hmm, das dan wel balen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Redbaron het volgende:
viel mee, auto die ik mee moest was erpas om half 8 weer...had verdorie bijna 2u langer kunnen liggen.
Wel paar x gedrift met vrachtwaggel![]()
K was uiteindelijk kwart over 8 klaar.
nee hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef skippy22 het volgende:
Rulertje is dat je nieuwe lustknaap ?
Stamquote:
2 adresjes enschede, 4 hengelo, 1 franeker(friesland) en 1 tzemmarum(friesland)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das dan wel balen.
is wel even wat anders dan in een autootjewaar moest je heen?
Frieslandquote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
2 adresjes enschede, 4 hengelo, 1 franeker(friesland) en 1 tzemmarum(friesland)
was goed wit daar!
das mooi vroeg en een mooi eind.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef Redbaron het volgende:
morgen ritje enter ijmuiden...vertrek 4.45u
hier ookquote:
Snelweg ging wel, genoeg asdruk. paar pallets papier doen wonderen. Stoof alle auto's links voorbij.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Friesland
veel last gehad van de sneeuw dan? want je had gister al voorzien dat je 's avonds weer zou zijn
Ik heb paprika, geribbeld, voor extra genotquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ook
gewoon normale naturelquote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb paprika, geribbeld, voor extra genot
joah, henig anquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Redbaron het volgende:
jongs ik goat pittn, half 4 de wekker
die vind ik minder dan paprikaquote:
wie?quote:
Robert Pattison, speelt Edward Cullen in Twilight en New Moon. Heeerlijk mannekequote:
Mwa, ik hou niet zo van zulke witte kerels.quote:
In het echt is ie niet zo witquote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, ik hou niet zo van zulke witte kerels.
Geef mij Jacob dan maar
Trustenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ga slapen. Mn koppijn gaat maar niet weg
Doeg
das gunstig voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:59 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nog steeds chips. Ik lust niet meer
Altijd positief bekijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
das gunstig voor de volgende keer
daaromquote:
Mwa veld viel nog wel mee opzich, had erger verwacht maar het spel was niet om aan te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Is het potje modderbaden eindelijk afgelopen ja?
Daarom heb ik ook niet gekekenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Mdrop het volgende:
Mwa veld viel nog wel mee opzich, had erger verwacht maar het spel was niet om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |