Ik denk t nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ze 'm niet echt
Kan WA 'm vanavond uit gaan leggenquote:
Kan hij een keer zeggen: "Is een beetje dom"quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan WA 'm vanavond uit gaan leggen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan hij een keer zeggen: "Is een beetje dom"
Macht der gewoonte denk ik. En ze komt heeeel natuurlijk over, dus ik kan me het voorstellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Godtje het volgende:
Wat denk JE? dat het kost?
Giel ga je schamen.
giel sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Godtje het volgende:
Giel ga je schamen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Godtje het volgende:
Giel ga je schamen.
Echt respectquote:
Jaquote:
Precies! Zeker bij Maxima kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Macht der gewoonte denk ik. En ze komt heeeel natuurlijk over, dus ik kan me het voorstellen
bloednerveus volgens mijquote:
Bij Bea zou Giel ook wel u zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies! Zeker bij Maxima kan ik me dat wel voorstellen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef t_igger het volgende:
Heb ziggo digitaal daar kan ik SR09 kijken op 101tv kanaal 101 in Den Haag! Normaal hebben we deze zender niet in ons zenderpakket! Ziggo digitale etalage kanaal zend dit jaar blijkbaar SR09 niet uit!
Echt hequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef marcodej het volgende:
We hebben straks de tofste koningin van de wereld.
Die is nog heel erg overdonderd door wat er allemaal gebeurd volgens mij, komt vanzelf wel los.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die wordt totaal ondergesneeuwd (hehe) door Giel en Ekdom inderdaad
Denk ik ook welquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij is Maxima ook een persoon die het kan waarderen dat mensen 'gewoon' doen en niet ineens eng formeel of zo gaan zijn.. Dus Gerard mag best een Eckdommetje maken
Het is nu ook nog zo druk. Journalisten, collega's, beveiliging, techniek, etc etc. Alles moet er in en er uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die wordt totaal ondergesneeuwd (hehe) door Giel en Ekdom inderdaad
hij wel. maar giel niet\!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij is Maxima ook een persoon die het kan waarderen dat mensen 'gewoon' doen en niet ineens eng formeel of zo gaan zijn.. Dus Gerard mag best een Eckdommetje maken
Ik hoop het..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die is nog heel erg overdonderd door wat er allemaal gebeurd volgens mij, komt vanzelf wel los.
Ik ben daar niet hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is nu ook nog zo druk. Journalisten, collega's, beveiliging, techniek, etc etc. Alles moet er in en er uit.
Ik denk dat ze straks even kan wennen en op stoom kan komen.
Omdat ik thuis vanaf de beste positie kan kijken in plaats in de kou te staan buiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |