Toch was deze eerderquote:
Voor sommige heel lastig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
Gaat het nu al weer fout met topics![]()
Wie sluit die opent, hoe moeilijk is het nou
vorig jaar 160 topics in 5 dagenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
#care met zoveel topics de komende tijd
Tenzij anders afgesproken of het te lang duurtquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
Dan zijn de titels wel heel onbelangrijk toch.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vorig jaar 160 topics in 5 dagen
Helaas is dat nu ff klaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:48 schreef ScottTracy het volgende:
Wel mooie nummers geweest het afgelopen uur trouwens. Lovely day![]()
bijvoorbeeld.
Geeft vaak wel een bondige samenvattingquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zijn de titels wel heel onbelangrijk toch.
Nee, er was nieuws op de radio. Dus gooien ze er voor 101tv muziek doorheen, maar de uitzending is allang weer begonnen en ze blijven hangen bij Lilly Allenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Is het nu aan een stuk door platen draaien
Ja inderdaad. Zometeen is het toch ook live op Ned.3?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas is dat nu ff klaarAlleen maar behangmuziek nu
Binnen 2 of 5 minuten dan hequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
Tsja, moeten ze maar wat betere nummers erin gooien op 101tv. Of je luistert gewoon naar het nieuws op de radioquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas is dat nu ff klaarAlleen maar behangmuziek nu
Dan pak ik nu de radiostream welquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, er was nieuws op de radio. Dus gooien ze er voor 101tv muziek doorheen, maar de uitzending is allang weer begonnen en ze blijven hangen bij Lilly Allen
Uhh, nuquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan pak ik nu de radiostream welZeg maar als ze weer uitzenden
Had gewoon geopendquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
Had nou gewoon mn lapo gelezen en meteen een nieuw topic geopent
Ze zenden weer uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan pak ik nu de radiostream welZeg maar als ze weer uitzenden
Aha, keequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, er was nieuws op de radio. Dus gooien ze er voor 101tv muziek doorheen, maar de uitzending is allang weer begonnen en ze blijven hangen bij Lilly Allen
Sorryquote:
En noem anders een naam wie moet openen, anders krijg je straks dat er 5 mensen een topic openenquote:
Ben jij er nog niet??quote:
Ben jij onze speciale SR-modquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef rubbereend het volgende:
ik gooi dit topic ff in het goede filter
Kudos namens iedereen hier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Moet jij niet ook TVR gaan moddenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef rubbereend het volgende:
En als er een keer per ongeluk een dubbele is omdat de sluiter niet openen doet en iedereen gaat gewoon verder in het topic wat als eerste is gemaakt dan is er ook niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En noem anders een naam wie moet openen, anders krijg je straks dat er 5 mensen een topic openen
Dat verdient een tagjequote:
M'n stats, wat doe jequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als er een keer per ongeluk een dubbele is omdat de sluiter niet openen doet en iedereen gaat gewoon verder in het topic wat als eerste is gemaakt dan is er ook niks aan de hand.
Jaaa dat shotquote:
quote:
Dan moet je maar zorgen dat je bij elk topic zelf de 300ste post hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n stats, wat doe je![]()
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 haalt automatisch topics op, en dat gaat dan fout
Super, switch ik ff naar ned 3 !quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:56 schreef Krambo het volgende:
NL 3 zendt de sluiting van het glazen huis ook live uit, om 19.00
trek een warme onderbroek aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben weg naar huisje, en schakel dus over naar mobiel (waar trouwens geen internet op zit)
Ik probeer iedereen maar op te voeden dat de sluiter ook opent, maar dat lukt niet ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat je bij elk topic zelf de 300ste post hebt.![]()
Dat gaat weinig eten worden en heel weinig slapen.
Wat is laat, 20:00? if yes, dan kan ik het nog wel halen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef ScottTracy het volgende:
Maxima komt waarschijnlijk fashionably late.
Het zal wel wachten zijn tot de TV uitzending begintquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef ScottTracy het volgende:
Maxima komt waarschijnlijk fashionably late.
Ben je een uur onderweg dan? Zo groot is Groningen helemaal nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is laat, 20:00? if yes, dan kan ik het nog wel halen.
elk jaar gaat het eerste paar topics foutquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen maar op te voeden dat de sluiter ook opent, maar dat lukt niet erg![]()
Naja, een uur te laat vind ik niet meer fashionably. Dat is eerder annoyingly late.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is laat, 20:00? if yes, dan kan ik het nog wel halen.
Doe ik standaard, behalve als ik geen tijd heb ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen maar op te voeden dat de sluiter ook opent, maar dat lukt niet erg![]()
Volgens mij welquote:
is het programma live danquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
Nederland 3 begint.
Matthijs kondigt gewoon ONM aan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef Krambo het volgende:
Is de SMS balk overleden?
Bijna wel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je een uur onderweg dan? Zo groot is Groningen helemaal niet
Ach ja, en anders heb ik wat te doen komende weekquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
elk jaar gaat het eerste paar topics fout
Zal wel half wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Naja, een uur te laat vind ik niet meer fashionably. Dat is eerder annoyingly late.
Ik zit ook te kijken waar ze blijftquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zie je echt staan kijken van 'waar blijf ze nou'
Freddie doet het goed op de radio. Op de TV kwam hij minder sterk over.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel Queen op 3FM gehoord als vandaag. Freddie
Giel ookquote:
Volgens mij begreep ze 'm niet echtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Dat je gewoon een Ekdommetje durft te maken met de naam van en tegen de prinses![]()
Ik denk t nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ze 'm niet echt
Kan WA 'm vanavond uit gaan leggenquote:
Kan hij een keer zeggen: "Is een beetje dom"quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan WA 'm vanavond uit gaan leggen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan hij een keer zeggen: "Is een beetje dom"
Macht der gewoonte denk ik. En ze komt heeeel natuurlijk over, dus ik kan me het voorstellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Godtje het volgende:
Wat denk JE? dat het kost?
Giel ga je schamen.
giel sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Godtje het volgende:
Giel ga je schamen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Godtje het volgende:
Giel ga je schamen.
Echt respectquote:
Jaquote:
Precies! Zeker bij Maxima kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Macht der gewoonte denk ik. En ze komt heeeel natuurlijk over, dus ik kan me het voorstellen
bloednerveus volgens mijquote:
Bij Bea zou Giel ook wel u zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies! Zeker bij Maxima kan ik me dat wel voorstellen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef t_igger het volgende:
Heb ziggo digitaal daar kan ik SR09 kijken op 101tv kanaal 101 in Den Haag! Normaal hebben we deze zender niet in ons zenderpakket! Ziggo digitale etalage kanaal zend dit jaar blijkbaar SR09 niet uit!
Echt hequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef marcodej het volgende:
We hebben straks de tofste koningin van de wereld.
Die is nog heel erg overdonderd door wat er allemaal gebeurd volgens mij, komt vanzelf wel los.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die wordt totaal ondergesneeuwd (hehe) door Giel en Ekdom inderdaad
Denk ik ook welquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij is Maxima ook een persoon die het kan waarderen dat mensen 'gewoon' doen en niet ineens eng formeel of zo gaan zijn.. Dus Gerard mag best een Eckdommetje maken
Het is nu ook nog zo druk. Journalisten, collega's, beveiliging, techniek, etc etc. Alles moet er in en er uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die wordt totaal ondergesneeuwd (hehe) door Giel en Ekdom inderdaad
hij wel. maar giel niet\!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij is Maxima ook een persoon die het kan waarderen dat mensen 'gewoon' doen en niet ineens eng formeel of zo gaan zijn.. Dus Gerard mag best een Eckdommetje maken
Ik hoop het..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die is nog heel erg overdonderd door wat er allemaal gebeurd volgens mij, komt vanzelf wel los.
Ik ben daar niet hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is nu ook nog zo druk. Journalisten, collega's, beveiliging, techniek, etc etc. Alles moet er in en er uit.
Ik denk dat ze straks even kan wennen en op stoom kan komen.
Omdat ik thuis vanaf de beste positie kan kijken in plaats in de kou te staan buiten?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:12 schreef Captain_Slow het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen met deze topic;s vol te spammen, tegen de tijd dat ik alles heb gelzen staan er weer 10 nieuwe posts..![]()
![]()
Echt wel! Wat gaaf van zequote:
Op advies van opaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef TAV74 het volgende:
Ze is echt leuk, hoe komt die WA daar toch aan![]()
Zeur nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Had wel een beter nummer verwacht
Maxima heeft 'm natuurlijk ook wat losser gemaaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij is WA ook een stuk leuker in een prive sfeer.
Nederlands product.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
D'r 2e request is dan wel weer jammer, nl. de laatste single van Anouk...
daar buiten is hij tegenwoordig ook gewoon een aardige vent, lang niet meer die stijve hark van 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Godtje het volgende:
Ja okee, maar dit is de eerste keer dat ik het ook op het forum bij houdtquote:
Ja, volgens mij ook. Dat heeft hij ook vaak genoeg laten zien in de tijd dat hij nog wel eens los ging. O.a. met de hockeydames..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Godtje het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:15 schreef Derek010 het volgende:
Maxima en Anouken ze ging nog naar een concert van haar ook
beetje nep
Klopt. Al was hij in zijn studententijd ook behoorlijk los.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar buiten is hij tegenwoordig ook gewoon een aardige vent, lang niet meer die stijve hark van 15 jaar geleden
Ja, WA weet wel wanneer ie los moet gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Dat heeft hij ook vaak genoeg laten zien in de tijd dat hij nog wel eens los ging. O.a. met de hockeydames..
Ze had het door! Zeker wetenquote:
En de volleyballers, en de zwemmers en met terpstra. Zijn vrouw is al leuk zat dat moeten de meeste nog zien te bereiken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Dat heeft hij ook vaak genoeg laten zien in de tijd dat hij nog wel eens los ging. O.a. met de hockeydames..
Oh stel je aanquote:
Groningen is echt niet uitgestorven hoorquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef N.icka het volgende:
Nooit zo'n Maxima fan geweest maar wat een leuk mens
Ik neem vanavond wel een kijkje als ik toch richting kroeg gaquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef N.icka het volgende:
Nooit zo'n Maxima fan geweest maar wat een leuk mens
Dat niet maar met deze aantallen is echt wel het hele dorp uitgelopen hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Groningen is echt niet uitgestorven hoor
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben denk ik de enige die dit een lekker nummer vind
Ik denk Maxima ook maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben denk ik de enige die dit een lekker nummer vind
"IJs zit er toch wel in, als toetje?"quote:
Dorp?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niet maar met deze aantallen is echt wel het hele dorp uitgelopen hoor.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:22 schreef N.icka het volgende:
Doet Belgie dit jaar ook weer mee?
wie heeft de boel daar in het slot gegooid?quote:
Ik betwijfel of ze vaak 3fm luistert hoorquote:
/flauwquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie heeft de boel daar in het slot gegooid?
Ook in een dorp zeker...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, inderdaad net begonnen. Ook daar flink wat volk.
Volgens mij Kris Peeters, de minister-president van Vlaanderen. Tenminste, ik dacht hem te herkennen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie heeft de boel daar in het slot gegooid?
Ik bedoelde meer in het algemeen, dat er nog aardig wat mensen wonenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niet maar met deze aantallen is echt wel het hele dorp uitgelopen hoor.
Ze zijn ook niet geheel wereldvreemd dus ik denk dat een voorbereiding zelfs eigenlijk niet nodig is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef Derek010 het volgende:
"Maxima en Willem-Alexander wisten precies waar het over gaat" - ja, maar ze worden daar toch ook op voorbereid
www.stubru.bequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ah leuk , heb je daar ook een stream van ?
http://www.stubru.be/musicforlivestream/index.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ah leuk , heb je daar ook een stream van ?
Niet gezien iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed om PI's letten. Je bent toch gvd geen newbie meer,
iedereen begrijpt toch wel dat t een flauwe grap isquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze vaak 3fm luistert hoor
Ah ja, het was inderdaad Prins Laurent. Die probleemprinsquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
stubru Prins Laurent wenst Sofie, Siska en Sam megaveel succes! En Siska ziet hem wel zitten... http://twitpic.com/u1lx1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |