mij nog lang nietquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
![]()
![]()
Post 20.700
![]()
![]()
![]()
Welke ToF'er ben ik de laatste tijd voorbij gestreefd?
Selmaquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pfff, bijna een uur later....
't hoeft al niet meer.![]()
Daar meld een nieuwe kandidaat zichquote:
jij ook al, ik heb hetquote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik zit te koukleumen achter de pc.
wat? waarvoor? Selma verleiden?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Daar meld een nieuwe kandidaat zich(zou het hem wel binnen een uur lukken
)
maar daar wordt ze toch niet warmer vanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben toch lekker het dichtbij bij dr
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar wordt ze toch niet warmer van
heeele slechte versiertruuk Marko
Ik heb ook gegleden, maar dan met me autoquote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie al door de sneeuw gerend?
Ik wel, maar toen gleed ik uit en nu heb ik een blauwe kont
Machtig somsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook gegleden, maar dan met me auto
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie al door de sneeuw gerend?
Ik wel, maar toen gleed ik uit en nu heb ik een blauwe kont
vanmorgen even een handrembochtjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook gegleden, maar dan met me auto
En vervolgens tegen een boom genkald?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachen![]()
Ff goed op de rem trappen
dat zou wel heel stom zijn om dan heeeel langzaam tegen een boom te knallenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En vervolgens tegen een boom genkald?![]()
Of was je nog wel zō slim?
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
En vervolgens tegen een boom genkald?![]()
Of was je nog wel zō slim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Twente![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.post je wel even pics als je met een auto tegen de boom knalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Uiteraard, ik moet vanavond nog weg. Dus misschien vanavond nogquote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
post je wel even pics als je met een auto tegen de boom knalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |