UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Lijkt me wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef haakon het volgende:
Twente, gaat door vanavond ? de wedstrijd ?
Mijquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:![]()
![]()
Post 20.700
![]()
![]()
![]()
Welke ToF'er ben ik de laatste tijd voorbij gestreefd?
Steau begon.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Boekarest zijn tegen zes uur vanavond korte tijd rellen uitgebroken tussen supporters van Twente en Steaua Boekarest.
pff,![]()
Altijd weer als twente moet spelen...
Sneeuw buiten... zullen wij de open haard aanzetten en lekker onder een wollen deken tegen mekaar aankruipen op de bank met een mok warme chocolademelk?quote:
Gezelligquote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sneeuw buiten... zullen wij de open haard aanzetten en lekker onder een wollen deken tegen mekaar aankruipen op de bank met een mok warme chocolademelk?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sneeuw buiten... zullen wij de open haard aanzetten en lekker onder een wollen deken tegen mekaar aankruipen op de bank met een mok warme chocolademelk?
Is het wel de juiste tijd voorquote:
ik kom d'r an om te beoordelen!, zet de koffie maar vast aan!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Ik ga zo m'n kerstjurk eens passen
Nee, ik zit te koukleumen achter de pc.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
[..]
Is het wel de juiste tijd voor![]()
En zitten jullie al gezellig bij de haard?
Ik dacht sowieso dat jij hier om half negen voor de deur wilde staan?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kom d'r an om te beoordelen!, zet de koffie maar vast aan!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik zit te koukleumen achter de pc.
Ga je gang, ik kom er net vandaanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen.
Doe ik ook zo. Dan maak ik een kop warme choco en ga ik kwijlen bij Twilightquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga je gang, ik kom er net vandaan
quote:
Pfff, bijna een uur later....quote:Op donderdag 17 december 2009 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Filmpje erbij opzetten?
Zeikwijfquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pfff, bijna een uur later....
't hoeft al niet meer.![]()
mij nog lang nietquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
![]()
![]()
Post 20.700
![]()
![]()
![]()
Welke ToF'er ben ik de laatste tijd voorbij gestreefd?
Selmaquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pfff, bijna een uur later....
't hoeft al niet meer.![]()
Daar meld een nieuwe kandidaat zichquote:
jij ook al, ik heb hetquote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik zit te koukleumen achter de pc.
wat? waarvoor? Selma verleiden?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Daar meld een nieuwe kandidaat zich(zou het hem wel binnen een uur lukken
)
maar daar wordt ze toch niet warmer vanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben toch lekker het dichtbij bij dr
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar wordt ze toch niet warmer van
heeele slechte versiertruuk Marko
Ik heb ook gegleden, maar dan met me autoquote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie al door de sneeuw gerend?
Ik wel, maar toen gleed ik uit en nu heb ik een blauwe kont
Machtig somsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook gegleden, maar dan met me auto
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie al door de sneeuw gerend?
Ik wel, maar toen gleed ik uit en nu heb ik een blauwe kont
vanmorgen even een handrembochtjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook gegleden, maar dan met me auto
En vervolgens tegen een boom genkald?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachen![]()
Ff goed op de rem trappen
dat zou wel heel stom zijn om dan heeeel langzaam tegen een boom te knallenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En vervolgens tegen een boom genkald?![]()
Of was je nog wel zò slim?
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En vervolgens tegen een boom genkald?![]()
Of was je nog wel zò slim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Twente![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.post je wel even pics als je met een auto tegen de boom knalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Uiteraard, ik moet vanavond nog weg. Dus misschien vanavond nogquote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
post je wel even pics als je met een auto tegen de boom knalt?
hmm, das dan wel balen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Redbaron het volgende:
viel mee, auto die ik mee moest was erpas om half 8 weer...had verdorie bijna 2u langer kunnen liggen.
Wel paar x gedrift met vrachtwaggel![]()
K was uiteindelijk kwart over 8 klaar.
nee hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef skippy22 het volgende:
Rulertje is dat je nieuwe lustknaap ?
Stamquote:
2 adresjes enschede, 4 hengelo, 1 franeker(friesland) en 1 tzemmarum(friesland)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das dan wel balen.
is wel even wat anders dan in een autootjewaar moest je heen?
Frieslandquote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
2 adresjes enschede, 4 hengelo, 1 franeker(friesland) en 1 tzemmarum(friesland)
was goed wit daar!
das mooi vroeg en een mooi eind.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef Redbaron het volgende:
morgen ritje enter ijmuiden...vertrek 4.45u
hier ookquote:
Snelweg ging wel, genoeg asdruk. paar pallets papier doen wonderen. Stoof alle auto's links voorbij.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Friesland
veel last gehad van de sneeuw dan? want je had gister al voorzien dat je 's avonds weer zou zijn
Ik heb paprika, geribbeld, voor extra genotquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ook
gewoon normale naturelquote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb paprika, geribbeld, voor extra genot
joah, henig anquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Redbaron het volgende:
jongs ik goat pittn, half 4 de wekker
die vind ik minder dan paprikaquote:
wie?quote:
Robert Pattison, speelt Edward Cullen in Twilight en New Moon. Heeerlijk mannekequote:
Mwa, ik hou niet zo van zulke witte kerels.quote:
In het echt is ie niet zo witquote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, ik hou niet zo van zulke witte kerels.
Geef mij Jacob dan maar
Trustenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ga slapen. Mn koppijn gaat maar niet weg
Doeg
das gunstig voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:59 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nog steeds chips. Ik lust niet meer
Altijd positief bekijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
das gunstig voor de volgende keer
daaromquote:
Mwa veld viel nog wel mee opzich, had erger verwacht maar het spel was niet om aan te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Is het potje modderbaden eindelijk afgelopen ja?
Daarom heb ik ook niet gekekenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Mdrop het volgende:
Mwa veld viel nog wel mee opzich, had erger verwacht maar het spel was niet om aan te zien.
succesquote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef ACT-F het volgende:
* BURP * (paprikalucht)
Ik ga naar bed, morgen weer een drukke dag
Weltrsutenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef ACT-F het volgende:
* BURP * (paprikalucht)
Ik ga naar bed, morgen weer een drukke dag
een kennerquote:
zoek maar opquote:
hoezo?quote:
Vindt jij, kan zij anders over denkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
het is altijd heel spannend hoor
Ha die Joostquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:52 schreef jjstyle333 het volgende:
Goedenmorgen
Vanmiddag krijgen we weer sneeuw als we teletekst moeten geloven.
Zeg maar Selmaquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef jjstyle333 het volgende:
Hoi Ratel.
ik weet je naam niet dus zeg maar Ratel
aaahquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou, ik was net behoorlijk boos. Nu nog.Een of andere bemoeial had een briefje op mn fiets gedaan met een mededeling of het normaal is om een fiets in de trappenhal te plaatsen. Echt, mn bloed ging koken.
Ik kan zo iemand in elkaar trappen nu.
goed hoorquote:
Dat is wel stom ja. Er zijn genoeg flats waar dat gewoon standaard gebeurd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou, ik was net behoorlijk boos. Nu nog.Een of andere bemoeial had een briefje op mn fiets gedaan met een mededeling of het normaal is om een fiets in de trappenhal te plaatsen. Echt, mn bloed ging koken.
Ik kan zo iemand in elkaar trappen nu.
Wel goed, alleen behoorlijke koppijn en nogal moe. Als ik vanmiddag thuis kom eerst maar een beetje bijslapenquote:
Het is een appartement.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is wel stom ja. Er zijn genoeg flats waar dat gewoon standaard gebeurd!
[..]
Wel goed, alleen behoorlijke koppijn en nogal moe. Als ik vanmiddag thuis kom eerst maar een beetje bijslapen
Dan nog, haha, gebeurd vaak genoegquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is een appartement.Maar dan nog, laat ze lekker met zichzelf bezig houden!
En slaap ze straks
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik doe mn sig wel eer aan op dit moment.![]()
Hmm, ik begin al af te koelen.
1e kerstdag familiedag bij karin en 2e kerstdag 's avonds naar bill.quote:
Kerstavond met mn meisje bij mij thuis. 1e kerstdag bij mij thuis, zonder mn meisje. En 2e kerstdag met een grote vriendengroep van dr oudersquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1e kerstdag familiedag bij karin en 2e kerstdag 's avonds naar bill.
jij dan?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens snel aankleden en naar m'n paardjes. Als het vanmiddag zo gaat sneeuwen, wil ik thuis voor de openhaard zitten met een beker chocolademelk.
Dat is mooi kloten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben zoooo pissig op een andere stagiaire hier.
Ze had gisteren kerstgala op de school van dr vriendinnetje.
En ze had me gevraagd om voor haar in te vallen 's ochtends hier op de groep. Nou prima, snap ik wel.
Ik moest verder ook gewoon mn bek houden, ze zei dat ze voorlichting had op school tegen dr begeleider etc.
Prima, maar nu net smst ze dat ze dr bed niet uit kan komen, en zich voor vanmiddag ziek wil melden. Wat betekent dat ik vanmiddag moet blijven, terwijl ik om half 1 vrij ben. Dus omdat zij nog even in bed wil liggen en met dr vriendinnetje wil neuken, moet ik maar even blijven werken tot 4 uur.
En dan verwacht ze ook nog dat ik mn bek hou tegen dr begeleidster.
Nou ben ik niet zo'n naaibal, dus ik zeg niks, maar godverdomme, ze naait me 2 keer zo hard terug.
Heej, en het Martijnquote:
Ik had het wel gezegd. Het is toch van de zotten dat je haar al dekt en dat ze dan ook nog eens gewoon ziek gaat melden? Sorry hoor, maar zo leert dat kind geen verantwoording te nemen en ben jij de sjaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ze had me gevraagd om voor haar in te vallen 's ochtends hier op de groep. Nou prima, snap ik wel.
Ik moest verder ook gewoon mn bek houden, ze zei dat ze voorlichting had op school tegen dr begeleider etc.
Prima, maar nu net smst ze dat ze dr bed niet uit kan komen, en zich voor vanmiddag ziek wil melden. Wat betekent dat ik vanmiddag moet blijven, terwijl ik om half 1 vrij ben. Dus omdat zij nog even in bed wil liggen en met dr vriendinnetje wil neuken, moet ik maar even blijven werken tot 4 uur.
Nou ben ik niet zo'n naaibal, dus ik zeg niks, maar godverdomme, ze naait me 2 keer zo hard terug.
Heb al gezegd dat ik niet blijf. Hoe dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het wel gezegd. Het is toch van de zotten dat je haar al dekt en dat ze dan ook nog eens gewoon ziek gaat melden? Sorry hoor, maar zo leert dat kind geen verantwoording te nemen en ben jij de sjaak.
Ik had het pertinent vertikt.
En daar komt ook nog bij dat ze het mij gaan verwijten, omdat zij zich heeft ziekgemeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat ik niet blijf. Hoe dan ook.
VInd het alleen wel belachelijk.
Nou heeft het hele DAC hier een probleem omdat zij wil liggen neuken.
Aaahquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dat zo kinderachtig. Juist daarom doe ik het niet. Omdat het kinderachtig om dan te zeggen van "Ja, maar jij hebt mij ook genaait."quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AaahWat een trut.
Ik zou 't mooi zeggen. Zij naait jou, jij naait 'r terug.
Zo moet je het doen.
Dat is ook mijn motto; jij schijt aan mij? Ik schijt aan jou.
Niet meer. Is sinds maandag helemaal uitgepraatquote:
Wat zieligquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemaal.
ik weet niet of ik het vanmorgen goed heb gezien (ben niet verder het huis gaan kijken nog) maar het leek als of er een vogel vas gevroren zit in de vijver bij mij achter het huis. ik zag namelijk iets uit de vijver omhoog steken wat daar eerder nog niet zat.![]()
![]()
![]()
![]()
als ik het niet vergeet zal ik een paar foto's maken en hier posten, als ik thuis ben van het werk.
zit zij niet ook op fok?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwaah, ik ben het allemaal zoooo zat
uhhh dat kinderdagverblijf is toch niet afhankelijk van stagiaires?? kom nou....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
\. Dus omdat zij nog even in bed wil liggen en met dr vriendinnetje wil neuken, moet ik maar even blijven werken tot 4 uur.
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemaal.
ik weet niet of ik het vanmorgen goed heb gezien (ben niet verder het huis gaan kijken nog) maar het leek als of er een vogel vas gevroren zit in de vijver bij mij achter het huis. ik zag namelijk iets uit de vijver omhoog steken wat daar eerder nog niet zat.![]()
![]()
![]()
![]()
als ik het niet vergeet zal ik een paar foto's maken en hier posten, als ik thuis ben van het werk.
Nou... ik ken een aantal bedrijven die zonder stagaires het niet zouden redden kwa werk. Maar dat is dan ook gewoon dom van die bedrijvenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh dat kinderdagverblijf is toch niet afhankelijk van stagiaires?? kom nou....
Kinderdagverblijf? En nee, er zijn meerdere groepen waarvan er nu dus 1 geen begeleiding heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh dat kinderdagverblijf is toch niet afhankelijk van stagiaires?? kom nou....
daar zijn er genoeg vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... ik ken een aantal bedrijven die zonder stagaires het niet zouden redden kwa werk. Maar dat is dan ook gewoon dom van die bedrijven
Mja idd, als t beestje nog leeft moet je het reddenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...
Als het vastgevroren zit, vermoed ik dat hij niet meer leeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja idd, als t beestje nog leeft moet je het redden
Hoeft niet persequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het vastgevroren zit, vermoed ik dat hij niet meer leeft
Nouja, op zn hoogst, nauwelijks nog leeftquote:
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen... Brrrrr, vet koud hierzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even douchen, even warm worden
Of lekker warm douchenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Samzz het volgende:
Jawel. Ik moet eigenlijk naar Divoza. Maar ik heb geen zin, want het sneeuwt en het is koud en ik wil lekker voor de haard zitten zoals nu
Al gedaanquote:
Haha, vetquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Samzz het volgende:
http://www.youtube.com/v/hQUt8C4iVKc
Mobile telefoons door de jaren heen
als het echt een beestje is dan was het wel dood, want ik zag niks bewegen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...
anders vragen jullie altijd om pics, ik denk dat het zo onderhand wel dood moet zijn, want ik zit op mijn werk dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef Samzz het volgende:
Precies. Iig gaan kijken of het echt een vogel betreft en zo ja, meteen losmaken en de dierenambulance bellen. Dat is wat ik zou doen, tenminste.
En niet foto's maken omdat er misschien wel en dier vast zit
doet het mooi hier. vista x64.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Mdrop het volgende:
Wat een loting, ik wil uit kaarten zien te krijgen
// Iemand die even wil testen? > http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/
bij 'always on top' verschijnt er geen vinkje, terwijl ik er daar dus wel een zou verwachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
toch nog iets gevonden
van 'Algemeen + Brievenbus + DJ + Buiten' terug naar alleen 'Algemeen' doet ie niet. en er blijft een vinkje bij fullscreen staan in het menu. ik denk niet dat het vinkje nuttig is.
dat zou ik nooit accepteren als stagiaire zijnde... hoe kan je dan wat leren? Nu is het gewoon onbetaalde slavenarbeidquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kinderdagverblijf? En nee, er zijn meerdere groepen waarvan er nu dus 1 geen begeleiding heeft.
Ich nicht (jetzt)quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
BIER IM FAUST
die drop down list heb jij een aantal streams in gezet. Daar is het mogelijk om zelf ook iets in te typen. Daar reageert ie niet op, maar je kunt dat element ook zo instellen dat je daar zelf niets in kunt typen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef Mdrop het volgende:
THnx voor je reacties, vinkje voor fullscreen zou helemaal niet mogen, hier kijk ik straks na.
Hoe bedoel je invoeren in combobox?, dat je gewoon elke willekeurige stream kunt starten?
Terug naar algemeen zal ik vanavond / morgen kijken en fixxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |