daar zijn er genoeg vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... ik ken een aantal bedrijven die zonder stagaires het niet zouden redden kwa werk. Maar dat is dan ook gewoon dom van die bedrijven
Mja idd, als t beestje nog leeft moet je het reddenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...
Als het vastgevroren zit, vermoed ik dat hij niet meer leeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja idd, als t beestje nog leeft moet je het redden
Hoeft niet persequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het vastgevroren zit, vermoed ik dat hij niet meer leeft
Nouja, op zn hoogst, nauwelijks nog leeftquote:
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen... Brrrrr, vet koud hierzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even douchen, even warm worden
Of lekker warm douchenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Samzz het volgende:
Jawel. Ik moet eigenlijk naar Divoza. Maar ik heb geen zin, want het sneeuwt en het is koud en ik wil lekker voor de haard zitten zoals nu
Al gedaanquote:
Haha, vetquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Samzz het volgende:
http://www.youtube.com/v/hQUt8C4iVKc
Mobile telefoons door de jaren heen
als het echt een beestje is dan was het wel dood, want ik zag niks bewegen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...
anders vragen jullie altijd om pics, ik denk dat het zo onderhand wel dood moet zijn, want ik zit op mijn werk dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef Samzz het volgende:
Precies. Iig gaan kijken of het echt een vogel betreft en zo ja, meteen losmaken en de dierenambulance bellen. Dat is wat ik zou doen, tenminste.
En niet foto's maken omdat er misschien wel en dier vast zit
doet het mooi hier. vista x64.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Mdrop het volgende:
Wat een loting, ik wil uit kaarten zien te krijgen
// Iemand die even wil testen? > http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |