En het is goedbedoeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Spuit 11. Maar op een nieuwe pagina dus het valt niet zo op
.
Moet je heel amicaal terug sms'en en kijken wat er gebeurt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als iemand me sms't en ik het nummer niet ken en er geen naam onder staat!
Hier staat dat ze niet rijden tussen Zwolle en Groningen: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nar+?p=1195827729947quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn alle storingen, bitch. Mij een beetje nerveus maken.
[edit] En dit is dus van NS
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hier staat dat ze niet rijden tussen Zwolle en Groningen: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nar+?p=1195827729947
Zegt niks.. de storing van Utrecht gisteren stond ook pas een half uur later op de sitequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zijn alle storingen, bitch. Mij een beetje nerveus maken.
[edit] En dit is dus van NS
Allemaal als eerste in de trein proberen te komen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe vervelend het ook was om 3 uur te moeten wachten, de hoeveelheid en verscheidenheid aan mensen was wel fasinerend. En dat mensen min of meer geschift worden in drukte en als ze opeens ergens heen moeten.
Ja dat was net een kudde op hol geslagen wildebeestenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Allemaal als eerste in de trein proberen te komen...
Of nee, wacht, vanuit de stationshal in 1x allemaal via de roltrap naar beneden naar het spoor
O ja, nog leuker.. op Rotterdam gebeurt het wel eens richting A'dam. Dan van spoor 9 naar 11. Hele meute stort zich op de 3 trappen en perst zich door de tunnel en over de brugquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Steve het volgende:
Bij spoorwijzigingen! Heel die meute die als een gek gaat lopen. [ afbeelding ]
op eindhoven is dat dan leuk als die tunnen gelijk verstopt zitquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Steve het volgende:
Bij spoorwijzigingen! Heel die meute die als een gek gaat lopen. [ afbeelding ]
Je moet hier wel PI's gebruiken he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Stroekie het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens persoonlijk ondervinden hoe het nu écht ervoor staat met die trein tussen Zwolle en Groningen
Het gaat je goed, zorg voor eten en drinken in de trein...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens persoonlijk ondervinden hoe het nu écht ervoor staat met die trein tussen Zwolle en Groningen
Jaaa, Mickey Rourke met z'n zweepjes en Scarlet in een leren catsuitquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Dizer het volgende:
De trailer van Iron Man 2 is echt da bomb!
Gaat echt tof worden! Nu alquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa, Mickey Rourke met z'n zweepjes en Scarlet in een leren catsuitHubba hubba!
Ik vond de humor van de eerste echt heel leukquote:
Is het nog gelukt met vlees zoeken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de humor van de eerste echt heel leuk
En straks komen Thor en Captain America nog en dan helemaaal straks gaan ze allemaal samen in 1 film met The Avengers!
Ik vind eigenlijk dat ze Wiccan en Hulkling van de Young Avengers erin moeten proppen. Da's een kei schattig gay stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |