef Build.1984 het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn PS3 op mijn home cinema aangesluiten dmv een optische kabel. Ik krijg overal geluid bij alleen niet bij de games.
Hoe kan dat en hoe moet ik dit oplossen?
oja; ik weet zeker dat het optical in is...
Yep, gaaf spel.quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef nattermann het volgende:
Hier al mensen aan de Beta van Battlefield: Bad Company 2 en ervaringen?
Heb de beta al een kleine paar maanden en het is best wel leuk. Na een tijdje word steeds dezelfde map wel wat saaiquote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef nattermann het volgende:
Ja, de gewone 2 kanaal, DTS en Dolby...quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je in het PS3 menu al aangegeven welke formaten je receiver aankan?
Yup, en ik vind de beta erg cool. Het speelt lekker weg, ziet er goed uit en klinkt geweldig. Ben benieuwd hoe de volledige game zal zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef nattermann het volgende:
Heb het na enig twijfelen toch gedaan, heb het al eerder gespeeld op de ps2 maar nooit heel erg ver gekomen.quote:Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als groot Vagrant Story fan; wie van jullie heeft deze klassieker al gedownload?
Probeer voor elke klasse vijand een wapen te hebben met in het speciaal voor de evil. Zo ben je sterker voor de vijand en zal het spel een stuk makkelijker worden cq. niet onmogelijk om uit te spelenquote:Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb het na enig twijfelen toch gedaan, heb het al eerder gespeeld op de ps2 maar nooit heel erg ver gekomen.
Nu ermee bezig en moet zeggen niet slecht! Hier zouden ze net als God of War ook een vernieuwde versie van uit moeten brengen.
Net de lizardmen verslagen, nog aardig in het begin dus
In de US store staat iequote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef Kn0x het volgende:
Is er overigens al een FF8 versie te downloaden voor de Ps3? Ik las dat dit eraan komt, maar komt het nog of is het al te downloaden?
Heb hem al besteld, was dus een goeie keusquote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Yep, gaaf spel.Een van de betere shooters, teamwork vereist en men deed gewoon mee.
Ik heb het spel al voor de release day. Ik ga het niet nog een keer aanschaffen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar is niks over bekend. LBP GOTY Edition maar importeren dan?
[ afbeelding ]
quote:
Da's nogal lastig als je in 1 room verschillende soorten vijanden zitten. Is er geen snellere manier om een ander wapen te equippen ipv via het hoofdmenutje?quote:Op maandag 28 december 2009 22:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Probeer voor elke klasse vijand een wapen te hebben met in het speciaal voor de evil. Zo ben je sterker voor de vijand en zal het spel een stuk makkelijker worden cq. niet onmogelijk om uit te spelen
Vind de sfeer zo geweldig in het spelGeweldige vertaling ook. Het mooiste wat een psx kon uitpoepen
Heb de origele versie nog dus kan de textures op de ps3 nog gladstrijken.
Nope, je zal het via het menu moeten doen. Hier wordt je wel handig in hoor, duurt slechts enkele secondenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:16 schreef Griebus het volgende:
[..]
Da's nogal lastig als je in 1 room verschillende soorten vijanden zitten. Is er geen snellere manier om een ander wapen te equippen ipv via het hoofdmenutje?
Ok danquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nope, je zal het via het menu moeten doen. Hier wordt je wel handig in hoor, duurt slechts enkele seconden
Als ik me goed herinner is dat gewoon te zien bij je stats als je van armor/wapen wisselt. Leuke van VS is dat de lijst van de te forgen wapens enorm is. Hier een oa lijst van faqs voor wapens en armor; http://www.gamefaqs.com/console/psx/game/914326.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ok danMijn inventory zit vol omdat ik niet goed weet welke armor nou beter is dan die ik al heb. Is dat ergens in 1 oogopslag te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen nog even gespeeld en het is echt geweldig.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ok heb het al door. Wel mega irritant dat je invent ook nog eens gesplit wordt zodat je maar een bepaald aantal wapens tegelijk mag meenemen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner is dat gewoon te zien bij je stats als je van armor/wapen wisselt. Leuke van VS is dat de lijst van de te forgen wapens enorm is. Hier een oa lijst van faqs voor wapens en armor; http://www.gamefaqs.com/console/psx/game/914326.html
Zilver heeft bijvoorbeeld hele hoge stats voor evil class, damascus is heel sterk maar moeilijker om vanuit daar wapens weer te maken. Na het uitspelen komt er een workshop vrij 'God's Hand', die alle materialen kan verwerken in tegenstelling tot de andere shops…
Valt allemaal wel mee, het is natuurlijk niet zo dat je meteen de sterkste materialen kan bewerken en uberhaupt meteen vind. Je kan inderdaad wapens uit elkaar halen en onderdelen ergens anders voor gebruiken, of tijdelijk in de container doen. Mijn ervaring is wel dat je snel materiaal niet meer gebruikt zoals leer en staal die je al vroeg in de game krijgt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ok heb het al door. Wel mega irritant dat je invent ook nog eens gesplit wordt zodat je maar een bepaald aantal wapens tegelijk mag meenemen.
Is het dan ook gewoon goed om het wapen op te delen in stukken en het dan maar zo mee te nemen? (om eventueel later weer in elkaar te zetten?)
Ik heb m ook gekocht en het is zeker een aanrader. Met 2 spelers ook erg leuk om te doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef Griebus het volgende:
Iemand al aan de Pixeljunk Shooter? Goeie game, erg verslavend![]()
Coop lijkt me ook wel gaaf, check hier een review:
Flower is op zich best grappig maar ik kan het niet echt lang achter elkaar spelen.. Het is imo net iets te saaiquote:Op woensdag 30 december 2009 12:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben nogal van de aparte games, ICO, SotC, VS, LiS… Flower lijkt me wel wat, heeft iemand die?![]()
Ja ik, erg leuk inderdaad,quote:Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef Griebus het volgende:
Iemand al aan de Pixeljunk Shooter? Goeie game, erg verslavend![]()
Coop lijkt me ook wel gaaf, check hier een review:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een keertje coop doen ?PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt erop dat die Heavy Rain SE erg duur wordt:
http://www.muizenshop.nl/(...)dition%29-ps3/57607/
Ken de winkel verder niet, maar ze hebben 90 euro staan als gewone prijs. Daar laat ik 'm lekker voor liggen hoor
http://www.maximuscards.com/quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een US Account aangemaakt en wil daar enkele dingen aanschaffen. Daar heb ik echter geld voor nodig. Mijn creditcard staat ingeschreven op de NL account en staat ook als NL master card ingeschreven. Dus ben ik genoodzaakt tot PSN kaarten (toch?). Weet iemand waar ik Amerikaanse PSN kaarten kan krijgen, want de Nederlandse werken kennelijk niet.
quote:Closing Comments
Darksiders has been a long time coming, but the wait has been worth it – this is a great action RPG. Solid, ever-evolving combat meets solid, ever-evolving puzzles in some really evocative environments. There are a few clumsy or lacklustre moments – the flying sequence is dull, for instance, and this isn’t in any way a revolutionary game, but it is good fun and it is well-designed. A bit more challenge – both in combat and in puzzles – would have been appreciated (action veterans may want to consider playing on 'Apocalyptic' over 'Normal' difficulty), but in all Darksiders is more than worth your time and money.
quote:9.0 Presentation
Great sense of style, cool chunky characters, nicely framed cutscenes, boils down information/collectables well in the pause menus.
9.0 Graphics
Far better use of colour than most games with grim settings like this. Well-realised, varied environments. Occasionally walking animations look cumbersome, but generally the animations are excellent.
8.5 Sound
Good voice acting for the most part... although the guy who plays War chews the scenery a bit too much at times. Excellent score.
8.5 Gameplay
Amazing how well this comes together considering how many mechanics and different control combinations are packed in. A little easy... and a few clumsy sequences, but great overall.
8.0 Lasting Appeal
No multiplayer, but this is a pretty decent length single player game.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Topquote:
Dus,... i.p.v. geen fanfares,... meerdere fanfares?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat dus,,, idd , elk ieder character heeft zeg maar beetje zijn eigen eind tune
Brings back memoriesquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Opeens zie je het staan
[ afbeelding ]
ik zou het nog niet eens een fanfare noemen, alleen een korte eindtunequote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus,... i.p.v. geen fanfares,... meerdere fanfares?
Is dat voor een achtergrond?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Opeens zie je het staan
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef Griebus het volgende:
Staat misschien al tijden online maar ik heb hem gemist: motorstorm: arctic edge dynamic theme gratis te downloaden in store![]()
Hij is wel nice, past in de sfeer
Aah, dat bedoel je.quote:
Ja, maar in andere vormen. Deze blijft het bestequote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aah, dat bedoel je.![]()
Boss Battle tune.![]()
Was die fanfare deuntje dan wel te vinden in andere delen dan?
dan kan je altijd nog een wii kopen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Allemaal gelukkig nieuwjaar
Hopelijk hebben jullie allemaal je vingers nog
wm2 was ook best x360 game , en goty volgens hunquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef marcek het volgende:
Lol @ gametrailers best ps3 game, mw2![]()
Waar zijn killzone en infamous in dat lijstje?
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar kom op mw2 best ps3 game ?
Dat vond ik ook best gaar. Had dan UC2 gedaan ofzo. Killzone 2 was ook een goeie geweest maar niet MW2quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef marcek het volgende:
MW2 is ook de GOTY gewordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best gaar. Had dan UC2 gedaan ofzo. Killzone 2 was ook een goeie geweest maar niet MW2
MW2 boven UC2 verkiezen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef marcek het volgende:
Iemand anders heeft jouw mening niet cyb, bel de politie!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 als GOTY.Echt, wat een droefenis.
Maar ja het is en blijft Gametrailers () he. Zij gaan immers al jaren voor de games die de meeste hype produceren en zo multiplayer-centrisch zijn als maar kan.
Natuurlijk allemaal te vinden op www.royorama.nl! Kom hier vaker langs om de (game)avonturen van Notorious_Roy (ook wel Roy genoemd) te beleven in zijn extravagante leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste lijst is natuurlijk MIJN lijst. Drie PS3 exclusives in mijn top 5
Een zwaar forgettable SP en een multiplayer die vrijwel onspeelbaar is (geworden) en inmiddels door velen wordt uitgekotst. Enige waar ik mij wel uitstekend mee hebt vermaakt is Spec Ops. De rest was regelrechte bagger. Fact.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand anders heeft jouw mening niet cyb, bel de politie!
Het is namelijk ook stoer om MW2 te haten. Beste GOTY lijst is die van Giant Bomb, waar ieder redactielid zijn GOTY lijstje geeft, ook een keer MW2, arr dat mag niet van god.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zwaar forgettable SP en een multiplayer die vrijwel onspeelbaar is (geworden) en inmiddels door velen wordt uitgekotst. Enige waar ik mij wel uitstekend mee hebt vermaakt is Spec Ops. De rest was regelrechte bagger. Fact.
Ik kan je minstens vijf titels noemen waar ik mij zoveel meer mee hebt vermaakt. Desniettemin herhaal ik nogmaals special voor jou: ik zag dit ook aankomen.
Basta.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
tientje goedkoper en origineel: http://www.axelmusic.com/productDetails/711719805007quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn er goede ps3 compatible controllers op de markt? Ik vind 50 euro voor een controllertje behoorlijk aan de prijs!
Nu 5x wat besteld daar en nog geen problemen gehadquote:
Voor mij ook! Het concept is echt zeer origineel en mits goed uitgevoerd kan dit echt een topper wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn most wanted titel voor 2010.
Al betwijfel ik ten zeerste dat het spel dit jaar in de winkels zal liggen.![]()
50 euro goedkoop of wa?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef KoosyNL het volgende:
Iemand een adresje voor een goedkoop exemplaar van Demons Souls?
uncharted was velen malen beterquote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Agiath het volgende:
MW2 niet als GOTY kiezen
Beste game van de afgelopen jaren zelfsMultiplayer dan
Eens met Motorstorm Pacific Rift hierbovenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef SPiDeY. het volgende:
Wat is trouwens nou echt 'n leuke game om met z'n tweeen te spelen in bijv. co-op of tegen elkaar zonder tussenkomst van psn?
Heb inmiddels een leuke collectie opgebouwd met MW2, UC2, AC2, Killzone 2, Dragon Age: Origins, NFS: Shift, BurnOut Paradise en GoW Collection maar zijn alle voor maximaal 1 speler. Een vechtspelletje lijkt me ook wel tof, twijfel dan tussen Streetfighter IV, Tekken 6 en IGN's aanrader BlazBlue. Heb niet voor niets 2 controllers, naast Little Big Planet (waar ik nog erg over twijfel) nog andere aanraders?![]()
Eens, maar niet veel anders dan deel 1. Zelfde geldt voor MW2. Mijn PS3 en overall GOTY is Demon's Souls,... echt zonder enige twijfel! Valkyria Chronicles vond ik nog net iets beter, maar die past officieel niet in de 2009 nominatie uiteraard.quote:
GRiD is goed te doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek nog een beetje realistische racegame. Zal ik dan moeten wachten op Gran Turismo 5?
Shift is ook erg leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek nog een beetje realistische racegame. Zal ik dan moeten wachten op Gran Turismo 5?
Ja, PS3 in DMZ gooien van router... probleem opgelost.(in 80% van de gevallen).quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef TeleluvR het volgende:
ps3 icm linksys wrt54g drijft mij tot waanzin! Heeft iemand dit setje al eens aan het werk gekregen?
Probleem met de meeste WRT-54G modellen is dat die alleen de DD-WRT micro kunnen draaien en het plaatsen een behoorlijk lastig proces is als je niet al te veel verstand hebt van firmware upgrades e.d.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef JK het volgende:
Mijn PS3 draait als een tiet op een Linksys WRT54GL. Is dan wel geen 'G', maar de Linux variant. PS3 hoeft niet in de DMZ te staan.
Wat je kan proberen, want dat moet op de G ook lukken, is de custom software erop te zetten genaamd ddWRT. http://www.dd-wrt.com Alleen v7.0 van de G is niet geschikt, de rest wel.
Prima software met veel meer mogelijkheden dan de originele Linksys software.
Ik zelf draai dus ook onder dd-wrt en het spul draait gewoon al maanden probleemloos.
Ik heb voor mijn verhuizing altijd een Linksys gehad en nooit problemen gehad. Tegenwoordig heb ik een Netgear router (nieuw en sneller internet abbo, heeft een snellere router nodig) waar ik ook prima over te spreken ben.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, ding gaat het raam uit: Qua alternatieven is grofweg alles goed behalve linksys?
Probeer eerst eens het volgende:quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, ding gaat het raam uit: Qua alternatieven is grofweg alles goed behalve linksys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |