Had gewoon geopendquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
Had nou gewoon mn lapo gelezen en meteen een nieuw topic geopent
Ze zenden weer uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan pak ik nu de radiostream welZeg maar als ze weer uitzenden
Aha, keequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, er was nieuws op de radio. Dus gooien ze er voor 101tv muziek doorheen, maar de uitzending is allang weer begonnen en ze blijven hangen bij Lilly Allen
Sorryquote:
En noem anders een naam wie moet openen, anders krijg je straks dat er 5 mensen een topic openenquote:
Ben jij er nog niet??quote:
Ben jij onze speciale SR-modquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef rubbereend het volgende:
ik gooi dit topic ff in het goede filter
Kudos namens iedereen hier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Moet jij niet ook TVR gaan moddenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef rubbereend het volgende:
En als er een keer per ongeluk een dubbele is omdat de sluiter niet openen doet en iedereen gaat gewoon verder in het topic wat als eerste is gemaakt dan is er ook niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En noem anders een naam wie moet openen, anders krijg je straks dat er 5 mensen een topic openen
Dat verdient een tagjequote:
M'n stats, wat doe jequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als er een keer per ongeluk een dubbele is omdat de sluiter niet openen doet en iedereen gaat gewoon verder in het topic wat als eerste is gemaakt dan is er ook niks aan de hand.
Jaaa dat shotquote:
quote:
Dan moet je maar zorgen dat je bij elk topic zelf de 300ste post hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n stats, wat doe je![]()
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 haalt automatisch topics op, en dat gaat dan fout
Super, switch ik ff naar ned 3 !quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:56 schreef Krambo het volgende:
NL 3 zendt de sluiting van het glazen huis ook live uit, om 19.00
trek een warme onderbroek aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben weg naar huisje, en schakel dus over naar mobiel (waar trouwens geen internet op zit)
Ik probeer iedereen maar op te voeden dat de sluiter ook opent, maar dat lukt niet ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat je bij elk topic zelf de 300ste post hebt.![]()
Dat gaat weinig eten worden en heel weinig slapen.
Wat is laat, 20:00? if yes, dan kan ik het nog wel halen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef ScottTracy het volgende:
Maxima komt waarschijnlijk fashionably late.
Het zal wel wachten zijn tot de TV uitzending begintquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef ScottTracy het volgende:
Maxima komt waarschijnlijk fashionably late.
Ben je een uur onderweg dan? Zo groot is Groningen helemaal nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is laat, 20:00? if yes, dan kan ik het nog wel halen.
elk jaar gaat het eerste paar topics foutquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen maar op te voeden dat de sluiter ook opent, maar dat lukt niet erg![]()
Naja, een uur te laat vind ik niet meer fashionably. Dat is eerder annoyingly late.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is laat, 20:00? if yes, dan kan ik het nog wel halen.
Doe ik standaard, behalve als ik geen tijd heb ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen maar op te voeden dat de sluiter ook opent, maar dat lukt niet erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |