Of lekker warm douchenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Samzz het volgende:
Jawel. Ik moet eigenlijk naar Divoza. Maar ik heb geen zin, want het sneeuwt en het is koud en ik wil lekker voor de haard zitten zoals nu
Al gedaanquote:
Haha, vetquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Samzz het volgende:
http://www.youtube.com/v/hQUt8C4iVKc
Mobile telefoons door de jaren heen
als het echt een beestje is dan was het wel dood, want ik zag niks bewegen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...
anders vragen jullie altijd om pics, ik denk dat het zo onderhand wel dood moet zijn, want ik zit op mijn werk dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef Samzz het volgende:
Precies. Iig gaan kijken of het echt een vogel betreft en zo ja, meteen losmaken en de dierenambulance bellen. Dat is wat ik zou doen, tenminste.
En niet foto's maken omdat er misschien wel en dier vast zit
doet het mooi hier. vista x64.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Mdrop het volgende:
Wat een loting, ik wil uit kaarten zien te krijgen
// Iemand die even wil testen? > http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/
bij 'always on top' verschijnt er geen vinkje, terwijl ik er daar dus wel een zou verwachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
toch nog iets gevonden
van 'Algemeen + Brievenbus + DJ + Buiten' terug naar alleen 'Algemeen' doet ie niet. en er blijft een vinkje bij fullscreen staan in het menu. ik denk niet dat het vinkje nuttig is.
dat zou ik nooit accepteren als stagiaire zijnde... hoe kan je dan wat leren? Nu is het gewoon onbetaalde slavenarbeidquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kinderdagverblijf? En nee, er zijn meerdere groepen waarvan er nu dus 1 geen begeleiding heeft.
Ich nicht (jetzt)quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
BIER IM FAUST
die drop down list heb jij een aantal streams in gezet. Daar is het mogelijk om zelf ook iets in te typen. Daar reageert ie niet op, maar je kunt dat element ook zo instellen dat je daar zelf niets in kunt typen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef Mdrop het volgende:
THnx voor je reacties, vinkje voor fullscreen zou helemaal niet mogen, hier kijk ik straks na.
Hoe bedoel je invoeren in combobox?, dat je gewoon elke willekeurige stream kunt starten?
Terug naar algemeen zal ik vanavond / morgen kijken en fixxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |