Dat is part of the charmquote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik durf al niet meer te posten hier eigenlijk... erg vijandig allemaal
Maladaptief. Zonder op te zoeken (cross my heart...) zeg ik je dat het "slecht aanpassend" betekent. Van het Latijnse "malus" 'slecht en "adaptief" = duhhh...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een soort van cabaretier op tv. En toen kon ik m'n woordenboek niet vinden om het woord maladaptief op te zoeken (waarna ook google niet erg vlot meewerkte). En toen werd ik afgeleid door jullie.
Dus.
Ja, zo krik je het postaantal wel opquote:
Oh ja ik was vergeten dat Kabouter Wesley zo'n enorm artistiek hoog niveau heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ik beschik over geen enkel tekentalent
Okee, dat is waarquote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja ik was vergeten dat Kabouter Wesley zo'n enorm artistiek hoog niveau heeft
[ afbeelding ]
Ja, ik miste je! Aan het eind van vorig topic nog (alleen postte ik dat niet, omdat dat weer zo beledigend is naar de mensen die er wel zijn)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Rauzer het volgende:
Jullie hebben me vast wel gemist toen.
Dat klopt heel aardig, je hebt een sticker verdiendquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maladaptief. Zonder op te zoeken (cross my heart...) zeg ik je dat het "slecht aanpassend" betekent. Van het Latijnse "malus" 'slecht en "adaptief" = duhhh...
Yeah. I just dropped a knowledge-bomb on you.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vind ik de strips achterop de VPRO gids altijd super vermakelijk. Daar spreekt soms zo'n heerlijk, maar nog door kinderlijkheid geremde humor uit!!!
Neem dan ook de moeite om een stickerplaatje te postenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat klopt heel aardig, je hebt een sticker verdiend![]()
(Nerd![]()
...
)
Nee, die stripjes die door kinderen worden ingezonden. Staat onderaan de brievenrubriek (die ook heerlijk is om te lezen; al die kinderproblemen, waarvan sommige heel diep en sommige geniaal oppervlakkigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Deze? [ afbeelding ]
Ja, maar niet meer de 24e om 18:00quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de meeste supermarkten hebben ze echt wel gourmetschotels hoor.
ik heb het overwogen, maar je houdt me al genoeg van m'n werkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neem dan ook de moeite om een stickerplaatje te posten
In je volgende post kun je over de brug komen met een toffe sticker, maar anders doe je me toch echt pijn hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het overwogen, maar je houdt me al genoeg van m'n werk![]()
(ik ben het geloof ik een beetje verleerd: de kunst om studie te combineren met tv/internet)
Je hebt de komende week nergens tijd om naar een winkel te gaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer de 24e om 18:00
Of geen vriezer?!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt de komende week nergens tijd om naar een winkel te gaan?
nou vooruit zoek er maar eentje uit dan:quote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In je volgende post kun je over de brug komen met een toffe sticker, maar anders doe je me toch echt pijn hoor!
You came through!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit zoek er maar eentje uit dan:
[ afbeelding ]
stoort ik me ondertussen nog even op de borderliners....
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit zoek er maar eentje uit dan:
[ afbeelding ]
stoort ik me ondertussen nog even op de borderliners....
Wauw. Dat is het gayest biertje evahquote:
Maladaptief. Ik gok op slecht aanpasbaar oid.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een soort van cabaretier op tv. En toen kon ik m'n woordenboek niet vinden om het woord maladaptief op te zoeken (waarna ook google niet erg vlot meewerkte). En toen werd ik afgeleid door jullie.
Dus.
Aanpassend is beter dan aanpasbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maladaptief. Zonder op te zoeken (cross my heart...) zeg ik je dat het "slecht aanpassend" betekent. Van het Latijnse "malus" 'slecht en "adaptief" = duhhh...
Yeah. I just dropped a knowledge-bomb on you.
spuit 11quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maladaptief. Ik gok op slecht aanpasbaar oid.
in deze context nietquote:Op donderdag 17 december 2009 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanpassend is beter dan aanpasbaar!
Ik heb ze al een tijdje niet gezien gelukkig.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Als al die homo's hier wat minder maladaptie zouden zijn, zouden ze veel makkelijker geaccepteerd worden
Ik was te laat me mijn edit en lijkt mijn quote op die van een retardquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijdje niet gezien gelukkig.
Okee.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbo's, waarom trekken we (hihi) die niet een paar hierheen.
quote:
je was wel op tijd met editen, waardoor ik weer 'n venstertje terug kon...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was te laat me mijn edit en lijkt mijn quote op die van een retard
Zo ben ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je was wel op tijd met editen, waardoor ik weer 'n venstertje terug kon...
Dat is herkenbaar. Morgenvroeg doe je dus echt ook niks hequote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef babette21 het volgende:
Zo genoeg gelezen, ik doe wel gewoon net al vroeger de wekker wat eerder zetten...
I KNOW!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. Gisteren was je nog die kleine meid en vandaag...![]()
![]()
!
Dat deed ik op de middelbare school altijd en het werkte toen echt!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef babette21 het volgende:
Zo genoeg gelezen, ik doe wel gewoon net al vroeger de wekker wat eerder zetten...
Ach steek je thundercats-zwaard in je lion-o, jij thundercats-who'quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Als al die homo's hier wat minder maladaptief zouden zijn, zouden ze veel makkelijker geaccepteerd worden
Same here. Kan natuurlijk ook zo zijn dat m'n geheugen toen een beperkte houdbaarheid had (van 3 uur ofzo), maar hoe dan ook: het werkte! Ik snapte die mensen ook nooit die een week van te voren al begonnen en uittreksels maakte enzo (nog steeds niet eigenlijk).quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat deed ik op de middelbare school altijd en het werkte toen echt!![]()
Maar toen was ik ook nog wel een soort van ochtendmensOf ik tolereerde de ochtend iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |