Ja, ik kon dus alleen maar Snickers regelen bij de kiosk op het perron en nu heb ik vet dorst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat je goed, zorg voor eten en drinken in de trein...
Toch sta ik nu heel tevreden op station Amersfoort met een lekker broodje en een drankje. :-)quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Steve het volgende:
'Als het goed is'.
Dat is ook zelden goed, je overstap missen.
Een kerst-cd van haar zou volgens mij best tof worden worden!quote:
Dat is wel zuurquote:
Slaat het ook nog ergens op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
"Toen ik net zo oud was als jij, kreeg ik van mijn grootvader een robijnen armband. Hij was me te groot, en schoof de hele tijd heen en weer over mijn arm. Het leek haast wel een ketting. Later vertelde hij me dat hij de juwelier opdracht had gegeven hem zo ruim te maken. Het formaat stond symbool voor zijn liefde.
Hoe meer robijnen, hoe meer liefde. Maar de armband zat niet lekker. Ik kon hem simpelweg niet om. En hiermee kom ik bij het punt waar het allemaal om draait. Als ík nu een armband aan jou zou geven, zou ik eerst je pols zorgvuldig opmeten."
Is da nou nie lief?
Het was de eindtoets van de totale cursus, als je die haalt krijg je een officieel certificaat (cv-waardig), maar als niet dan gaat het niet ten koste van wat anders (huidige baan, vervolgstudie of wat dan ook).quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Is het iets eenmaligs, of maakte die toets deel uit van een vervolgstudie oid?
hoe doe ik dat met fok met mobiel lay out op nokia ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Je moet hier wel PI's gebruiken he.
head firstquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Verhangen. Billen aan elkaar lijmen. Stenigen. Van de hoogste toren af gooien (met gezicht naar benede). Choose your pick.
Dat zeg ik toch. Ok, ik vergat een 'n'.quote:
pijn is fijn jeuk is leuk en bloed moetquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, zo'n verkiezing zal ze wegjagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |