Ts opent binnenkort een topic dat hij ernstige problemen heeft met de buren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef popolon het volgende:
Leuk die goede relaties met de buren.
Zet de wekker maar vast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat als ik morgen de deur open trek, mijn Civic daar ineens op bakstenen staat.
wacht maar tot je ooit je airbag nodig hebt en daar alleen confetti uitkomtquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat als ik morgen de deur open trek, mijn Civic daar ineens op bakstenen staat.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot je ooit je airbag nodig hebt en daar alleen confetti uitkomt
[..]
[..]
tvpquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:28 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens kan ik dit soort acties wel waarderen! Ben benieuwd wanneer, en vooral hóe je buurman je terug gaat pakken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
Maar je gaat wel gewoon gezellig ouwejaarsavond met je buurman vieren, toch?
proost buurman, *proost*quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
Ik zal hem een verse nitraat onder die lelijke snor van hem hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
trustenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:39 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zal maar eens gaan slapen, ik laat jullie morgen wel horen wat die koekwaus heeft uitgespookt.![]()
Welterusten.
Als die rijdt....quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:32 schreef spoorknor het volgende:
whehee, dan moet ie morgen met de trein
quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:38 schreef BrandX het volgende:
ben in blijde afwachting van de foto's van vandaag
.
Aangezien hij is gaan slapen en niks terug durft te doen kan je lang wachten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:39 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zal maar eens gaan slapen, ik laat jullie morgen wel horen wat die koekwaus heeft uitgespookt.![]()
Welterusten.
Ik heb vertrouwen in de mensheidquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Aangezien hij is gaan slapen en niks terug durft te doen kan je lang wachten.
Of hij is zich nog een weg naar buiten aan het graven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:22 schreef MASD het volgende:
TS werkt niet.werkschuw tuig dat het is.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef Yi-Long het volgende:
Buurman van TS had vanmorgen haast, kwam naar buiten, werd compleet gek, en heeft TS gebruikt als sneeuwschuiver/krabber, met dramatische gevolgen.
quote:
nachtdier 3 ondertussen. Of weekdier...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic doorsturen naar nachtdier2
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Vol verwachting klopt mijn ons hart.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef tomaatjes het volgende:
TS is erachter gekomen dat het per ongeluk zijn eigen deur was.....
En de auto van zijn werkende vrouw..quote:
LHO weet dat de kans bestaat dat de buurman de deuropen doet dat er dan een hele hoop sneeuw de gang in lazert?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:TS weet dat voordeuren naar binnen toe openen?
Zal wel meevallen hoor. Na een nachtje vriezen lazert die stapel echt niet zo makkelijk om...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
LHO weet dat de kans bestaat dat de buurman de deuropen doet dat er dan een hele hoop sneeuw de gang in lazert?
Dat, maar ik begreep dat TS de voordeur van de buurman wilde barricaderen. En dat is hem zo niet gelukt - die deur zal nog prima open gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Na een nachtje vriezen lazert die stapel echt niet zo makkelijk om...
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat, maar ik begreep dat TS de voordeur van de buurman wilde barricaderen. En dat is hem zo niet gelukt - die deur zal nog prima open gaan
Waar is het topic dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
TS kwam er helaas telaat achter dat hij naast Michielos blijkt te wonen...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Rave_NL het volgende:
Buurman lag TS z'n vriendin te naaien toen ie aan het scheppen was..
het is wel opmerkelijk hoe je halverwege ineens in barry veranderdquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik trok vanochtend de voordeur open, eerste wat ik doe is kijken naar me schatje, alle wielen zitten er nog onder.
Ik kijk naar de deur van de buurman, sneeuw weg.
Ik kijk naar zijn auto, net bezig de laatste sneeuw van het dak af te halen.
Buurman lacht wat sarcastisch naar me.
Dus ik loop die kant op, wil hij me een hand aanbieden.
Buurman: 'Ik neem aan dat dit je wraakactie is van je schuttingdeur van vorig jaar?'
Berry: 'Uhu'.
Buurman: 'Ik kon er wel om lachen, mijn vrouw niet, die kreeg 20 liter sneeuw over haar heen toen ze de deur opentrok.'
Barry lacht.
Buurman: 'Laten we er maar mee ophouden voor het uit de hand loopt'.
Barry schudt buurmans hand en knikt.
Terwijl ik naar me Civic liep, krijg ik een verse ijsbal op me achterhoofd.
Ik kijk achterom en zie de buurman wat grijnzen.
Hij komt geloofwaardig over, maar ik denk dat hij iets in zijn schild voert.
Lol.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik trok vanochtend de voordeur open, eerste wat ik doe is kijken naar me schatje, alle wielen zitten er nog onder.
Ik kijk naar de deur van de buurman, sneeuw weg.
Ik kijk naar zijn auto, net bezig de laatste sneeuw van het dak af te halen.
Buurman lacht wat sarcastisch naar me.
Dus ik loop die kant op, wil hij me een hand aanbieden.
Buurman: 'Ik neem aan dat dit je wraakactie is van je schuttingdeur van vorig jaar?'
Berry: 'Uhu'.
Buurman: 'Ik kon er wel om lachen, mijn vrouw niet, die kreeg 20 liter sneeuw over haar heen toen ze de deur opentrok.'
Barry lacht.
Buurman: 'Laten we er maar mee ophouden voor het uit de hand loopt'.
Barry schudt buurmans hand en knikt.
Terwijl ik naar me Civic liep, krijg ik een verse ijsbal op me achterhoofd.
Ik kijk achterom en zie de buurman wat grijnzen.
Hij komt geloofwaardig over, maar ik denk dat hij iets in zijn schild voert.
Hersenschade opgelopen door die ijsbalquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is wel opmerkelijk hoe je halverwege ineens in barry veranderd![]()
en sportieve buurman
[..]
quote:Buurman: 'Ik kon er wel om lachen, mijn vrouw niet, die kreeg 20 liter sneeuw over haar heen toen ze de deur opentrok.'
Nu ben je onveiligquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:01 schreef BerryBoterham het volgende:
Het is trouwens gewoon een grap, we hebben geen echte ruzie of iets dergelijks.
Vorig jaar heeft hij mij 3 uur naar buiten laten graven.
Toen heb ik zolang op een goed plan zitten denken, dat ondertussen de sneeuw al bevroren was.
Maar ik krijg echt het idee dat hij iets in zijn schild voert, hij liep net voor mijn huis langs met zijn 2 tekkels, en stak wel heel verdacht zijn duim op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |