Mijquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:![]()
![]()
Post 20.700
![]()
![]()
![]()
Welke ToF'er ben ik de laatste tijd voorbij gestreefd?
Steau begon.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Boekarest zijn tegen zes uur vanavond korte tijd rellen uitgebroken tussen supporters van Twente en Steaua Boekarest.
pff,![]()
Altijd weer als twente moet spelen...
Sneeuw buiten... zullen wij de open haard aanzetten en lekker onder een wollen deken tegen mekaar aankruipen op de bank met een mok warme chocolademelk?quote:
Gezelligquote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sneeuw buiten... zullen wij de open haard aanzetten en lekker onder een wollen deken tegen mekaar aankruipen op de bank met een mok warme chocolademelk?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sneeuw buiten... zullen wij de open haard aanzetten en lekker onder een wollen deken tegen mekaar aankruipen op de bank met een mok warme chocolademelk?
Is het wel de juiste tijd voorquote:
ik kom d'r an om te beoordelen!, zet de koffie maar vast aan!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Ik ga zo m'n kerstjurk eens passen
Nee, ik zit te koukleumen achter de pc.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
[..]
Is het wel de juiste tijd voor![]()
En zitten jullie al gezellig bij de haard?
Ik dacht sowieso dat jij hier om half negen voor de deur wilde staan?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kom d'r an om te beoordelen!, zet de koffie maar vast aan!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik zit te koukleumen achter de pc.
Ga je gang, ik kom er net vandaanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen.
Doe ik ook zo. Dan maak ik een kop warme choco en ga ik kwijlen bij Twilightquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga je gang, ik kom er net vandaan
quote:
Pfff, bijna een uur later....quote:Op donderdag 17 december 2009 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Filmpje erbij opzetten?
Zeikwijfquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pfff, bijna een uur later....
't hoeft al niet meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |