gewoon op veronica iddquote:
hij was weer grappig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan heb ik m al wel gezien neem ik aan
5th gear is inderdaad niet half zo leuk, maar je moet ze niet zomaar een kloon noemen, want 5th gear heeft meer originele top gear leden dan top gear tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij was weer grappig!
Top gasten!
Op discovery hebben ze 5th gear ofzo, erg jammer
Top gear is geniaal! Zelfs voor niet-autoliefhebbers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik vind top gear gewoon erg tof!
En dat 5th gear heb ik 1 of 2 x gezien en dat vind ik echt tegen vallen!
Ja! Maar ik ga nu van huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
Lennart heb je al weer een goeie internet ding?
Je kunt het niet eeuwig ontlopen Lennartquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja! Maar ik ga nu van huis
MOIIIIIII
Dat zien we nog wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt het niet eeuwig ontlopen Lennart![]()
Ook zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja ik ga maar eens slapen!
Of bij slapen, hoe ze dat ook noemen!
Night!
Die gingen trouwens gewoon vrolijk door met zuipen toen hij weg wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef De_Kok het volgende:
Nee hij is niet dood maar wel bewusteloos. De rest van de groep zou morgen bellen hoe het met hem ging.
ok duidelijk, morgen ben je er nog wel bij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:28 schreef koei het volgende:
Nee, maar ik had me ook niet aangemeld dus dat is niet zo raar
ah check, logisch!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk MisanIk zou toch geen mogelijkheid onbenut kunnen laten om jou weer te zien!
FOK!games meet zonder polka dot presentsquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:38 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor gekke dingen gaan jullie allemaal doen morgen? Farmville party?
Wat een kutmeetquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:39 schreef Misan het volgende:
[..]
FOK!games meet zonder polka dot presents
Ach, we hebben altijd de 2 januari meet nog natuurlijk! Met lasagne met worstjes!quote:
Ik weet nu al hoe dat gaat, de kok met de lasagna op schoot met een gat onderinquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, we hebben altijd de 2 januari meet nog natuurlijk! Met lasagne met worstjes!
Ik denk dat dat best pijnlijk gaat worden voor hem... Of we krijgen lauwe lasagne...quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe dat gaat, de kok met de lasagna op schoot met een gat onderin
Zozo, Lucas die stopt, jij die stopt... Heeft de rest zn vertrek ook al aangekondigd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Ach, het is voorlopig m'n laatste meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |