SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Edwinuss wenst jullie allemaal een hele fijne kerst en oud en nieuw. Behalve AQuila. Die mag een hand missen zodat hij er niet meer bij hoort. Doet ie al niet, maar misschien dat hij het dan zelf gaat accepteren.Welke collega van hem ben jij dan precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ja, daar heb ik dus een groene koe voor nodig. Stieren genoeg, maar groene koe... ho maar!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb eindelijk een bruin kalfje, doe mij eens snel een groen kalfje ofzo
ik spaar mijn normale kadootjes op en pleur er nu alleen nog maar speciale kadootjes inquote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef koei het volgende:
En als we dan toch aan het uitdelen zijn dan wil ik graag cadeautjes!
Ik wil het liefste coral, purple, orange of striped kadootjes, maar anders is roze ook goed. Ik wil voor kerst mijn kerstboom helemaal vol hebben!
Die cadeautjes kan je alleen krijgen als ze worden uitgedeeld op het moment dat de kerstboom een 20-voud aan cadeautjes heeft. Dus helaas niet weggeven...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef koei het volgende:
Ik wil het liefste coral, purple, orange of striped kadootjes, maar anders is roze ook goed. Ik wil voor kerst mijn kerstboom helemaal vol hebben!
waar moet het heenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef koei het volgende:
Krijg je zoveel speciale kadootjes danquote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef Misan het volgende:
[..]
ik spaar mijn normale kadootjes op en pleur er nu alleen nog maar speciale kadootjes in
Naar mijquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Edwinuss wenst jullie allemaal een hele fijne kerst en oud en nieuw. Behalve AQuila. Die mag een hand missen zodat hij er niet meer bij hoort. Doet ie al niet, maar misschien dat hij het dan zelf gaat accepteren.Fucking HELDIN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edje GAST!! KONING!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
QFTquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Hoe kan je nou QFT doen zonder te quoten?
ik zit inmiddels over de 80 kadootjes in de boom en heb r nog zo'n 25 in de gift-boxquote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef koei het volgende:
[..]
Krijg je zoveel speciale kadootjes danIk zit op de 38 kado's alles bij elkaar, maar ik heb dan ook een heleboel falende buren die geen kadootjes terug sturen
Geniaalquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zero Punctuation: Demon's Souls
Opschepper!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Misan het volgende:
[..]
ik zit inmiddels over de 80 kadootjes in de boom en heb r nog zo'n 25 in de gift-box
Welquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga geen facebook aanmaken voor farmville!
nietus!!quote:
dat gaat dan via een andere manier gebeurenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef koei het volgende:
Hoe kan je dan ooit integreren Gizmo?
Omdat ik ooit dat kerstmutsje erop heb gepaint voor jequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:49 schreef koei het volgende:
Wat doe jij met mijn UI op jouw photobucket Lennie
En Farmville zorgt er inderdaad voor dat niks meer geheim is
ook morguh mr aq!quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:55 schreef AQuila360 het volgende:
Doe eens rustig met zo een SC topiec want die hoeft niet vol in een dag![]()
Nee dan is het nog ergerquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook morguh mr aq!
Verkeerde been?
Ja!quote:
Sorry!quote:
Ik ben ook heel enthousiastquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Maar je was zo enthousiast dat ik werd meegesleept
Bedrijf gaat dicht om 12.00, en nu is het afsluiten en die dingen!quote:
Klinkt goed! Waar werk je eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedrijf gaat dicht om 12.00, en nu is het afsluiten en die dingen!
eerst ff lekker eten!
volgens mij heb ik dat 3 topics al moeten uitleggen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Waar werk je eigenlijk?
Maar ik let nooit zo goed opquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat 3 topics al moeten uitleggen!
quote:
Tja dat heb je met veel beroepen, fotografen moeten altijd advies geven over compactcameras, ICTers moeten altijd PC's fixen, etc etcquote:En met kerst moet ik natuurlijk koken voor de familie![]()
quote:Nog meer in SC posten
quote:Goede voornemens bedenken
Die heb ik gistermiddag al gehadquote:
Volgens mij moet je ook nog je kool oogstenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo weinig bezig geweest met school, dat ik de hele vakantie keihard moet werken, en dan heb ik ook nog eens een dikke opdracht voor een band die af moet
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook nog je kool oogsten
Alleen Spawn en wat andere comics, stuk of 100 in totaal ofzo...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier nog ouwe comics?
Je weet wel die shit van Spidermand enzo
Dus kein Spiderman ?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen Spawn en wat andere comics, stuk of 100 in totaal ofzo...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/preggers-hd-hawp/60111 poitieee
Dikke shit ouwe!!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
Dikke shit ouwe!!
Ik heb alleen ergens nog een Pitt comic liggen die ik ooit van iemand gekregen heb..
brrrrquote:Ik ga de kou weer in.
Burp!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik gistermiddag al gehadOm 2 uur met het bedrijf gaan bowlen, met daarna nog eten en pilsen op kosten van de baas
Alleen nu brak op het werk zitten
Ja, natuurlijk Misanquote:
Zeker die HALO muts (of wat was dat ook alweer) die toch nooit iemand krijgtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef koei het volgende:
Er zijn NU speciale kadootjes op te halen bij mijn kerstboom!
die zijn idd ziek!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef Poit het volgende:
Wat zijn de daft punk mixes in DJ hero toch focking koning!!!
Ik ben er ook vandoor, lators.
Waarom heb je dat niet gezegd mensquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:16 schreef koei het volgende:
Nee, daar ben je nu te laat voor iddTot en met gisteren kon je die 'winnen'
Wat was het dan wel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Poit het volgende:
net superlekker turks gegeten! buikje lekker vol en rond.. (en het was geen kebab)
Klinkt goed, op de vis naquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Poit het volgende:
vis, kaas, kippedijen, spinazie, pijnboompitten, saus en zulks.. jam jam gimme some!
gewoon op veronica iddquote:
hij was weer grappig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan heb ik m al wel gezien neem ik aan
5th gear is inderdaad niet half zo leuk, maar je moet ze niet zomaar een kloon noemen, want 5th gear heeft meer originele top gear leden dan top gear tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij was weer grappig!
Top gasten!
Op discovery hebben ze 5th gear ofzo, erg jammer
Top gear is geniaal! Zelfs voor niet-autoliefhebbers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik vind top gear gewoon erg tof!
En dat 5th gear heb ik 1 of 2 x gezien en dat vind ik echt tegen vallen!
Ja! Maar ik ga nu van huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
Lennart heb je al weer een goeie internet ding?
Je kunt het niet eeuwig ontlopen Lennartquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja! Maar ik ga nu van huis
MOIIIIIII
Dat zien we nog wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt het niet eeuwig ontlopen Lennart![]()
Ook zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja ik ga maar eens slapen!
Of bij slapen, hoe ze dat ook noemen!
Night!
Die gingen trouwens gewoon vrolijk door met zuipen toen hij weg wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef De_Kok het volgende:
Nee hij is niet dood maar wel bewusteloos. De rest van de groep zou morgen bellen hoe het met hem ging.
ok duidelijk, morgen ben je er nog wel bij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:28 schreef koei het volgende:
Nee, maar ik had me ook niet aangemeld dus dat is niet zo raar
ah check, logisch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk MisanIk zou toch geen mogelijkheid onbenut kunnen laten om jou weer te zien!
FOK!games meet zonder polka dot presentsquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:38 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor gekke dingen gaan jullie allemaal doen morgen? Farmville party?
Wat een kutmeetquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:39 schreef Misan het volgende:
[..]
FOK!games meet zonder polka dot presents
Ach, we hebben altijd de 2 januari meet nog natuurlijk! Met lasagne met worstjes!quote:
Ik weet nu al hoe dat gaat, de kok met de lasagna op schoot met een gat onderinquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, we hebben altijd de 2 januari meet nog natuurlijk! Met lasagne met worstjes!
Ik denk dat dat best pijnlijk gaat worden voor hem... Of we krijgen lauwe lasagne...quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe dat gaat, de kok met de lasagna op schoot met een gat onderin
Zozo, Lucas die stopt, jij die stopt... Heeft de rest zn vertrek ook al aangekondigd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Ach, het is voorlopig m'n laatste meet
Hebben we het morgen wel even over, maar buiten Lucas en ik stopt niemandquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:49 schreef koei het volgende:
[..]
Zozo, Lucas die stopt, jij die stopt... Heeft de rest zn vertrek ook al aangekondigd?
Dat jij stopt verbaast me ook niet erg idd. In september had je daar al een vooraankondiging van gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Hebben we het morgen wel even over, maar buiten Lucas en ik stopt niemandheb mijn vertrek half november al per mail aangekondigd, ik red het gewoon niet om FOK!games erbij te passen in mijn leven nu
Ach, niemand die naar jullie omkijktquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Hebben we het morgen wel even over, maar buiten Lucas en ik stopt niemandheb mijn vertrek half november al per mail aangekondigd, ik red het gewoon niet om FOK!games erbij te passen in mijn leven nu
Vergeet 1 april nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef koei het volgende:
[..]
Dat jij stopt verbaast me ook niet erg idd. In september had je daar al een vooraankondiging van gedaan natuurlijk
Snel editen zodat ik de grap niet kon inkoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach, niemand die naar jullie omkijkt
Ben bang dat ze niet meer open zijn. Stomme leugenachtige reclame ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:02 schreef koei het volgende:
DING DONG! Pizza!
waar? ik wil ook!quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:37 schreef lkb9000 het volgende:
Weltrusten![]()
Ik kijk nog even de simpson top20 uit
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef Misan het volgende:
trouwens echt woest aan het virusscannen, zit inmiddels over de twintig virusdetecties. op een of andere manier stond mijn resident shield dus uit
ja geen idee, ik kreeg argwaan toen ik ineens advertenties in Firefox kreeg en er sporadisch onbekende muziek afgespeeld werd van mijn pcquote:
Die zooi zit vaak helemaal vol met virussenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Misan het volgende:
[..]
nee komt waarschijnlijk van een crack voor FTD af die niet werkte
Ga eens wat developenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach, niemand die naar jullie omkijkt
hij heeft in totaal 32 virussen, trojans, backdoors en rootkits verwijderdquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef lkb9000 het volgende:
misan, wil je misschien even een mondkapje op je UI photoshoppen? Voelen we ons allemaal veiliger
Nog sletjes geplayed?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:58 schreef Poit het volgende:
whuuuvvh... kater..
Gisternacht op comedycentral, wordt vast nog wel herhaald.quote:
veel milfjes gezien in het altijd gezellige den haagquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
veel milfjes gezien in het altijd gezellige den haag
ja, maar wel brakkkiejakkie..quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]je bent weer lekker vroeg uit de veren joah
Ziet er wel tof uit Tain en prijs is ook mooiquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:45 schreef Tain het volgende:
http://store.steampowered.com/app/41500/
Torchlight voor 8 eipoLeuke Diablo kloon voor de liefhebbers
De PC van mijn ouders kan het ook aanquote:
Toch blijf ik letter QI kijken de hele dagquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
De PC van mijn ouders kan het ook aan
maar tis een heel leuk spel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toch blijf ik letter QI kijken de hele dag
ETA?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef koei het volgende:
Kut ns, 9 van de 10 keer als ik naar utrecht moet zijn ze wel met het spoor bezig en nu rijden er ook weer geen intercitys! En ik ben mn eerste klas treinkaartje vanaf zoetermeer vergeten dus rij zwartmaar had gelukkig voor zoetermeer al controle gehad en daar blijft het hopelijk bij...
Succes! Ik duim voor jequote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef koei het volgende:
Kut ns, 9 van de 10 keer als ik naar utrecht moet zijn ze wel met het spoor bezig en nu rijden er ook weer geen intercitys! En ik ben mn eerste klas treinkaartje vanaf zoetermeer vergeten dus rij zwartmaar had gelukkig voor zoetermeer al controle gehad en daar blijft het hopelijk bij...
Probeer eens op de exe bestanden:quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom werken al die leuke oude spelletjes allemaal verdorie niet op Win7 64-bit
- Red Alert 1
- Theme Hospital
- Dungeon Keeper 2
WAAROM
Ja al, maar goed dan krijg ik ze wel opgestart maar beeld wat wegvalt, pixels die ongeveer de grote van een beeldscherm hebben enzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Probeer eens op de exe bestanden:
rechtermuisknop -> properties -> compatibility -> Compatibility Mode op windows 95 zeggen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja al, maar goed dan krijg ik ze wel opgestart maar beeld wat wegvalt, pixels die ongeveer de grote van een beeldscherm hebben enzo
Moet ik dan toch nieuwe games gaan spelen?
Hier tocht het nog een beetje omdat het gewoon een iet wat ouder huis is, eens kijken of we niet van die tochtstrips kunnen scoren ergensquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:07 schreef lkb9000 het volgende:
Het is hier fucking koud, kutverwarming
Achteruitgang, achteruitgang..quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Of gewoon windows 95 erbij installeren
Niks zo leuk als de oude RTS games!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Achteruitgang, achteruitgang..
Hmm, nou wat is nou een leuk strategy spelletje waar ik me hedendaags ook mee kan vermaken?
Dat werkt vast ook wel, maar ik googlede even op ra, want dat is natuurlijk de tofstequote:Op zaterdag 19 december 2009 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh dan toch maar lekker old school RA doen.
Ik wilde verdorie DK2 doen.
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Achteruitgang, achteruitgang..
Hmm, nou wat is nou een leuk strategy spelletje waar ik me hedendaags ook mee kan vermaken?
Fuck theo dit sloeg nergens opquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:01 schreef Poit het volgende:
http://www.upvideo.nl/upv(...)nT05_MqEiNgWE2zqgePA
Ik zat in belgie toen het gebeurde maar wat is dit toch focking geniaal!! Theo op z'n best
Vind je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fuck theo dit sloeg nergens op![]()
Hij is normaal wel tof maar nu sloeg het nergens op! Zeker omdat er voor haar zon ouwe debiele gek kwam die half dement was en dat was een vriend dus die was wel tof maar hij was 100 keer stommer als paay
Ik ben bang dat de airco, waar je hiermee ook verwarmt, is ingesneeuwd op het dakquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef Tain het volgende:
geen verwarming ofzo?
Daar had die ook wel een punt idd maar dat zei ze zelf ook dat ze dat was :pquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je?
Theo maakt 1 groot punt, de vrouw is een aandachtshoer. Geen mening, gewoon een feit. Alles moet om haar draaien, de media kwijlt er overheen, geen kwaad woord over dat wijf gerept en Theo trapt haar half van d'r roze wolk af. Enkel het bord voor d'r kop zorgt ervoor dat ze er niet af flikkerde.
Die laatste opmerking over necrofilie had misschien niet gehoeven maar de beste man heeft gewoon een punt.
Ga ff het dak opquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de airco, waar je hiermee ook verwarmt, is ingesneeuwd op het dakverwarmt wel een beetje nog maar heb wel mn jas aan
AQ geilt op een 60 jaar oude vrouwquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar had die ook wel een punt idd maar dat zei ze zelf ook dat ze dat was :p
Maar die foto's waren wel oke![]()
Maar voor haar zat zon dwaas wie nog 10 keer irritanter was maar dat was een vriend dus kwam die niet met die shit aan! Maar verder is die tof heurrr
Nee gastquote:
wtfquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aan_reet_insect.html
ENG BEEST
Wacht maar tot jij hem ziet 2 januari, dan word je ook verliefd op 'm!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
volgens mij is koei verliefd op ritse nu
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef koei het volgende:
3D brilletjes meepikken
Ik ben weer thuis! Het is echt belachelijk koud buiten! Eerst tien minuten wachten in Gouda, daarna in Den Haag nog een kwartier op de tram... En de intercity naar Den Haag die uiteindelijk toch maar niet reed (dus gelukkig dat ik in de IC naar Rotterdam zat, dat heeft me zo een kwartier gescheeld!) Maar ik ben weer thuis!
Misan, ben jij ook veilig thuis gekomen?
Dat ben ik nu al koeiquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij hem ziet 2 januari, dan word je ook verliefd op 'm!
Meepikken? Ik heb hem gekregenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef koei het volgende:
3D brilletjes meepikken
Ik ben weer thuis! Het is echt belachelijk koud buiten! Eerst tien minuten wachten in Gouda, daarna in Den Haag nog een kwartier op de tram... En de intercity naar Den Haag die uiteindelijk toch maar niet reed (dus gelukkig dat ik in de IC naar Rotterdam zat, dat heeft me zo een kwartier gescheeld!) Maar ik ben weer thuis!
Misan, ben jij ook veilig thuis gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |