Hebben we het morgen wel even over, maar buiten Lucas en ik stopt niemandquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:49 schreef koei het volgende:
[..]
Zozo, Lucas die stopt, jij die stopt... Heeft de rest zn vertrek ook al aangekondigd?
Dat jij stopt verbaast me ook niet erg idd. In september had je daar al een vooraankondiging van gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Hebben we het morgen wel even over, maar buiten Lucas en ik stopt niemandheb mijn vertrek half november al per mail aangekondigd, ik red het gewoon niet om FOK!games erbij te passen in mijn leven nu
Ach, niemand die naar jullie omkijktquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Hebben we het morgen wel even over, maar buiten Lucas en ik stopt niemandheb mijn vertrek half november al per mail aangekondigd, ik red het gewoon niet om FOK!games erbij te passen in mijn leven nu
Vergeet 1 april nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef koei het volgende:
[..]
Dat jij stopt verbaast me ook niet erg idd. In september had je daar al een vooraankondiging van gedaan natuurlijk
Snel editen zodat ik de grap niet kon inkoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach, niemand die naar jullie omkijkt
Ben bang dat ze niet meer open zijn. Stomme leugenachtige reclame ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:02 schreef koei het volgende:
DING DONG! Pizza!
waar? ik wil ook!quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:37 schreef lkb9000 het volgende:
Weltrusten![]()
Ik kijk nog even de simpson top20 uit
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef Misan het volgende:
trouwens echt woest aan het virusscannen, zit inmiddels over de twintig virusdetecties. op een of andere manier stond mijn resident shield dus uit
ja geen idee, ik kreeg argwaan toen ik ineens advertenties in Firefox kreeg en er sporadisch onbekende muziek afgespeeld werd van mijn pcquote:
Die zooi zit vaak helemaal vol met virussenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Misan het volgende:
[..]
nee komt waarschijnlijk van een crack voor FTD af die niet werkte
Ga eens wat developenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach, niemand die naar jullie omkijkt
hij heeft in totaal 32 virussen, trojans, backdoors en rootkits verwijderdquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef lkb9000 het volgende:
misan, wil je misschien even een mondkapje op je UI photoshoppen? Voelen we ons allemaal veiliger
Nog sletjes geplayed?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:58 schreef Poit het volgende:
whuuuvvh... kater..
Gisternacht op comedycentral, wordt vast nog wel herhaald.quote:
veel milfjes gezien in het altijd gezellige den haagquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
veel milfjes gezien in het altijd gezellige den haag
ja, maar wel brakkkiejakkie..quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]je bent weer lekker vroeg uit de veren joah
Ziet er wel tof uit Tain en prijs is ook mooiquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:45 schreef Tain het volgende:
http://store.steampowered.com/app/41500/
Torchlight voor 8 eipoLeuke Diablo kloon voor de liefhebbers
De PC van mijn ouders kan het ook aanquote:
Toch blijf ik letter QI kijken de hele dagquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
De PC van mijn ouders kan het ook aan
maar tis een heel leuk spel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toch blijf ik letter QI kijken de hele dag
ETA?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef koei het volgende:
Kut ns, 9 van de 10 keer als ik naar utrecht moet zijn ze wel met het spoor bezig en nu rijden er ook weer geen intercitys! En ik ben mn eerste klas treinkaartje vanaf zoetermeer vergeten dus rij zwartmaar had gelukkig voor zoetermeer al controle gehad en daar blijft het hopelijk bij...
Succes! Ik duim voor jequote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef koei het volgende:
Kut ns, 9 van de 10 keer als ik naar utrecht moet zijn ze wel met het spoor bezig en nu rijden er ook weer geen intercitys! En ik ben mn eerste klas treinkaartje vanaf zoetermeer vergeten dus rij zwartmaar had gelukkig voor zoetermeer al controle gehad en daar blijft het hopelijk bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |