abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:32:06 #201
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_76191885
Gisteren van mijn broertje Uncharted 2 gehad...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen nog even gespeeld en het is echt geweldig .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_76193001
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner is dat gewoon te zien bij je stats als je van armor/wapen wisselt. Leuke van VS is dat de lijst van de te forgen wapens enorm is. Hier een oa lijst van faqs voor wapens en armor; http://www.gamefaqs.com/console/psx/game/914326.html

Zilver heeft bijvoorbeeld hele hoge stats voor evil class, damascus is heel sterk maar moeilijker om vanuit daar wapens weer te maken. Na het uitspelen komt er een workshop vrij 'God's Hand', die alle materialen kan verwerken in tegenstelling tot de andere shops…
Ok heb het al door. Wel mega irritant dat je invent ook nog eens gesplit wordt zodat je maar een bepaald aantal wapens tegelijk mag meenemen.
Is het dan ook gewoon goed om het wapen op te delen in stukken en het dan maar zo mee te nemen? (om eventueel later weer in elkaar te zetten?)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_76193731
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ok heb het al door. Wel mega irritant dat je invent ook nog eens gesplit wordt zodat je maar een bepaald aantal wapens tegelijk mag meenemen.
Is het dan ook gewoon goed om het wapen op te delen in stukken en het dan maar zo mee te nemen? (om eventueel later weer in elkaar te zetten?)
Valt allemaal wel mee, het is natuurlijk niet zo dat je meteen de sterkste materialen kan bewerken en uberhaupt meteen vind. Je kan inderdaad wapens uit elkaar halen en onderdelen ergens anders voor gebruiken, of tijdelijk in de container doen. Mijn ervaring is wel dat je snel materiaal niet meer gebruikt zoals leer en staal die je al vroeg in de game krijgt.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:31:50 #204
233805 CengizMan
Are you ready to rock?
pi_76194466
Ik heb sinds een paar dagen ook PS3. Ziet er goed uit. Nog een beetje aan het stoein met die Master- en Sub-accounts!
Dit is weer een geslaagde post van mij :7

▲ ▲
pi_76197549
Zijn er trouwens spellen die voor de 'buzzers' van Buzz zijn gemaakt(buiten de quizen dan?
Voor de ps2 had je een leuk spelletje(voor kinderen welliswaar), maar dat was toch wel erg grappig om te doen
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 30 december 2009 @ 09:51:51 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76211369
Het lijkt erop dat die Heavy Rain SE erg duur wordt:
http://www.muizenshop.nl/(...)dition%29-ps3/57607/

Ken de winkel verder niet, maar ze hebben 90 euro staan als gewone prijs. Daar laat ik 'm lekker voor liggen hoor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76212860
Iemand al aan de Pixeljunk Shooter? Goeie game, erg verslavend
Coop lijkt me ook wel gaaf, check hier een review:
pi_76214210

PAL-versie gepreordered bij www.amazon.co.uk

Yeah baby!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_76215676
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef Griebus het volgende:
Ik heb m ook gekocht en het is zeker een aanrader. Met 2 spelers ook erg leuk om te doen.

Ik heb gisteren trouwens ook nog een paar uur Pain zitten spelen met 2 anderen. Er zitten een aantal erg leuke multiplayer spellen in
PSN id: NL_SToRM
pi_76216154
Ik ben nogal van de aparte games, ICO, SotC, VS, LiS… Flower lijkt me wel wat, heeft iemand die?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 30 december 2009 @ 12:40:30 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76216561
LiS?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76216834
Linger in Shadows? Ik kan VS niet plaatsen...
pi_76217289
Vagrant Story
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_76217340
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben nogal van de aparte games, ICO, SotC, VS, LiS… Flower lijkt me wel wat, heeft iemand die?
Flower is op zich best grappig maar ik kan het niet echt lang achter elkaar spelen.. Het is imo net iets te saai
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_76217537
Staat misschien al tijden online maar ik heb hem gemist: motorstorm: arctic edge dynamic theme gratis te downloaden in store
Hij is wel nice, past in de sfeer
  woensdag 30 december 2009 @ 14:33:09 #216
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_76221024
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef Griebus het volgende:

Ja ik, erg leuk inderdaad,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een keertje coop doen ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_76223772
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt erop dat die Heavy Rain SE erg duur wordt:
http://www.muizenshop.nl/(...)dition%29-ps3/57607/

Ken de winkel verder niet, maar ze hebben 90 euro staan als gewone prijs. Daar laat ik 'm lekker voor liggen hoor

Hoe ben je hier nou for christ's sake terecht gekomen?

Muizen fokking shop. Echt.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:50:46 #218
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_76224419
Ik heb een US Account aangemaakt en wil daar enkele dingen aanschaffen. Daar heb ik echter geld voor nodig. Mijn creditcard staat ingeschreven op de NL account en staat ook als NL master card ingeschreven. Dus ben ik genoodzaakt tot PSN kaarten (toch?). Weet iemand waar ik Amerikaanse PSN kaarten kan krijgen, want de Nederlandse werken kennelijk niet.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  Redactie Games woensdag 30 december 2009 @ 15:55:49 #219
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76224654
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een US Account aangemaakt en wil daar enkele dingen aanschaffen. Daar heb ik echter geld voor nodig. Mijn creditcard staat ingeschreven op de NL account en staat ook als NL master card ingeschreven. Dus ben ik genoodzaakt tot PSN kaarten (toch?). Weet iemand waar ik Amerikaanse PSN kaarten kan krijgen, want de Nederlandse werken kennelijk niet.
http://www.maximuscards.com/
.....Kennedy
pi_76225673
IGN AU Darksiders Review
quote:
Closing Comments

Darksiders has been a long time coming, but the wait has been worth it – this is a great action RPG. Solid, ever-evolving combat meets solid, ever-evolving puzzles in some really evocative environments. There are a few clumsy or lacklustre moments – the flying sequence is dull, for instance, and this isn’t in any way a revolutionary game, but it is good fun and it is well-designed. A bit more challenge – both in combat and in puzzles – would have been appreciated (action veterans may want to consider playing on 'Apocalyptic' over 'Normal' difficulty), but in all Darksiders is more than worth your time and money.
quote:
9.0 Presentation
Great sense of style, cool chunky characters, nicely framed cutscenes, boils down information/collectables well in the pause menus.

9.0 Graphics
Far better use of colour than most games with grim settings like this. Well-realised, varied environments. Occasionally walking animations look cumbersome, but generally the animations are excellent.

8.5 Sound
Good voice acting for the most part... although the guy who plays War chews the scenery a bit too much at times. Excellent score.

8.5 Gameplay
Amazing how well this comes together considering how many mechanics and different control combinations are packed in. A little easy... and a few clumsy sequences, but great overall.

8.0 Lasting Appeal
No multiplayer, but this is a pretty decent length single player game.

9.0
Outstanding OVERALL

(out of 10 / not an average)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')