Ja ik had afgesproken met anderen die ook nog de 8 player trophy moestenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Toevallig ook van het weekend weer met Burnout verder gegaan. Zag m aantal mensen spelen uit m'n lijst. Nu nog een paar trophies voor platinum
Okay, die strepen we doorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Gespeeld, ben nou niet echt kapot van de gameplay op dit moment![]()
En waar is het verhaal in de Demo
Ben nog bezig met Deadspace 1 maar ik kom maar niet verder. Ik zit achter dat asteroiden kannon maar het lukt mij niet om het voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf ook wel kunnen vertellen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net mijn Burnout license gehaald, nu nog mijn elite licens en nog een heleboel andere dingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja ik had afgesproken met anderen die ook nog de 8 player trophy moestenIs toch mooi gelukt.
Ik moet ook nog een aantal trophies voor platinum.
Ik heb gisteren trouwens ook de water update gekocht voor LBP. Ziet er echt zeer goed uit en is kwa gameplay ook weer een enorme vooruitgang. Het ontbreken van water vond ik namelijk altijd 1 van de grootste nadelen van LBP.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Ben nog bezig met Deadspace 1 maar ik kom maar niet verder. Ik zit achter dat asteroiden kannon maar het lukt mij niet om het voor elkaar te krijgen. Is er een trukje voor ? of gewoon dom door blijven gaan tot het eindelijk lukt .
Dat las ik op Tweakers jaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja ik had afgesproken met anderen die ook nog de 8 player trophy moestenIs toch mooi gelukt.
Ik moet ook nog een aantal trophies voor platinum.
Ik heb gisteren trouwens ook de water update gekocht voor LBP. Ziet er echt zeer goed uit en is kwa gameplay ook weer een enorme vooruitgang. Het ontbreken van water vond ik namelijk altijd 1 van de grootste nadelen van LBP.
Kan jij vloeiend japans dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
21-Dec-2009 Netherlands Pending customs inspection
Schiet op..........
Hoe moeilijk kan Final Fantasy in het japans nou zijn? Gewoon continu op kruisje blijven drukken totdat je weer mag vechten en dan kijken welke move het meeste schade doet. Final Fantasy spelen om het verhaalquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:48 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan Final Fantasy in het japans nou zijn? Gewoon continu op kruisje blijven drukken totdat je weer mag vechten en dan kijken welke move het meeste schade doet. Final Fantasy spelen om het verhaal![]()
Ben hem nu op normal aan het uitspelen en dat gaat best hard. Nu bij hoofdstuk 20, moet er alleen niet aandenken om het spel op Crushing te doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef NutKees het volgende:
Omg, Uncharted 1 Crushing gaat me nooooit lukken. Ik heb al meer dan genoeg moeite met Hard.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:45 schreef NutKees het volgende:
Op normal ging het nog wel, maar ik ben gewoon waardeloos met shooters. Ik ben nu bij chapter 14 en ga al echt vaak dood... Als ik er aan denk wat er nog allemaal gaat komen geloof ik niet dat ik ver kom met crushing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Die ga ik waarschijnlijk ook nog wel kopenquote:
Volgens mij wel ja. Anders moet je hier eens kijken: http://www.ps3trophies.or(...)se-trophy-guide.htmlquote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat las ik op Tweakers ja![]()
Maar in iedergeval, tot welke trophie ga je voor de Platinum, met die Mugshot? Ik ben met al die packs het overzicht kwijt geraakt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef Tain het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef FinalD87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je PS3 gewoon weet over dit topic en het uit schaamte vertikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
beste FOK!kers ik heb een probleempje, ik heb vanmiddag een headset gekocht de EX-01, dat gaat via bluetooth, alles gaat goed totdat mijn ps3 de headset moet zoeken, dat lukt maar niet, ik heb hem er anderhalf uur in laten zitten zonder resultaat. heeft iemand dit probleempje ook of heeft er iemand tips ofzo?
ik werd na dit topic hierheen gestuurd maar hier staat ook niks.... kan iemand me hier mischien helpen?
Nu even serieus. Heb je bij de setting van de Playstation 3 alles goed staan? Wat zegt het instructieboekje bij de headset? Er kan van alles mis zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
beste FOK!kers ik heb een probleempje, ik heb vanmiddag een headset gekocht de EX-01, dat gaat via bluetooth, alles gaat goed totdat mijn ps3 de headset moet zoeken, dat lukt maar niet, ik heb hem er anderhalf uur in laten zitten zonder resultaat. heeft iemand dit probleempje ook of heeft er iemand tips ofzo?
ik werd na dit topic hierheen gestuurd maar hier staat ook niks.... kan iemand me hier mischien helpen?
Bij mijn headset moet je de aanknop lang inhouden tot het lampje snel gaan knipperen, en dan bluetooth apparaten zoeken met de PS3quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
jaa dat moet ik dus ook maar hij vind hem amar niet ik heb hem anderhalf uur laten zoeken en toen dacht ik stik er maar in...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij mijn headset moet je de aanknop lang inhouden tot het lampje snel gaan knipperen, en dan bluetooth apparaten zoeken met de PS3
Very nice en ik begin nu eindelijk warm te draaien voor Heavy Rain. Ik ben heel sceptisch gebleven maar het begint er toch echt ontzettend gaaf uit te zienquote:
Ziet er leuk uit, viel me wel even tegen dat het geld moet kosten.quote:
Yep. Al ben ik best bereid om in sommige gevallen 2 dollar/euro neer te tellen. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, viel me wel even tegen dat het geld moet kosten.
Wow die is wel heel strakquote:
In mijn ervaring is de ps3 op elk vlak 10x trager dan de x360quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, durr. Dan moeten ze het eerst optimaliseren. En niet verkopen
Edit: Klein beetje trager bedoel ik als understatement he. Het wordt er verdomd trager van dan het XBOX Live dashboardzelf alleen ervaring met die van wipeout
Er is er volgens mij ook 1 van motorstormquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Gamer_V het volgende:
Wipeout is de enige gratis dynamic theme in de store
Idd, net de demo van Dante's Inferno gedownloadt....issie een half uur mee bezig (ook mede omdat hij tijdens het spelen van een andere demo of game niet verder gaat met downloaden) en dan moet dat kreng de game ook nog eens installerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In mijn ervaring is de ps3 op elk vlak 10x trager dan de x360
Installen is niks anders dan encrypten van de data. Hierdoor beveiligt Sony z'n data en kan je dus willekeurige hardware gebruiken. (zelf HDD vervangen).quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De 360 dashboard vind ik juist frustrerend traag. Elke keer krijg je zo'n stomme kut animatie van een seconde. De XMB gaat echt veel sneller. Stappen terug in menu's is hetzelfde verhaal. Dynamic theme's heb ik verder nog niets mee gedaan. Die van Heavy Rain lijkt me ook maar saai. Beetje naar regen staren, joepie.
En btw, downloads gaan wel degelijk door. Het hangt alleen af van wat je aan het doen bent. Soms kan het niet. En download snelheden zijn bij mij identiek voor de PS3 en de 360. Het enige wat ik irritant vind is dat je demo's moet installeren. Hoe moeilijk is het om gewoon een image aan te bieden ipv installers?
Tony Hawkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Whoohoo! Gister van m'n schoonouders Ratchet & Clank: ACIT gehad, vandaag krijg ik Uncharted 2 en een vriend heeft ook nog Tony Hawk Provingground net binnen voor me.
Of ik nog niet genoeg te spelen had
Heb ik al, was m'n eerste game, maar ik vond er niks aan met die besturing.quote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb ik al, was m'n eerste game, maar ik vond er niks aan met die besturing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |