Jij monster!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb alles afgeslacht
Ja maar die viel me aan dus die is doodquote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef RitseB het volgende:
Voor dat je naar alle demonen ging kwam je toch bij zo'n vrouwtje die die barierre had gemaakt ?
quote:Unlocking
* You can buy this tome in Denerim, from the Tranquil Proprietor in Wonders of Thedas for 15Gold. You can also buy the manual from the vendor in the Warden's Keep after you complete that quest.
Ik heb vandaag denk ik een uur of zeven gespeeld, ik heb maar ff pauze genomenquote:
Tijd vliegt inderdaad voor bij... soms heb ik het ook niet door dan kom ik thuis van werk en dan nog ff een questje doen denk ik dan en is het ineens 6 uur 's ochtends!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag denk ik een uur of zeven gespeeld, ik heb maar ff pauze genomen
Op zich handig dat ik nog ouders heb die er iets van zeggen als je 7 uur aan het spelen bentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Tijd vliegt inderdaad voor bij... soms heb ik het ook niet door dan kom ik thuis van werk en dan nog ff een questje doen denk ik dan en is het ineens 6 uur 's ochtends!
Ooit 2 weken gespeeld vroeger, vond het niks. Wel jaren aan Lineage gezetenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit er iemand ook aan de wow?
Ik moet alleen EA nog bellen omdat mijn download code niet werkt die ik er bij kreegquote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Op zich handig dat ik nog ouders heb die er iets van zeggen als je 7 uur aan het spelen bent
Geen zin inquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lennart kijk aub ff de eerste 35 seconden en zeg wat je er van vind als die gast binnen komt
Hij is een XboTquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef De_Kok het volgende:
Wat is jouw psn account Ritse of heb je een xbox?
4 jaar gespeeld maar nu geen tijd meer voor omdat ik 's avonds werk.quote:
haha eerst wachten tot dat er iemand anders antwoord geeft en dan zeggen dat je het zelf ook hebt gedaanquote:
maar niemand gaf antwoordquote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha eerst wachten tot dat er iemand anders antwoord geeft en dan zeggen dat je het zelf ook hebt gedaan!
Nah, heb het wel gedaan, zit alleen te twijfelen om het weer te gaan doen!
fulltime COCK!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
maar niemand gaf antwoord![]()
Speelde het waarschijnlijk nog steeds als ik niet als kok fulltime was begonnen
welke van de twee ben jij?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lennart kijk aub ff de eerste 35 seconden en zeg wat je er van vind als die gast binnen komt
Dead space extraction is goed te doen als je met zn 2en bent, 1iemand wiimote, de ander nunchuck, beiden een bierhand vrijquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Misan het volgende:
bier drinken en met een wii tegelijk spelen is lastig
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dead space extraction is goed te doen als je met zn 2en bent, 1iemand wiimote, de ander nunchuck, beiden een bierhand vrij
mr 9000 wel!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
maar niemand gaf antwoord![]()
Speelde het waarschijnlijk nog steeds als ik niet als kok fulltime was begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |