Niet persee jij. Over het algemeeeeeeheeeeeeeeeen! Wat trekt iedereen zich hier alles persoonlijk aanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeik toch ook niet? Jeetje zeg![]()
Jamaar ik mag niet zeggen dat XM zeikt, want dan val ik haar persoonlijk aan. Plus: Ze is ook niet de enige geweest die er iets over gezegd heeftquote:Ik zie de discussie van jou en XM en ik begrijp wat XM bedoelt en probeer dat vanuit mijn standpunt uit te leggen.
Ja pcies. Geen drama verder hoor.quote:Verder niks. Ik zei al: Geen drama, komt wel weer goed.
En het is ook niet dat ik bijna niet meer post ofzo, alleen wat minder, nou ja, dat is mijn probleem dan toch?Hoewel ik het niet als problematisch ervaar
Het komt vanzelf wel weer.
O stel je niet zo aanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, het ging me meer om de suggestie dat ik geen vrienden zou hebben. Die sig heb ik zelf neergezet. Ik vind discussies prima, graag zelfs. Maar insinuaties over mijn privé-zaken vind ik daarin minder wenselijk. Van welke aard ze dan ook moge zijn en in welke discussie dan ook.
Ja tis ineens weer leven in de brouwerij, goedschiks of kwaadschiks! Van 1 pagina per week naar 1 topic per dag straks!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier wel levendig zeg. Zhenar heeft gelijk, dat maakt het teruglezen wel interessant .
Nu wil ik dat topic zoeken waar iedereen als een andere showchatter postte, die ging echt snel volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh in de dagen van hoogtij gingen er soms wel topics in een kwartier doorheen!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me gek.
Vraag me wat er is.
Nu.
[/Dizer]
Je quote mij, dan ga ik er vanuit dat je mij bedoeltquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet persee jij. Over het algemeeeeeeheeeeeeeeeen! Wat trekt iedereen zich hier alles persoonlijk aanZijn er heer andere regels of zo?
O ja, ik gebruikte de PI nooit he
[..]
Jamaar ik mag niet zeggen dat XM zeikt, want dan val ik haar persoonlijk aan. Plus: Ze is ook niet de enige geweest die er iets over gezegd heeftAlleen ik ben nog steeds redelijk nieuw, dus ik ken al die namen niet uit m'n hoofd.
[..]
Ja pcies. Geen drama verder hoor.
Zeg, dat was me de show wel he? Laatst?
In de F&F slowchat (waar ik ook post) zijn er sinds 1 oktober 245 topics doorheen gegaan. Hier 3 ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh in de dagen van hoogtij gingen er soms wel topics in een kwartier doorheen!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 13:08 schreef Steve het volgende:
Iedere slowchat heeft volgens mij zo z'n ups en downs.
Neuh, ik haak ergens op aan, maar dwnz dat ik dan met de opmerking ook specifiek hou bedoel hoor MBquote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je quote mij, dan ga ik er vanuit dat je mij bedoelt
Maar goed, ik vind het wel best zo hoor. Genoeg gemiept.
Ja nou he! Poeh!quote:En ja die showJeetje zeg, dat was me wat!
Dat zijn de [Singles]. Die nummeren niet eens meer zo hard gaat dat af en toequote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De dagen dat als je een dag niet op FOK! kwam en er dan topics aan je voorbij waren gegaan en dat je niet meer weet wie het waar over heeft! Weg!
Wat zit je nou te zeiken?! We waren al lang opgehouden met bitchen!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Zullen we gewoon stoppen met bitchen en lol gaan maken?
Ik heb namelijk behoefte aan afleiding tijdens het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken?! We waren al lang opgehouden met bitchen!!!!Zit je buttplug scheef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Ja dizer snapt 't allemaal nog niet zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |