quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:12 schreef Captain_Slow het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen met deze topic;s vol te spammen, tegen de tijd dat ik alles heb gelzen staan er weer 10 nieuwe posts..![]()
![]()
Echt wel! Wat gaaf van zequote:
Op advies van opaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef TAV74 het volgende:
Ze is echt leuk, hoe komt die WA daar toch aan![]()
Zeur nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Had wel een beter nummer verwacht
Maxima heeft 'm natuurlijk ook wat losser gemaaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij is WA ook een stuk leuker in een prive sfeer.
Nederlands product.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
D'r 2e request is dan wel weer jammer, nl. de laatste single van Anouk...
daar buiten is hij tegenwoordig ook gewoon een aardige vent, lang niet meer die stijve hark van 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Godtje het volgende:
Ja okee, maar dit is de eerste keer dat ik het ook op het forum bij houdtquote:
Ja, volgens mij ook. Dat heeft hij ook vaak genoeg laten zien in de tijd dat hij nog wel eens los ging. O.a. met de hockeydames..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Godtje het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:15 schreef Derek010 het volgende:
Maxima en Anouken ze ging nog naar een concert van haar ook
beetje nep
Klopt. Al was hij in zijn studententijd ook behoorlijk los.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar buiten is hij tegenwoordig ook gewoon een aardige vent, lang niet meer die stijve hark van 15 jaar geleden
Ja, WA weet wel wanneer ie los moet gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Dat heeft hij ook vaak genoeg laten zien in de tijd dat hij nog wel eens los ging. O.a. met de hockeydames..
Ze had het door! Zeker wetenquote:
En de volleyballers, en de zwemmers en met terpstra. Zijn vrouw is al leuk zat dat moeten de meeste nog zien te bereiken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Dat heeft hij ook vaak genoeg laten zien in de tijd dat hij nog wel eens los ging. O.a. met de hockeydames..
Oh stel je aanquote:
Groningen is echt niet uitgestorven hoorquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef N.icka het volgende:
Nooit zo'n Maxima fan geweest maar wat een leuk mens
Ik neem vanavond wel een kijkje als ik toch richting kroeg gaquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef N.icka het volgende:
Nooit zo'n Maxima fan geweest maar wat een leuk mens
Dat niet maar met deze aantallen is echt wel het hele dorp uitgelopen hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Groningen is echt niet uitgestorven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |