Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben denk ik de enige die dit een lekker nummer vind
Ik denk Maxima ook maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben denk ik de enige die dit een lekker nummer vind
"IJs zit er toch wel in, als toetje?"quote:
Dorp?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niet maar met deze aantallen is echt wel het hele dorp uitgelopen hoor.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:22 schreef N.icka het volgende:
Doet Belgie dit jaar ook weer mee?
wie heeft de boel daar in het slot gegooid?quote:
Ik betwijfel of ze vaak 3fm luistert hoorquote:
/flauwquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie heeft de boel daar in het slot gegooid?
Ook in een dorp zeker...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, inderdaad net begonnen. Ook daar flink wat volk.
Volgens mij Kris Peeters, de minister-president van Vlaanderen. Tenminste, ik dacht hem te herkennen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie heeft de boel daar in het slot gegooid?
Ik bedoelde meer in het algemeen, dat er nog aardig wat mensen wonenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niet maar met deze aantallen is echt wel het hele dorp uitgelopen hoor.
Ze zijn ook niet geheel wereldvreemd dus ik denk dat een voorbereiding zelfs eigenlijk niet nodig is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef Derek010 het volgende:
"Maxima en Willem-Alexander wisten precies waar het over gaat" - ja, maar ze worden daar toch ook op voorbereid
www.stubru.bequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ah leuk , heb je daar ook een stream van ?
http://www.stubru.be/musicforlivestream/index.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ah leuk , heb je daar ook een stream van ?
Niet gezien iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed om PI's letten. Je bent toch gvd geen newbie meer,
iedereen begrijpt toch wel dat t een flauwe grap isquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze vaak 3fm luistert hoor
Ah ja, het was inderdaad Prins Laurent. Die probleemprinsquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
stubru Prins Laurent wenst Sofie, Siska en Sam megaveel succes! En Siska ziet hem wel zitten... http://twitpic.com/u1lx1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |