wm2 was ook best x360 game , en goty volgens hunquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef marcek het volgende:
Lol @ gametrailers best ps3 game, mw2![]()
Waar zijn killzone en infamous in dat lijstje?
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar kom op mw2 best ps3 game ?
Dat vond ik ook best gaar. Had dan UC2 gedaan ofzo. Killzone 2 was ook een goeie geweest maar niet MW2quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef marcek het volgende:
MW2 is ook de GOTY gewordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best gaar. Had dan UC2 gedaan ofzo. Killzone 2 was ook een goeie geweest maar niet MW2
MW2 boven UC2 verkiezen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef marcek het volgende:
Iemand anders heeft jouw mening niet cyb, bel de politie!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 als GOTY.Echt, wat een droefenis.
Maar ja het is en blijft Gametrailers () he. Zij gaan immers al jaren voor de games die de meeste hype produceren en zo multiplayer-centrisch zijn als maar kan.
Natuurlijk allemaal te vinden op www.royorama.nl! Kom hier vaker langs om de (game)avonturen van Notorious_Roy (ook wel Roy genoemd) te beleven in zijn extravagante leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste lijst is natuurlijk MIJN lijst. Drie PS3 exclusives in mijn top 5
Een zwaar forgettable SP en een multiplayer die vrijwel onspeelbaar is (geworden) en inmiddels door velen wordt uitgekotst. Enige waar ik mij wel uitstekend mee hebt vermaakt is Spec Ops. De rest was regelrechte bagger. Fact.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand anders heeft jouw mening niet cyb, bel de politie!
Het is namelijk ook stoer om MW2 te haten. Beste GOTY lijst is die van Giant Bomb, waar ieder redactielid zijn GOTY lijstje geeft, ook een keer MW2, arr dat mag niet van god.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een zwaar forgettable SP en een multiplayer die vrijwel onspeelbaar is (geworden) en inmiddels door velen wordt uitgekotst. Enige waar ik mij wel uitstekend mee hebt vermaakt is Spec Ops. De rest was regelrechte bagger. Fact.
Ik kan je minstens vijf titels noemen waar ik mij zoveel meer mee hebt vermaakt. Desniettemin herhaal ik nogmaals special voor jou: ik zag dit ook aankomen.
Basta.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
tientje goedkoper en origineel: http://www.axelmusic.com/productDetails/711719805007quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn er goede ps3 compatible controllers op de markt? Ik vind 50 euro voor een controllertje behoorlijk aan de prijs!
Nu 5x wat besteld daar en nog geen problemen gehadquote:
Voor mij ook! Het concept is echt zeer origineel en mits goed uitgevoerd kan dit echt een topper wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn most wanted titel voor 2010.
Al betwijfel ik ten zeerste dat het spel dit jaar in de winkels zal liggen.![]()
50 euro goedkoop of wa?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef KoosyNL het volgende:
Iemand een adresje voor een goedkoop exemplaar van Demons Souls?
uncharted was velen malen beterquote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Agiath het volgende:
MW2 niet als GOTY kiezen
Beste game van de afgelopen jaren zelfsMultiplayer dan
Eens met Motorstorm Pacific Rift hierbovenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef SPiDeY. het volgende:
Wat is trouwens nou echt 'n leuke game om met z'n tweeen te spelen in bijv. co-op of tegen elkaar zonder tussenkomst van psn?
Heb inmiddels een leuke collectie opgebouwd met MW2, UC2, AC2, Killzone 2, Dragon Age: Origins, NFS: Shift, BurnOut Paradise en GoW Collection maar zijn alle voor maximaal 1 speler. Een vechtspelletje lijkt me ook wel tof, twijfel dan tussen Streetfighter IV, Tekken 6 en IGN's aanrader BlazBlue. Heb niet voor niets 2 controllers, naast Little Big Planet (waar ik nog erg over twijfel) nog andere aanraders?![]()
Eens, maar niet veel anders dan deel 1. Zelfde geldt voor MW2. Mijn PS3 en overall GOTY is Demon's Souls,... echt zonder enige twijfel! Valkyria Chronicles vond ik nog net iets beter, maar die past officieel niet in de 2009 nominatie uiteraard.quote:
GRiD is goed te doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek nog een beetje realistische racegame. Zal ik dan moeten wachten op Gran Turismo 5?
Shift is ook erg leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek nog een beetje realistische racegame. Zal ik dan moeten wachten op Gran Turismo 5?
Ja, PS3 in DMZ gooien van router... probleem opgelost.(in 80% van de gevallen).quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef TeleluvR het volgende:
ps3 icm linksys wrt54g drijft mij tot waanzin! Heeft iemand dit setje al eens aan het werk gekregen?
Probleem met de meeste WRT-54G modellen is dat die alleen de DD-WRT micro kunnen draaien en het plaatsen een behoorlijk lastig proces is als je niet al te veel verstand hebt van firmware upgrades e.d.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef JK het volgende:
Mijn PS3 draait als een tiet op een Linksys WRT54GL. Is dan wel geen 'G', maar de Linux variant. PS3 hoeft niet in de DMZ te staan.
Wat je kan proberen, want dat moet op de G ook lukken, is de custom software erop te zetten genaamd ddWRT. http://www.dd-wrt.com Alleen v7.0 van de G is niet geschikt, de rest wel.
Prima software met veel meer mogelijkheden dan de originele Linksys software.
Ik zelf draai dus ook onder dd-wrt en het spul draait gewoon al maanden probleemloos.
Ik heb voor mijn verhuizing altijd een Linksys gehad en nooit problemen gehad. Tegenwoordig heb ik een Netgear router (nieuw en sneller internet abbo, heeft een snellere router nodig) waar ik ook prima over te spreken ben.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, ding gaat het raam uit: Qua alternatieven is grofweg alles goed behalve linksys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |