Die heb ik gistermiddag al gehadquote:
Volgens mij moet je ook nog je kool oogstenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo weinig bezig geweest met school, dat ik de hele vakantie keihard moet werken, en dan heb ik ook nog eens een dikke opdracht voor een band die af moet
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook nog je kool oogsten
Alleen Spawn en wat andere comics, stuk of 100 in totaal ofzo...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier nog ouwe comics?
Je weet wel die shit van Spidermand enzo
Dus kein Spiderman ?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen Spawn en wat andere comics, stuk of 100 in totaal ofzo...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/preggers-hd-hawp/60111 poitieee
Dikke shit ouwe!!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:36 schreef Poit het volgende:
Dikke shit ouwe!!
Ik heb alleen ergens nog een Pitt comic liggen die ik ooit van iemand gekregen heb..
brrrrquote:Ik ga de kou weer in.
Burp!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik gistermiddag al gehadOm 2 uur met het bedrijf gaan bowlen, met daarna nog eten en pilsen op kosten van de baas
Alleen nu brak op het werk zitten
Ja, natuurlijk Misanquote:
Zeker die HALO muts (of wat was dat ook alweer) die toch nooit iemand krijgtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef koei het volgende:
Er zijn NU speciale kadootjes op te halen bij mijn kerstboom!
die zijn idd ziek!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef Poit het volgende:
Wat zijn de daft punk mixes in DJ hero toch focking koning!!!
Ik ben er ook vandoor, lators.
Waarom heb je dat niet gezegd mensquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:16 schreef koei het volgende:
Nee, daar ben je nu te laat voor iddTot en met gisteren kon je die 'winnen'
Wat was het dan wel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Poit het volgende:
net superlekker turks gegeten! buikje lekker vol en rond.. (en het was geen kebab)
Klinkt goed, op de vis naquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Poit het volgende:
vis, kaas, kippedijen, spinazie, pijnboompitten, saus en zulks.. jam jam gimme some!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |