Dat is mooi kloten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben zoooo pissig op een andere stagiaire hier.
Ze had gisteren kerstgala op de school van dr vriendinnetje.
En ze had me gevraagd om voor haar in te vallen 's ochtends hier op de groep. Nou prima, snap ik wel.
Ik moest verder ook gewoon mn bek houden, ze zei dat ze voorlichting had op school tegen dr begeleider etc.
Prima, maar nu net smst ze dat ze dr bed niet uit kan komen, en zich voor vanmiddag ziek wil melden. Wat betekent dat ik vanmiddag moet blijven, terwijl ik om half 1 vrij ben. Dus omdat zij nog even in bed wil liggen en met dr vriendinnetje wil neuken, moet ik maar even blijven werken tot 4 uur.
En dan verwacht ze ook nog dat ik mn bek hou tegen dr begeleidster.
Nou ben ik niet zo'n naaibal, dus ik zeg niks, maar godverdomme, ze naait me 2 keer zo hard terug.
Heej, en het Martijnquote:
Ik had het wel gezegd. Het is toch van de zotten dat je haar al dekt en dat ze dan ook nog eens gewoon ziek gaat melden? Sorry hoor, maar zo leert dat kind geen verantwoording te nemen en ben jij de sjaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ze had me gevraagd om voor haar in te vallen 's ochtends hier op de groep. Nou prima, snap ik wel.
Ik moest verder ook gewoon mn bek houden, ze zei dat ze voorlichting had op school tegen dr begeleider etc.
Prima, maar nu net smst ze dat ze dr bed niet uit kan komen, en zich voor vanmiddag ziek wil melden. Wat betekent dat ik vanmiddag moet blijven, terwijl ik om half 1 vrij ben. Dus omdat zij nog even in bed wil liggen en met dr vriendinnetje wil neuken, moet ik maar even blijven werken tot 4 uur.
Nou ben ik niet zo'n naaibal, dus ik zeg niks, maar godverdomme, ze naait me 2 keer zo hard terug.
Heb al gezegd dat ik niet blijf. Hoe dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het wel gezegd. Het is toch van de zotten dat je haar al dekt en dat ze dan ook nog eens gewoon ziek gaat melden? Sorry hoor, maar zo leert dat kind geen verantwoording te nemen en ben jij de sjaak.
Ik had het pertinent vertikt.
En daar komt ook nog bij dat ze het mij gaan verwijten, omdat zij zich heeft ziekgemeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat ik niet blijf. Hoe dan ook.
VInd het alleen wel belachelijk.
Nou heeft het hele DAC hier een probleem omdat zij wil liggen neuken.
Aaahquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dat zo kinderachtig. Juist daarom doe ik het niet. Omdat het kinderachtig om dan te zeggen van "Ja, maar jij hebt mij ook genaait."quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AaahWat een trut.
Ik zou 't mooi zeggen. Zij naait jou, jij naait 'r terug.
Zo moet je het doen.
Dat is ook mijn motto; jij schijt aan mij? Ik schijt aan jou.
Niet meer. Is sinds maandag helemaal uitgepraatquote:
Wat zieligquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemaal.
ik weet niet of ik het vanmorgen goed heb gezien (ben niet verder het huis gaan kijken nog) maar het leek als of er een vogel vas gevroren zit in de vijver bij mij achter het huis. ik zag namelijk iets uit de vijver omhoog steken wat daar eerder nog niet zat.![]()
![]()
![]()
![]()
als ik het niet vergeet zal ik een paar foto's maken en hier posten, als ik thuis ben van het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |