Die heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Hey maar hoe vond je Paranormal Activitty nou?
Uhm, ja, wel grappig, maar ook wel soort van saai eigenlijk..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dizer snapt 't allemaal nog niet zo
Hey maar hoe vond je Paranormal Activitty nou?
(oeeh kijk, een link naar Show!)
Je zat bijna op schootquote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien.
Ik schrok me dood op het einde.
Sorryquote:Op donderdag 17 december 2009 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik word er schijtziek van, stelletje wijven. Ga eens terug naar jullie homotopic! En ga daar over jullie tasjes en buttplugs praten.
Je bent er toch niet zoeen die het pas leuk en spannend vind als er grote budget monsters inzitten he?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, ja, wel grappig, maar ook wel soort van saai eigenlijk..
Je ziet er wel aan af dat het maar een productie van 16.000 dollar ofzo is..
Ach ben stil buurmanquote:Op donderdag 17 december 2009 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik word er schijtziek van, stelletje wijven. Ga eens terug naar jullie homotopic! En ga daar over jullie tasjes en buttplugs praten.
Stil, hoor je kreunen, de hele buurt heeft er last van!quote:
Ik klaag toch ook niet over je kop die de hele tijd tegen je beddeplank aanbutst?!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stil, hoor je kreunen, de hele buurt heeft er last van!
Er zat wel flink spanning in inderdaad. Nou ja, ik had ook last van die paupers in de bios in Weert. Continu ouwehoeren enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zoeen die het pas leuk en spannend vind als er grote budget monsters inzitten he?
Ik vond de onderhuidse spannign juist wel leuk, net als bij Blair Witch. Er gebeurde eigenlik geen fuck, en toch was 't af en toe flink spannend. Ik had PA echter wel wat enger verwacht na al die ophef. Ben niet 1x echt heel flink geschrokken. Maar creepy was ie wel vond ik.
Gaskamer bij de uitgang zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry? Gewoon oprotten. Jullie allemaal
Ja dan kom je ook niet echt in de spanning van de film inderdaad. Zelfde als bij Blair... als er iemand zit te lullen of je gaatcontinu drinken halen dan is die film ook to-taal niet spannend.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zat wel flink spanning in inderdaad. Nou ja, ik had ook last van die paupers in de bios in Weert. Continu ouwehoeren enzo
dat dus!!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Tis toch geen strafkamp met regels of een elite membership club met toelatingseisen?
ik ben nog te jong voor valse tandenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dus!!![]()
Invasies zijn altijd onrustig en in sommige gevallen ook 'n best een beetje storend. Het laatste was bijvoorbeeld het geval toen al die Idols(?)-kiddo's hier ineens kwamen posten, toen ontstond er direct zo'n kleutersfeertje. De homo-invasie op zich lijkt me geen probleem, maar het constante (valse) nichten-sfeertje wat er omhegen hangt, da's wel een beetje vermoeiend.
Bederf mijn plezier niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef babette21 het volgende:
Dit is toch geen rel man! Zolang Dizer niet stampvoetend het topic verlaat met de belofte het dreigement een maand weg te blijven is er helemaal niks aan de hand...
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef babette21 het volgende:
Dit is toch geen rel man! Zolang Dizer niet stampvoetend het topic verlaat met de belofte het dreigement een maand weg te blijven is er helemaal niks aan de hand...
Thanks Lion-Oquote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het gezellie dat Ang3l erbij is.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben 12 maanden ondergedoken geweest. Misten jullie me ook?
[/Dada]
quote:
blegh, de mantel der liefde, blablabla....quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Zhenar het volgende:
Wat jij "bashen" noemt, was voor mij altijd liefkozend prikkelen
Jawel, dat had je kunnen lezen in het Wij-doen-elkaar-na-topic:quote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
Ben jij eigenlijk wel eens een langere periode afgehaakt, Z? Volgens mij niet he?!
Dat was toen ik net in Amsterdam woonde. Maar slechts voor een paar maanden.quote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hoi, ik heb nog steeds geen internet. Missen jullie me wel?![]()
![]()
![]()
[/Zhenar]
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het gezellie dat Ang3l erbij is. En Steve hoorde er sowieso altijd al bij. En Erik is altijd welkom, zelfs al haakt hij soms lange periodes af (dat doen er wel meer).
Maar al die andere H's moeten zich echt nog bewijzen. Daar heb ik nog geen toffe bijdragen van gezien.
Dadaquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]!
Wat was jij vals tegenDada
eigenlijk
Mja ik was geen fan.... maar da's later wel uitgepraat/goedgeknuffeld hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef Zhenar het volgende:!
Wat was jij vals tegenDada
eigenlijk
Slijmbalquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Zhenar
. Was altijd al mijn favo ShowChatter
.
quote:
Dat bewijst maar hoe verschillend iemand iemand kan zijn van zijn internetpersoonlijkheidquote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mja ik was geen fan.... maar da's later wel uitgepraat/goedgeknuffeld hoor
Ja maar dat bedoel ik niet, dat is vanwege omstandigheden. Ik bedoel omdat je er geen zin meer in had... of omdat jequote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, dat had je kunnen lezen in het Wij-doen-elkaar-na-topic:
[..]
Dat was toen ik net in Amsterdam woonde. Maar slechts voor een paar maanden.![]()
En toen kwam ik nog op Fok op mijn werk. Dat doe ik op mijn nieuwe werk niet meer
Fascinérend groot! Al werd die benaming geloof ik niet echt gewaardeerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Dat bewijst maar hoe verschillend iemand iemand kan zijn van zijn internetpersoonlijkheid
Al was het verschil bij Dada wel héél groot
Mijn grootste Fokdip is momenteel denk ik. Het afgelopen jaar eigenlijk zelfsquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik niet, dat is vanwege omstandigheden. Ik bedoel omdat je er geen zin meer in had... of omdat jeeen leven
had ofzo....?
Vertel eens hoe het met je leven gaat! Als ik in Utrecht ben vraag ik me altijd af of je daar nog rondhangt en of je het leuk hebt.quote:
Ik woon nog thuisquote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het met je leven gaat! Als ik in Utrecht ben vraag ik me altijd af of je daar nog rondhangt en of je het leuk hebt.
Ik hoef niets te lezen!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef babette21 het volgende:
Herkenbaar! En op zo'n moment als nu kan ik dan ineens weer helemaal losgaan idd.... Maar ja, nú moet ik eigenlijk 300 blz lezen voor 'n soort van tentamen voor morgen. Zal je net zien!
OMG ja, ik heb de horrorverhalen over Utrecht gehoordquote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis. Maar ik heb het best naar mijn zin als ik in Utrecht ben
. Alleen vandaag niet omdat ik drie uur lang op een overvol station stond waar geen treinen reden en ik uiteindelijk 4 uur vertraging had in totaal en in Eindhoven werd er nog een poging gedaan om me te bekeren tot jezus omdat ik anders naar de hel zou gaan. Dus vandaag was geen topdag.
Kut! Niet aan gedacht.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG ja, ik heb de horrorverhalen over Utrecht gehoord![]()
Als je je nu gewoon had laten bekeren, dan zou je niet meer naar de hel gaan en was het dus wel gewoon een topdag
Kinda sorta. Maar sowieso ben ik low on cashquote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat lame dat je nog thuiswoont trouwens. Heb je geen behoefte om je eigen space te huren?
Als je uit huis gaat wonen krijg je natuurlijk sowieso meer stufi (tenzij je nu al een gore cheater bentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut! Niet aan gedacht.
[..]
Kinda sorta. Maar sowieso ben ik low on cash, omdat ik te veel uitgeef. En ik hou stiekem soms van treinen. Maar je hebt wel gelijk, samen met de rest van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |