Ai dat is minderquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Voor de demo;s gaat dat wel werken
Voor de Beta's niet, daar zit immers een 24u account lock op.
Als we dan iedereen aan de beurt willen laten komen, kunnen we langzamerhand zelf het spel in de winkel kopen
Ik had dat ook met een 16GB Sony (quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef Dirk het volgende:
Misschien zit ik niet in het goeie topic, in dat geval hoor ik graag waar ik wel moet zijn.
Ik sta op 't punt om dat kutding het raam uit te tiefen, want het lukt me gewoon NIET om videos vanaf externe media te bekijken. Net dat divx gebeuren geinstalleerd en nu moet ik die eerste video afspelen op m'n PS3 en dan zou het moeten werken. Nu heb ik dat bestand op een usb-stick gezet, zegt de PS3: "Er zijn geen titels."
En dat zegt 'ie dus al-tijd wanneer ik wat voor videobestand dan ook probeer te benaderen.![]()
Ik vind het ineens een godswonder dat 'ie wel spellen en Blu-Ray's afspeelt.![]()
Doe ik iets verkeerd?
ehh, leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een goedkoop sexspeeltje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is dat zwarte vlak tussen de knoppen wel touch sensitive en functioneert dat als "stick".quote:Op zondag 20 december 2009 11:00 schreef BlackSheep het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze er geen analoge stick op hebben gemonteerd. Als je dan bekijkt hoe ongemakkelijk het eruit zag om de ps3-controller in 1 hand te houden en daarvan de analoge stick te gebruiken
Vette shit, maar ik wacht nog even tot ie in et engels uit is.quote:
Dat was ook het eerste wat in me opkwamquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een goedkoop sexspeeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |