Poef, haal al mijn vlees bij de AH. Volgens mij is dat ergens op de Hoogstraat?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet over je kop die de hele tijd tegen je beddeplank aanbutst?!![]()
Zeg Diz..... waar zit de dichtstbijzijnde slager voor ons? Witte gij da?
Ik normaal ook maar ik geloof niet dat je daar heel burgerlijk een gourmetschotel kan bestellenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Poef, haal al mijn vlees bij de AH. Volgens mij is dat ergens op de Hoogstraat?
Ja maar dat is meer een traiteur.quote:Misschien anders op de Stadspoort, daar heb je een klein vleeswarenwinkeltje, schuin achter naast de ijssalon..
Wat doe jij dan als je op een koud, bijna leeg station twintig minuten moet wachen?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met een boek of internetphone is het echt top![]()
Ik snap ook nooit wat al die haters zo tegen treinen hebben. Dat er dan vertraging is enzo, nou boeiuh. Alsof je je niet kunt vermaken met die extra tijd
Bij de meeste supermarkten hebben ze echt wel gourmetschotels hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar ik geloof niet dat je daar heel burgerlijk een gourmetschotel kan bestellen
[..]
Ja maar dat is meer een traiteur.
Oeh, hele chique schotels dan
Joh, er is zoveel te doen. Iemand bellen die altijd zo lang van stof is en waar je normaal geen zin/tijd voor hebt. Of een boek lezen, een krant lezen, internetten, de perfecte tekenfilm bedenken, eventjes de stad inlopen (als je toch 20 minuten hebt), sms'en, masturberen, iets lekkers kopen en eten, denken over het leven, enz.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je op een koud, bijna leeg station twintig minuten moet wachen?
As het echt verlaten is onbeschaamd meezingen met muziek. Al doe ik dat tegenwoordig ook als het niet echt verlaten isquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, er is zoveel te doen. Iemand bellen die altijd zo lang van stof is en waar je normaal geen zin/tijd voor hebt. Of een boek lezen, een krant lezen, internetten, de perfecte tekenfilm bedenken, eventjes de stad inlopen (als je toch 20 minuten hebt), sms'en, masturberen, iets lekkers kopen en eten, denken over het leven, enz.
Barbecue jij nog steeds elke dagquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Dat kan ook. En stukjes kipfilet, en tartaar en garnalen (oh wacht An3la eet geen zeedingen). Champignons.
Mensen kijken in de trein is leukquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met een boek of internetphone is het echt top![]()
Ik snap ook nooit wat al die haters zo tegen treinen hebben. Dat er dan vertraging is enzo, nou boeiuh. Alsof je je niet kunt vermaken met die extra tijd
Die tekenfilm ga ik de volgende keer eens proberenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, er is zoveel te doen. Iemand bellen die altijd zo lang van stof is en waar je normaal geen zin/tijd voor hebt. Of een boek lezen, een krant lezen, internetten, de perfecte tekenfilm bedenken, eventjes de stad inlopen (als je toch 20 minuten hebt), sms'en, masturberen, iets lekkers kopen en eten, denken over het leven, enz.
Neen. Want het sneeuwt nu soms.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Barbecue jij nog steeds elke dag?
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die tekenfilm ga ik de volgende keer eens proberen
Want masturberen doe je al vaak genoeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die tekenfilm ga ik de volgende keer eens proberen
Wanneer ga je ze uitbrengen?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik heb wel al verschillende blockbusters in mijn hoofd weten te maken
.
Ja maar in de zomer dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Want het sneeuwt nu soms.
Seriously, dat is echt best moeilijk! Er zijn allemaal ingrediënten en metaforen enzo waar je rekening mee moet houden. En het is ook lang niet zo makkelijk om lovable personages te bedenken. Laat staan een originele setting; bedenk maar eens een toffe tekenfilm zonderquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik heb wel al verschillende blockbusters in mijn hoofd weten te maken
.
BVwie?!quote:
Ik heb eigenlijk het idee dat jij het meesterbrein achter Kabouter Wesley bentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik had dus iets bedacht dat ging over een avontuurlijk waterdruppeltje, maar uiteindelijk heb ik dat technisch onhaalbaar verklaard.
geen tijd, ik moet nog 298 blz...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Psycho-analyse me some more babette.
Beschikte ik maar over de middelen, dan zou ik echt zoiets wel willen makenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat jij het meesterbrein achter Kabouter Wesley bent
Maar die is echt niet stoer he.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar was ook ooit op tv, in het publiek bij DWDD.
Jezus, doe je zo lang over 2 bladzijden?! Zit je elk plaatje over te trekken ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen tijd, ik moet nog 298 blz...
Oh ja, en BVO natuurlijk wel echt.quote:
Oh ja, mijn stripdebuut was datquote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar was ook ooit op tv, in het publiek bij DWDD.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, en BVO natuurlijk wel echt.
Jullie hebben mijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja, mijn stripdebuut was dat!
verpestquote:
JA JIJ JA!quote:
Dat was hilarisch onwerkelijk om terug te zien die avondquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja, mijn stripdebuut was dat!
Ik durfde niet meer te postenquote:
Das liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durfde niet meer te posten.
Het begon als strip, dat kan jij toch ook wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beschikte ik maar over de middelen, dan zou ik echt zoiets wel willen maken
Ik werd afgeleid door een soort van cabaretier op tv. En toen kon ik m'n woordenboek niet vinden om het woord maladaptief op te zoeken (waarna ook google niet erg vlot meewerkte). En toen werd ik afgeleid door jullie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, doe je zo lang over 2 bladzijden?! Zit je elk plaatje over te trekken ofzo?
Nee, want ik beschik over geen enkel tekentalentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het begon als strip, dat kan jij toch ook wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |