Poef, haal al mijn vlees bij de AH. Volgens mij is dat ergens op de Hoogstraat?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over je kop die de hele tijd tegen je beddeplank aanbutst?!![]()
Zeg Diz..... waar zit de dichtstbijzijnde slager voor ons? Witte gij da?
Ik normaal ook maar ik geloof niet dat je daar heel burgerlijk een gourmetschotel kan bestellenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Poef, haal al mijn vlees bij de AH. Volgens mij is dat ergens op de Hoogstraat?
Ja maar dat is meer een traiteur.quote:Misschien anders op de Stadspoort, daar heb je een klein vleeswarenwinkeltje, schuin achter naast de ijssalon..
Wat doe jij dan als je op een koud, bijna leeg station twintig minuten moet wachen?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met een boek of internetphone is het echt top![]()
Ik snap ook nooit wat al die haters zo tegen treinen hebben. Dat er dan vertraging is enzo, nou boeiuh. Alsof je je niet kunt vermaken met die extra tijd
Bij de meeste supermarkten hebben ze echt wel gourmetschotels hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar ik geloof niet dat je daar heel burgerlijk een gourmetschotel kan bestellen
[..]
Ja maar dat is meer een traiteur.
Oeh, hele chique schotels dan
Joh, er is zoveel te doen. Iemand bellen die altijd zo lang van stof is en waar je normaal geen zin/tijd voor hebt. Of een boek lezen, een krant lezen, internetten, de perfecte tekenfilm bedenken, eventjes de stad inlopen (als je toch 20 minuten hebt), sms'en, masturberen, iets lekkers kopen en eten, denken over het leven, enz.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je op een koud, bijna leeg station twintig minuten moet wachen?
As het echt verlaten is onbeschaamd meezingen met muziek. Al doe ik dat tegenwoordig ook als het niet echt verlaten isquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, er is zoveel te doen. Iemand bellen die altijd zo lang van stof is en waar je normaal geen zin/tijd voor hebt. Of een boek lezen, een krant lezen, internetten, de perfecte tekenfilm bedenken, eventjes de stad inlopen (als je toch 20 minuten hebt), sms'en, masturberen, iets lekkers kopen en eten, denken over het leven, enz.
Barbecue jij nog steeds elke dagquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Dat kan ook. En stukjes kipfilet, en tartaar en garnalen (oh wacht An3la eet geen zeedingen). Champignons.
Mensen kijken in de trein is leukquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met een boek of internetphone is het echt top![]()
Ik snap ook nooit wat al die haters zo tegen treinen hebben. Dat er dan vertraging is enzo, nou boeiuh. Alsof je je niet kunt vermaken met die extra tijd
Die tekenfilm ga ik de volgende keer eens proberenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, er is zoveel te doen. Iemand bellen die altijd zo lang van stof is en waar je normaal geen zin/tijd voor hebt. Of een boek lezen, een krant lezen, internetten, de perfecte tekenfilm bedenken, eventjes de stad inlopen (als je toch 20 minuten hebt), sms'en, masturberen, iets lekkers kopen en eten, denken over het leven, enz.
Neen. Want het sneeuwt nu soms.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Barbecue jij nog steeds elke dag?
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die tekenfilm ga ik de volgende keer eens proberen
Want masturberen doe je al vaak genoeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die tekenfilm ga ik de volgende keer eens proberen
Wanneer ga je ze uitbrengen?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik heb wel al verschillende blockbusters in mijn hoofd weten te maken
.
Ja maar in de zomer dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Want het sneeuwt nu soms.
Seriously, dat is echt best moeilijk! Er zijn allemaal ingrediënten en metaforen enzo waar je rekening mee moet houden. En het is ook lang niet zo makkelijk om lovable personages te bedenken. Laat staan een originele setting; bedenk maar eens een toffe tekenfilm zonderquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik heb wel al verschillende blockbusters in mijn hoofd weten te maken
.
BVwie?!quote:
Ik heb eigenlijk het idee dat jij het meesterbrein achter Kabouter Wesley bentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik had dus iets bedacht dat ging over een avontuurlijk waterdruppeltje, maar uiteindelijk heb ik dat technisch onhaalbaar verklaard.
geen tijd, ik moet nog 298 blz...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Psycho-analyse me some more babette.
Beschikte ik maar over de middelen, dan zou ik echt zoiets wel willen makenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat jij het meesterbrein achter Kabouter Wesley bent
Maar die is echt niet stoer he.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar was ook ooit op tv, in het publiek bij DWDD.
Jezus, doe je zo lang over 2 bladzijden?! Zit je elk plaatje over te trekken ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen tijd, ik moet nog 298 blz...
Oh ja, en BVO natuurlijk wel echt.quote:
Oh ja, mijn stripdebuut was datquote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, en BVO natuurlijk wel echt.
Jullie hebben mijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja, mijn stripdebuut was dat!
verpestquote:
JA JIJ JA!quote:
Dat was hilarisch onwerkelijk om terug te zien die avondquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja, mijn stripdebuut was dat!
Ik durfde niet meer te postenquote:
Das liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durfde niet meer te posten.
Het begon als strip, dat kan jij toch ook wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beschikte ik maar over de middelen, dan zou ik echt zoiets wel willen maken
Ik werd afgeleid door een soort van cabaretier op tv. En toen kon ik m'n woordenboek niet vinden om het woord maladaptief op te zoeken (waarna ook google niet erg vlot meewerkte). En toen werd ik afgeleid door jullie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, doe je zo lang over 2 bladzijden?! Zit je elk plaatje over te trekken ofzo?
Nee, want ik beschik over geen enkel tekentalentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het begon als strip, dat kan jij toch ook wel?
Dat is part of the charmquote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik durf al niet meer te posten hier eigenlijk... erg vijandig allemaal
Maladaptief. Zonder op te zoeken (cross my heart...) zeg ik je dat het "slecht aanpassend" betekent. Van het Latijnse "malus" 'slecht en "adaptief" = duhhh...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een soort van cabaretier op tv. En toen kon ik m'n woordenboek niet vinden om het woord maladaptief op te zoeken (waarna ook google niet erg vlot meewerkte). En toen werd ik afgeleid door jullie.
Dus.
Ja, zo krik je het postaantal wel opquote:
Oh ja ik was vergeten dat Kabouter Wesley zo'n enorm artistiek hoog niveau heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ik beschik over geen enkel tekentalent
Okee, dat is waarquote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja ik was vergeten dat Kabouter Wesley zo'n enorm artistiek hoog niveau heeft
[ afbeelding ]
Ja, ik miste je! Aan het eind van vorig topic nog (alleen postte ik dat niet, omdat dat weer zo beledigend is naar de mensen die er wel zijn)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Rauzer het volgende:
Jullie hebben me vast wel gemist toen.
Dat klopt heel aardig, je hebt een sticker verdiendquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maladaptief. Zonder op te zoeken (cross my heart...) zeg ik je dat het "slecht aanpassend" betekent. Van het Latijnse "malus" 'slecht en "adaptief" = duhhh...
Yeah. I just dropped a knowledge-bomb on you.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vind ik de strips achterop de VPRO gids altijd super vermakelijk. Daar spreekt soms zo'n heerlijk, maar nog door kinderlijkheid geremde humor uit!!!
Neem dan ook de moeite om een stickerplaatje te postenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat klopt heel aardig, je hebt een sticker verdiend![]()
(Nerd![]()
...
)
Nee, die stripjes die door kinderen worden ingezonden. Staat onderaan de brievenrubriek (die ook heerlijk is om te lezen; al die kinderproblemen, waarvan sommige heel diep en sommige geniaal oppervlakkigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Deze? [ afbeelding ]
Ja, maar niet meer de 24e om 18:00quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de meeste supermarkten hebben ze echt wel gourmetschotels hoor.
ik heb het overwogen, maar je houdt me al genoeg van m'n werkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neem dan ook de moeite om een stickerplaatje te posten
In je volgende post kun je over de brug komen met een toffe sticker, maar anders doe je me toch echt pijn hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het overwogen, maar je houdt me al genoeg van m'n werk![]()
(ik ben het geloof ik een beetje verleerd: de kunst om studie te combineren met tv/internet)
Je hebt de komende week nergens tijd om naar een winkel te gaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer de 24e om 18:00
Of geen vriezer?!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt de komende week nergens tijd om naar een winkel te gaan?
nou vooruit zoek er maar eentje uit dan:quote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In je volgende post kun je over de brug komen met een toffe sticker, maar anders doe je me toch echt pijn hoor!
You came through!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit zoek er maar eentje uit dan:
[ afbeelding ]
stoort ik me ondertussen nog even op de borderliners....
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit zoek er maar eentje uit dan:
[ afbeelding ]
stoort ik me ondertussen nog even op de borderliners....
Wauw. Dat is het gayest biertje evahquote:
Maladaptief. Ik gok op slecht aanpasbaar oid.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een soort van cabaretier op tv. En toen kon ik m'n woordenboek niet vinden om het woord maladaptief op te zoeken (waarna ook google niet erg vlot meewerkte). En toen werd ik afgeleid door jullie.
Dus.
Aanpassend is beter dan aanpasbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maladaptief. Zonder op te zoeken (cross my heart...) zeg ik je dat het "slecht aanpassend" betekent. Van het Latijnse "malus" 'slecht en "adaptief" = duhhh...
Yeah. I just dropped a knowledge-bomb on you.
spuit 11quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maladaptief. Ik gok op slecht aanpasbaar oid.
in deze context nietquote:Op donderdag 17 december 2009 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanpassend is beter dan aanpasbaar!
Ik heb ze al een tijdje niet gezien gelukkig.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Als al die homo's hier wat minder maladaptie zouden zijn, zouden ze veel makkelijker geaccepteerd worden
Ik was te laat me mijn edit en lijkt mijn quote op die van een retardquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijdje niet gezien gelukkig.
Okee.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbo's, waarom trekken we (hihi) die niet een paar hierheen.
quote:
je was wel op tijd met editen, waardoor ik weer 'n venstertje terug kon...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was te laat me mijn edit en lijkt mijn quote op die van een retard
Zo ben ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je was wel op tijd met editen, waardoor ik weer 'n venstertje terug kon...
Dat is herkenbaar. Morgenvroeg doe je dus echt ook niks hequote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef babette21 het volgende:
Zo genoeg gelezen, ik doe wel gewoon net al vroeger de wekker wat eerder zetten...
I KNOW!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. Gisteren was je nog die kleine meid en vandaag...![]()
![]()
!
Dat deed ik op de middelbare school altijd en het werkte toen echt!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef babette21 het volgende:
Zo genoeg gelezen, ik doe wel gewoon net al vroeger de wekker wat eerder zetten...
Ach steek je thundercats-zwaard in je lion-o, jij thundercats-who'quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Als al die homo's hier wat minder maladaptief zouden zijn, zouden ze veel makkelijker geaccepteerd worden
Same here. Kan natuurlijk ook zo zijn dat m'n geheugen toen een beperkte houdbaarheid had (van 3 uur ofzo), maar hoe dan ook: het werkte! Ik snapte die mensen ook nooit die een week van te voren al begonnen en uittreksels maakte enzo (nog steeds niet eigenlijk).quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat deed ik op de middelbare school altijd en het werkte toen echt!![]()
Maar toen was ik ook nog wel een soort van ochtendmensOf ik tolereerde de ochtend iig.
Was dat misschien de laatste keer dat de man in kwestie iets leuks heeft gezegd?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef babette21 het volgende:
Mèn, ik zie dat ik gewoon al ruim twee jaar dezelfde sig heb!
Die sig is ook wel echt briljant.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef babette21 het volgende:
Mèn, ik zie dat ik gewoon al ruim twee jaar dezelfde sig heb!
Is het niet erectie opwekkend?!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
OMG, ik moet gewoon terug gaan lezen!
Zeker gezien het feit dat mijn halve bestaan om problemen draaitquote:Op donderdag 17 december 2009 23:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Die sig is ook wel echt briljant.![]()
Die strip van Svensational!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb opeens zin om allemaal ShowChatters bij mij thuis uit te nodigen voor een Wii meet![]()
Maar misschien is dat the beer van de Xmasborrel talking.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat een Duvel-lokkende TT trouwens, dat ie hier nog niet gepost heeft!
Gatver.. hou even op over dat ranzige volkquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
It's them homosexuals! Don't go anywhere near 'm.
Om daar nou je vrije dag aan te gaan besteden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef Zhenar het volgende:
Nee, ik moet nog allemaal shit regelen waar ik in het weekend geen tijd voor heb. Dus ik ga lekker organizen!
Hmm, misschien moeten we daar wat aan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
stemming is hier vandaag een stukje opgewekter dan gisteren
Riep je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm, misschien moeten we daar wat aan doen
doe eens een voorsTelquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm, misschien moeten we daar wat aan doen
Nee hoor, dat is amuserens voor de meesten hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Nou zeur anders nog ff over je relatie, dat drukt de stemming altijd heerlijk
Ja, suf hequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Om daar nou je vrije dag aan te gaan besteden...
Tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je je sneeuwscooter mee? In delen van Groningen lag EEN HALVE METER sneeuw.
Soms een beetje en niet echt een fullsize baardbaard, maar meer een ikhebhelemaalgeenzinommeregelmatigtescherenbaardquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef Zhenar het volgende:
Erik, je hebt een baard?!It looks good on you
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Oh, crap, hopelijk kan ik er wel komen met de trein![]()
* Snel 9292ov checken gaat
quote:Tussen Zwolle en Groningen rijden geen treinen door de weersomstandigheden.
Als ik geen zin heb om me te scheren, krijg ik zo'n patchy beard, heel lame dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms een beetje en niet echt een fullsize baardbaard, maar meer een ikhebhelemaalgeenzinommeregelmatigtescherenbaard.
Dat staat niet bij mijn 9292ov andersquote:
Duh, je moet ook op NS kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat staat niet bij mijn 9292ov anders![]()
!
Dat zijn alle storingen, bitch. Mij een beetje nerveus maken.quote:Groningen-Delfzijl/Leer (Ostfriesland)/Leeuwarden/Roodeschool, Leeuwarden-Harlingen Haven/Stavoren Vrijdag 18 December 11:29
Oorzaak Tussen Groningen en Leeuwarden rijden minder treinen door de weersomstandigheden.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting 19 december rond 2:00 uur verholpen.
Reisadvies
Leiden Centraal-Schiphol Vrijdag 18 December 08:51
Oorzaak Tussen Schiphol en Leiden Centraal rijden minder treinen door logistieke problemen.
Verwachting Houdt u rekening met een langere reistijd. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Den Haag Centraal-Den Haag HS Vrijdag 18 December 08:20
Oorzaak Tussen Den Haag HS en Den Haag Centraal rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een langere reistijd. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
En het is goedbedoeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Spuit 11. Maar op een nieuwe pagina dus het valt niet zo op
.
Moet je heel amicaal terug sms'en en kijken wat er gebeurt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als iemand me sms't en ik het nummer niet ken en er geen naam onder staat!
Hier staat dat ze niet rijden tussen Zwolle en Groningen: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nar+?p=1195827729947quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn alle storingen, bitch. Mij een beetje nerveus maken.
[edit] En dit is dus van NS
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hier staat dat ze niet rijden tussen Zwolle en Groningen: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nar+?p=1195827729947
Zegt niks.. de storing van Utrecht gisteren stond ook pas een half uur later op de sitequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn alle storingen, bitch. Mij een beetje nerveus maken.
[edit] En dit is dus van NS
Allemaal als eerste in de trein proberen te komen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe vervelend het ook was om 3 uur te moeten wachten, de hoeveelheid en verscheidenheid aan mensen was wel fasinerend. En dat mensen min of meer geschift worden in drukte en als ze opeens ergens heen moeten.
Ja dat was net een kudde op hol geslagen wildebeestenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Allemaal als eerste in de trein proberen te komen...
Of nee, wacht, vanuit de stationshal in 1x allemaal via de roltrap naar beneden naar het spoor
O ja, nog leuker.. op Rotterdam gebeurt het wel eens richting A'dam. Dan van spoor 9 naar 11. Hele meute stort zich op de 3 trappen en perst zich door de tunnel en over de brugquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Steve het volgende:
Bij spoorwijzigingen! Heel die meute die als een gek gaat lopen. [ afbeelding ]
op eindhoven is dat dan leuk als die tunnen gelijk verstopt zitquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Steve het volgende:
Bij spoorwijzigingen! Heel die meute die als een gek gaat lopen. [ afbeelding ]
Je moet hier wel PI's gebruiken he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Stroekie het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens persoonlijk ondervinden hoe het nu écht ervoor staat met die trein tussen Zwolle en Groningen
Het gaat je goed, zorg voor eten en drinken in de trein...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens persoonlijk ondervinden hoe het nu écht ervoor staat met die trein tussen Zwolle en Groningen
Jaaa, Mickey Rourke met z'n zweepjes en Scarlet in een leren catsuitquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Dizer het volgende:
De trailer van Iron Man 2 is echt da bomb!
Gaat echt tof worden! Nu alquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa, Mickey Rourke met z'n zweepjes en Scarlet in een leren catsuitHubba hubba!
Ik vond de humor van de eerste echt heel leukquote:
Is het nog gelukt met vlees zoeken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de humor van de eerste echt heel leuk
En straks komen Thor en Captain America nog en dan helemaaal straks gaan ze allemaal samen in 1 film met The Avengers!
Ik vind eigenlijk dat ze Wiccan en Hulkling van de Young Avengers erin moeten proppen. Da's een kei schattig gay stel
Ja, ik kon dus alleen maar Snickers regelen bij de kiosk op het perron en nu heb ik vet dorst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat je goed, zorg voor eten en drinken in de trein...
Toch sta ik nu heel tevreden op station Amersfoort met een lekker broodje en een drankje. :-)quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Steve het volgende:
'Als het goed is'.
Dat is ook zelden goed, je overstap missen.
Een kerst-cd van haar zou volgens mij best tof worden worden!quote:
Dat is wel zuurquote:
Slaat het ook nog ergens op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
"Toen ik net zo oud was als jij, kreeg ik van mijn grootvader een robijnen armband. Hij was me te groot, en schoof de hele tijd heen en weer over mijn arm. Het leek haast wel een ketting. Later vertelde hij me dat hij de juwelier opdracht had gegeven hem zo ruim te maken. Het formaat stond symbool voor zijn liefde.
Hoe meer robijnen, hoe meer liefde. Maar de armband zat niet lekker. Ik kon hem simpelweg niet om. En hiermee kom ik bij het punt waar het allemaal om draait. Als ík nu een armband aan jou zou geven, zou ik eerst je pols zorgvuldig opmeten."
Is da nou nie lief?
Het was de eindtoets van de totale cursus, als je die haalt krijg je een officieel certificaat (cv-waardig), maar als niet dan gaat het niet ten koste van wat anders (huidige baan, vervolgstudie of wat dan ook).quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Is het iets eenmaligs, of maakte die toets deel uit van een vervolgstudie oid?
hoe doe ik dat met fok met mobiel lay out op nokia ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Je moet hier wel PI's gebruiken he.
head firstquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Verhangen. Billen aan elkaar lijmen. Stenigen. Van de hoogste toren af gooien (met gezicht naar benede). Choose your pick.
Dat zeg ik toch. Ok, ik vergat een 'n'.quote:
pijn is fijn jeuk is leuk en bloed moetquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, zo'n verkiezing zal ze wegjagen.
maar wel leuk toch ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:44 schreef Ang3l het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallalalalalllllllaaaa
Aan de post te zien, met grammaticale en spelfouten voorspel ik dat het iemand is zoals _elbigmac_ is of zo... even die namen vergeten. Iemand uit het grijze ShowChat verledenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer... SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 20
Sinds een paar wekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:32 schreef Rauzer het volgende:
wtf sinds wanneer ben jij mister sexy?
Waarop?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:36 schreef Rauzer het volgende:
Oh ja ik heb nog op je gestemd toen!
Nu meot je ook op mij stemmen morgen
Ja dag, hij gaat op mij stemmen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 11:36 schreef Rauzer het volgende:
Oh ja ik heb nog op je gestemd toen!
Nu meot je ook op mij stemmen morgen
JA WAAROP???quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dag, hij gaat op mij stemmen!
Kerstavatarwedstrijdquote:
Tssk... jij hebt een ok avatar, maar Rauzer heeft echt een komischequote:
Zet me dan op plek 2 ofzo!quote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... jij hebt een ok avatar, maar Rauzer heeft echt een komische
Bovendien heb jij genoeg stemmen van mij gekregen in de Fok veriezingen.
()
Je hebt niet eens een kerstavaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dag, hij gaat op mij stemmen!
Ik zie hem zelf ook niet, maar mensen die uploadicons zien, zien hem wel. En hij staat in het wedstrijdtopicquote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 13:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een kerstava?
Ik zie een besneeuwde MB met kerstmuts....quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie hem zelf ook niet, maar mensen die uploadicons zien, zien hem wel. En hij staat in het wedstrijdtopic
Voel je niks vanquote:Op zondag 20 december 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Urgh.... vandaag dreamer verhuizen, in de sneeuw....
Spannend!quote:Op zondag 20 december 2009 @ 10:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik kreeg net van het NS-personeel te horen dat ik niet eens moet proberen om in Amsterdam te komenMaar zit inmiddels toch in een trein die warempel gaat rijden! Ben benieuwd hoe ver ik kom
Hier ook!quote:Op zondag 20 december 2009 @ 10:14 schreef Steve het volgende:
Nou, het heeft eindelijk ook in Budel gesneeuwd hoor.
Whehe... succes!quote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik kreeg net van het NS-personeel te horen dat ik niet eens moet proberen om in Amsterdam te komenMaar zit inmiddels toch in een trein die warempel gaat rijden! Ben benieuwd hoe ver ik kom
Le? Leen Huizer?quote:Op zondag 20 december 2009 12:44 schreef Steve het volgende:
Straks heeft ze ineens een vriend die Le heet.
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas maar op dat het niet zo'n levensdievegge is. Dat ze jou wil zijn!
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 12:44 schreef Steve het volgende:
Oh jee!quote:Op zondag 20 december 2009 @ 12:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Zie je! Ze heeft je leven nu al overgenomen.
Wat freaky.
Idols Dewi?quote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef Dizer het volgende:
Btw.. vrijdag Popstars voor het eerst gekeken (de live shows dan) en wat een slecht talent zeg
Alleen die Wesley vond ik wel goed! En Dewi natuurlijk
Done!quote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef Rauzer het volgende:
Er kan gestemd worden[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Donequote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef Rauzer het volgende:
Er kan gestemd worden[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Zhenar is een tochtig stationnetjequote:Op zondag 20 december 2009 16:56 schreef Steve het volgende:
Zhenar staat nu kou te vatten op een tochtig stationnetje?
quote:Op zondag 20 december 2009 12:44 schreef Steve het volgende:
Om deze posts moest ik hardop lachenquote:
foto!quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Maar het kostte idd wel uren om in Amsterdam te komenGelukkig had ik een tof boek mee
En dan hier de dramaqueen uit gaan hangen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo.... dus HIER is het te doen tegenwoordig, dan zal ik de trend ook maar volgen, ik ben erg volgzaam, daarbij komt dit topic zit me ,als op maat gemaakt, gegoten
Wegwezen jij!!quote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef wizarddragon het volgende:
Tis gewoon [HOMO 2] hier. Past wel hoor
.
Is dat zo?quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo? Daniel Craig is ook een gay-icoon.
ow je wilt exclusiviteit?quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Steve het volgende:
[..]
En dan hier de dramaqueen uit gaan hangen?
Wel als je de stoeprand raakt met glijenquote:
Was een leuke actrice. Vond haar in Don't say a word zo ontzettend goed!quote:
Mag ik hihihi zeggen hier?quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als je de stoeprand raakt met glijen
Nee. hihihi is altijd fout.quote:
Wat die bi zegtquote:
Jeutjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |