Fuck theo dit sloeg nergens opquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:01 schreef Poit het volgende:
http://www.upvideo.nl/upv(...)nT05_MqEiNgWE2zqgePA
Ik zat in belgie toen het gebeurde maar wat is dit toch focking geniaal!! Theo op z'n best
Vind je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fuck theo dit sloeg nergens op![]()
Hij is normaal wel tof maar nu sloeg het nergens op! Zeker omdat er voor haar zon ouwe debiele gek kwam die half dement was en dat was een vriend dus die was wel tof maar hij was 100 keer stommer als paay
Ik ben bang dat de airco, waar je hiermee ook verwarmt, is ingesneeuwd op het dakquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef Tain het volgende:
geen verwarming ofzo?
Daar had die ook wel een punt idd maar dat zei ze zelf ook dat ze dat was :pquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je?
Theo maakt 1 groot punt, de vrouw is een aandachtshoer. Geen mening, gewoon een feit. Alles moet om haar draaien, de media kwijlt er overheen, geen kwaad woord over dat wijf gerept en Theo trapt haar half van d'r roze wolk af. Enkel het bord voor d'r kop zorgt ervoor dat ze er niet af flikkerde.
Die laatste opmerking over necrofilie had misschien niet gehoeven maar de beste man heeft gewoon een punt.
Ga ff het dak opquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de airco, waar je hiermee ook verwarmt, is ingesneeuwd op het dakverwarmt wel een beetje nog maar heb wel mn jas aan
AQ geilt op een 60 jaar oude vrouwquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar had die ook wel een punt idd maar dat zei ze zelf ook dat ze dat was :p
Maar die foto's waren wel oke![]()
Maar voor haar zat zon dwaas wie nog 10 keer irritanter was maar dat was een vriend dus kwam die niet met die shit aan! Maar verder is die tof heurrr
Nee gastquote:
wtfquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aan_reet_insect.html
ENG BEEST
Wacht maar tot jij hem ziet 2 januari, dan word je ook verliefd op 'm!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
volgens mij is koei verliefd op ritse nu
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef koei het volgende:
3D brilletjes meepikken
Ik ben weer thuis! Het is echt belachelijk koud buiten! Eerst tien minuten wachten in Gouda, daarna in Den Haag nog een kwartier op de tram... En de intercity naar Den Haag die uiteindelijk toch maar niet reed (dus gelukkig dat ik in de IC naar Rotterdam zat, dat heeft me zo een kwartier gescheeld!) Maar ik ben weer thuis!
Misan, ben jij ook veilig thuis gekomen?
Dat ben ik nu al koeiquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij hem ziet 2 januari, dan word je ook verliefd op 'm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |