Niet meer. Is sinds maandag helemaal uitgepraatquote:
Wat zieligquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemaal.
ik weet niet of ik het vanmorgen goed heb gezien (ben niet verder het huis gaan kijken nog) maar het leek als of er een vogel vas gevroren zit in de vijver bij mij achter het huis. ik zag namelijk iets uit de vijver omhoog steken wat daar eerder nog niet zat.![]()
![]()
![]()
![]()
als ik het niet vergeet zal ik een paar foto's maken en hier posten, als ik thuis ben van het werk.
zit zij niet ook op fok?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwaah, ik ben het allemaal zoooo zat
uhhh dat kinderdagverblijf is toch niet afhankelijk van stagiaires?? kom nou....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
\. Dus omdat zij nog even in bed wil liggen en met dr vriendinnetje wil neuken, moet ik maar even blijven werken tot 4 uur.
En het arme dier gewoon laten zitten? Lekker ben jij...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemaal.
ik weet niet of ik het vanmorgen goed heb gezien (ben niet verder het huis gaan kijken nog) maar het leek als of er een vogel vas gevroren zit in de vijver bij mij achter het huis. ik zag namelijk iets uit de vijver omhoog steken wat daar eerder nog niet zat.![]()
![]()
![]()
![]()
als ik het niet vergeet zal ik een paar foto's maken en hier posten, als ik thuis ben van het werk.
Nou... ik ken een aantal bedrijven die zonder stagaires het niet zouden redden kwa werk. Maar dat is dan ook gewoon dom van die bedrijvenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh dat kinderdagverblijf is toch niet afhankelijk van stagiaires?? kom nou....
Kinderdagverblijf? En nee, er zijn meerdere groepen waarvan er nu dus 1 geen begeleiding heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh dat kinderdagverblijf is toch niet afhankelijk van stagiaires?? kom nou....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |