Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat een Duvel-lokkende TT trouwens, dat ie hier nog niet gepost heeft!
Gatver.. hou even op over dat ranzige volkquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
It's them homosexuals! Don't go anywhere near 'm.
Om daar nou je vrije dag aan te gaan besteden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef Zhenar het volgende:
Nee, ik moet nog allemaal shit regelen waar ik in het weekend geen tijd voor heb. Dus ik ga lekker organizen!
Hmm, misschien moeten we daar wat aan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
stemming is hier vandaag een stukje opgewekter dan gisteren
Riep je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm, misschien moeten we daar wat aan doen
doe eens een voorsTelquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm, misschien moeten we daar wat aan doen
Nee hoor, dat is amuserens voor de meesten hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Nou zeur anders nog ff over je relatie, dat drukt de stemming altijd heerlijk
Ja, suf hequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Om daar nou je vrije dag aan te gaan besteden...
Tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je je sneeuwscooter mee? In delen van Groningen lag EEN HALVE METER sneeuw.
Soms een beetje en niet echt een fullsize baardbaard, maar meer een ikhebhelemaalgeenzinommeregelmatigtescherenbaardquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef Zhenar het volgende:
Erik, je hebt een baard?!It looks good on you
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Oh, crap, hopelijk kan ik er wel komen met de trein![]()
* Snel 9292ov checken gaat
quote:Tussen Zwolle en Groningen rijden geen treinen door de weersomstandigheden.
Als ik geen zin heb om me te scheren, krijg ik zo'n patchy beard, heel lame dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms een beetje en niet echt een fullsize baardbaard, maar meer een ikhebhelemaalgeenzinommeregelmatigtescherenbaard.
Dat staat niet bij mijn 9292ov andersquote:
Duh, je moet ook op NS kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat staat niet bij mijn 9292ov anders![]()
!
Dat zijn alle storingen, bitch. Mij een beetje nerveus maken.quote:Groningen-Delfzijl/Leer (Ostfriesland)/Leeuwarden/Roodeschool, Leeuwarden-Harlingen Haven/Stavoren Vrijdag 18 December 11:29
Oorzaak Tussen Groningen en Leeuwarden rijden minder treinen door de weersomstandigheden.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting 19 december rond 2:00 uur verholpen.
Reisadvies
Leiden Centraal-Schiphol Vrijdag 18 December 08:51
Oorzaak Tussen Schiphol en Leiden Centraal rijden minder treinen door logistieke problemen.
Verwachting Houdt u rekening met een langere reistijd. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Den Haag Centraal-Den Haag HS Vrijdag 18 December 08:20
Oorzaak Tussen Den Haag HS en Den Haag Centraal rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een langere reistijd. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |