Neequote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Salatrel het volgende:
nog leuke treinmeisjes op het station?
Zo!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Apebeer het volgende:
Dinsdag was er iemand voor de trein gesproken
Oh.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Apebeer het volgende:
Dinsdag was er iemand voor de trein gesproken
Utrecht Centraal,quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef zovty het volgende:
Welk station, welk peron, vooraan, achteraan?
Ja en natuurlijk een kapotte bovenleiding.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef ASroma het volgende:
schijnt ernstig ongeluk geweest zijn tussen trein en vrachtwagen nabij nijmegen.
Pfft, ben blij dat ik niet naar school gegaan ben als ik dit zo hoor. Anders had ik nu ook op Utrecht Centraal gezeten in de kou.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Utrecht Centraal,
Het hele station
Want de K en de NG staat dicht bij elkaarquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Apebeer het volgende:
Lijers, typen met koude handen is kut
veel mensjes gaan veel vertraging hebben, leedvermaakquote:Of daarbij gewonden zijn gevallen is nog niet bekend. Hulpdiensten zijn met veel materieel uitgerukt. Naar verluidt is de ravage enorm.
Dan had je met apebeer kunnen kanoedelen met gratis koffie!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pfft, ben blij dat ik niet naar school gegaan ben als ik dit zo hoor. Anders had ik nu ook op Utrecht Centraal gezeten in de kou.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan had je met apebeer kunnen kanoedelen met gratis koffie!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Roi het volgende:
Hoi TS, ik zit hier lekker binnen met de verwarming aan!
Volgend jaar pasquote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef error_404 het volgende:
Volgende keer met de auto (vergeet je winterbanden niet)
er komen nog flink wat leute jouw gezellig houdenquote:Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Arnhem reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Nijmegen reizen via Utrecht Centraal.
Daar ben ik ook!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Utrecht Centraal,
Het hele station
En dan staan ze hier ook stilquote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
er komen nog flink wat leute jouw gezellig houden
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Het is hier een stuk warmer en de espresso hier is een stuk beter als die in zo'n Kiosk.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan had je met apebeer kunnen kanoedelen met gratis koffie!
brooodzaak?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is hier een stuk warmer en de espresso hier is een stuk beter als die in zo'n Kiosk.
plas in haar kont.quote:
ik zweer. In de trein richting maastricht op spoor 7!quote:
Ben jij op het station dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb gehoord dat er een moordenaar op het station liep.
Ik zit in de stationshal, wachten op beter nieuwsquote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik zweer. In de trein richting maastricht op spoor 7!
yeah, ik kom eraanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef ASroma het volgende:
zie je die rij bij la place, die broodjeszaak? daar sta ik![]()
fok meet
Wat een reisadvies ookquote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
er komen nog flink wat leute jouw gezellig houden
komt allen naar de trein op spoor 7!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zit in de stationshal, wachten op beter nieuws
MEET! MEET! MEET! MEET!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik zweer. In de trein richting maastricht op spoor 7!
Ben je er echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
komt allen naar de trein op spoor 7!straks rijdt ie weg als ik uitstap.
nietzmannetjequote:
Kom even naar Perron 7a, ik zit daar op en bankje te roken en te Fok!en op me tellie.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef Roi het volgende:
TS staat trouwens ook op een pauper station als ze niet zo'n ding hebben!
[ afbeelding ]
Wat? Ik heb vanochtend op station Amersfoort gestaan, maar toen ik de vertraging richting Utrecht al hoorde ben ik omgekeerd en weer terug naar huis gegaan...quote:
Dagg. Jij bent engquote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kom even naar Perron 7a, ik zit daar op en bankje te roken en te Fok!en op me tellie.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef ASroma het volgende:
die omroeper heeft ook een leuke dag
Owja, ik had verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat? Ik heb vanochtend op station Amersfoort gestaan, maar toen ik de vertraging richting Utrecht al hoorde ben ik omgekeerd en weer terug naar huis gegaan...
quote:
Tuulk!quote:
Ik zit op een bankje met me laptopquote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
zal ik met je meelopen? waar sta je nu?
Tja Utrecht is gewoon kut. Is een van de belangrijkste stations Nederland en dan hebben ze 1 smalle roltrap die de mensen kunnen nemen (voor de trap moet je een stuk lopen)quote:
ja zo blijf je autistisch natuurlijk...quote:
warme thee?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zit op een bankje met me laptop
Gast ga gewoon, wat heb je te verliezen, misschien wel je maagdelijkheid, of anders een paar tanden dat kan ookquote:
Gast, dit is je beste kans op nooky voorlopig (ja, ik heb een glazenbol).quote:
Oh ja lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
als in of je wat te drinken wil...
Mij wil je niet zienquote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef Roi het volgende:
Wel een foto van die gast maken asroma!
7a?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:05 schreef Saaaaab het volgende:
Ik denk dat ie bijna gaat rijden (zo kondigde de machinist aan)! het kan nog
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
Apebeer, je fapt al dagen op Saaab, en nu kun je haar ontmoeten, doe je het niet!!![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Saaaaab het volgende:
Ja, nou rij ik weg! Ik heb m niet gezien
Kut NSquote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Saaaaab het volgende:
Wat een stomme autist is de TSquote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Saaaaab het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef 9611Niels het volgende:
STAP DAN OP HET VOLGENDE STATION UIT SAAAB!
treintje later was niet mogelijk.... ik pak ook een treintje later naar 020. De volgende staat gepland voor 13.25... op zoek naar tsquote:
Jaaaaaaaaaaajaaaaaa.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef Apebeer het volgende:
GODVERDOMME, ik wist niet welke kant hij op reed dus ik stond aan verkeerde uiteinde
Hij staat op perron 7 dom uit zijn ogen te kijken naar de wegrijdende trein van saaaabquote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
treintje later was niet mogelijk.... ik pak ook een treintje later naar 020. De volgende staat gepland voor 13.25... op zoek naar ts
Den Bosch! Zucht, ik keek steeds om als er iemand de coupe binnenkwamquote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef 9611Niels het volgende:
STAP DAN OP HET VOLGENDE STATION UIT SAAAB!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Serious, net toen ik naar de andere kant wou lopen reed hij weg
Ewa psst meisjequote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Den Bosch! Zucht, ik keek steeds om als er iemand de coupe binnenkwamIk zag wel een groep glurende marokkaantjes, waren dat toevallig fokkers?
eeee leuke pet en bomberjack wollahquote:
Volgens mij ontwijkt 'ie jequote:
ga je niet toevallig ook naar den bosch?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef Apebeer het volgende:
Saabje, eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt en heb ik je nog steeds niet gezien
Of is ASroma net zo scheel als Sgele en heeft Apebeer het niet in de gatenquote:
Net nieuwe opskirt. Ik zag je wel kijke na mijquote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
eeee leuke pet en bomberjack wollah
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef ASroma het volgende:
zie je die rij bij la place, die broodjeszaak? daar sta ik![]()
quote:
GA NAAR DEN BOSCH!! SERIEUS ZE WIL JE!!1quote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee hier is het serieus warmer, ik ontdooi eindelijk een beetje
Maar jij bent geen lekker wijfquote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef ASroma het volgende:
komt ff naar spoor 7 dan, mijn trein gaat over 2 minuten.
Nee gewoon je pik drin rammen!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik sta achter Saaaaab, zal ik haar aanspreken?
Juistems.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
GA NAAR DEN BOSCH!! SERIEUS ZE WIL JE!!1
bwhehequote:
achter mij is een deur en een trapquote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik sta achter Saaaaab, zal ik haar aanspreken?
Draait ze om en begint ze de gast achter haar te slaan vanwege die opmerkingquote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owkeuj, hopelijk heeft ze deze post niet gezien
A kuisheidsgordel won't stop me...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb mijn kuisheidsgordel aan, sorry. Een verrassingsaanval zit er niet in
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef Saaaaab het volgende:
nog fokkers bij den bosch toevallig?
kom eerst maar de wc uit, big bossquote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
A kuisheidsgordel won't stop me...
Spreek ik uit ervaring...
Ik fiets op dit moment richting het station om je te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef Saaaaab het volgende:
nog fokkers bij den bosch toevallig?
Is het een beetje druk buiten?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
kom eerst maar de wc uit, big boss
dan was ik ook geen uur op het station geweestquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Apebeer het volgende:
Ja als die kuttreinen geen storingen hadden dan had ik niet gefaald
Ik zit er al 1,5 uur en volgens mij duurt het nog wel effequote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
dan was ik ook geen uur op het station geweest
Volgens mij had jij beter in bed kunnen blijven vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Apebeer het volgende:
Ja lekker, ik las je post niet(ASroma)
Was al koffie halen!
Het spijt me Saaaaab
En ik heb geen geld voor treinkaartje
Inderdaad, geen gefail en lekker warmquote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij had jij beter in bed kunnen blijven vandaag
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
s-Hertogenbosch-Nijmegen
Donderdag 17 December 12:56
Oorzaak Tussen Nijmegen en Oss rijden geen treinen door een aanrijding.
SAY WHAT
hopelijk om 4 uur niet meer
mijn moeder is luiquote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, "ons smam" is al klaar met werken vandaag dus dalijk even SMSen
Oh wacht tussen Nijmegen en Oss?Ik moet bij Oss West er al uit
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef zovty het volgende:
Welk station, welk peron, vooraan, achteraan?
jesus wat een nekquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
Wat een schattig topic. Jammer genoeg faalde TS
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_winterweer__.html
Telegraaf
Wat een fail van televaagquote:Het bord blijft leeg.
Maar jij hebt heroine, dan voel je niks meer van de kou!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet straks eigenlijk naar Helmond.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat is normaal als je nog op de basisschool zit
Je bent een paar uur te laatquote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef -Datdus- het volgende:
half Nederland is op Utrecht cs.
Zullen we een meet doen?
Apebeerquote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is dat eigenlijk met jou een saaaaaaaaaaaaaaaaab, apebeer?
Maar je durfde niet naar haar toe te gaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar je durfde niet naar haar toe te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar je durfde niet naar haar toe te gaan!
Ik ging uiteindelijk wel naar haar toe alleen toen reed de trein wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ging uiteindelijk wel naar haar toe alleen toen reed de trein weg
Jaja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef -Datdus- het volgende:
even een huishoudelijke mededeling.![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn inbox er ook uitquote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef -Datdus- het volgende:
even een huishoudelijke mededeling.![]()
[ afbeelding ]
ik deletequote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Zo ziet mijn inbox er ook uit![]()
Maar dan 50% vol
Volgens mij welquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
DE ONTMASKERING: IS SAAB EEN INTERNETSLET?
Dus eigenlijk heb je niets te klagen over de NS. Ik zou een nieuw topic openen over dat je Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab bent misgelopenquote:
quote:
Ik was om 12 uur al op het stationquote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je niets te klagen over de NS. Ik zou een nieuw topic openen over dat je Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab bent misgelopen
We hebben nog geen relatiequote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
APEBEER REAGEERT TELEURGESTELD.
HOE LANG HOUDT DEZE RELATIE NOG STAND?
quote:
en dat door een laagje sneeuw van 4 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben je al thuis TS?
Vanmorgen deed ik 3 uur over Hoorn - Utrecht, op de terugweg maar 1 uur over gedaan
Ja 4 uur was ik thuis, maar ik heb alsnog 2,5-3 uur gewacht op het stationquote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben je al thuis TS?
Vanmorgen deed ik 3 uur over Hoorn - Utrecht, op de terugweg maar 1 uur over gedaan
Die 2,5 uur had je best kunnen vullen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja 4 uur was ik thuis, maar ik heb alsnog 2,5-3 uur gewacht op het station
met de nadruk op vullen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die 2,5 uur had je best kunnen vullen hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Apebeer het volgende:
Ik zat dus vanmiddag op het station te wachten tot mijn treintie weer ging rijden.
Ik poste dus zo'n sjieke hendige topic op het fok forum en al snel kwamen er medefokker die gestrand zaten op Utrecht centraal, zie dit topic:
Ik zit nu verdomme weer op het station
Onder de medefokkers zat Saaaab, een meisje waar ik al enkele dagen verliefd op ben![]()
Ze zei dus: ik zit in de trein bij perron 7b. Ik durfde er eerst niet naartoe maar na wat twijfelen liep ik toch maar richting perron 7b. Ik kwam daar aan en ik wist dat mijn schatje aan het einde van de trein zat.
Ik loop dus helemaal naar het einde van die kklange trein, is het de verkeerde kant.![]()
Zodra ik naar de andere kant wil lopen rijdt de trein weg, samen met mijn liefje![]()
Klacht: Ik ben Saaaaab misgelopen op het station terwijl dit waarschijnlijk mijn enigste kans was
Waarom heb ik zo'n ding nog nooit gezien?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef Roi het volgende:
TS staat trouwens ook op een pauper station als ze niet zo'n ding hebben!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
OHH MAN, EN DAN TE BEDENKEN DAT JE HAAR VANDAAG GEWOON HAD KUNNEN NEUKEN
JE ZULT WEL SPIJT HEBBEN HE?
haha ben jij die gast die altijd zo slaperig kijktquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n ding nog nooit gezien?
Ik werk verdomme bij de Kiosk
Misschien komt Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab altijd langs Utrecht centraal en is het morgen weer kutweerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Ja, dat was een kans die waarschijnlijk nooit meer terug komt!
high fivequote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Lonker het volgende:
Hahhahaha... saab Pm de me net en wil graag met rust gelaten worden door jou indien dat mogelijk is
Stuur is doorquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Lonker het volgende:
Hahhahaha... saab Pm de me net en wil graag met rust gelaten worden door jou indien dat mogelijk is
ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Lonker het volgende:
hihihi
Je had gister ons PM verkeer moeten zien... 20 PM's ofzo !
En dat kan ze bevestigen !
stoeprandquote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Apebeer het volgende:
Nog meer mensen die slachtoffer zijn geworden van saaaaab?
Bij mij bloed het nooitquote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef -Datdus- het volgende:
omg ik heb op mn tong gebeten en het bloed
in snap jou nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef zovty het volgende:
[..]
God kind, nog een account, waar haaaaaaal je de tijd vandaan? Masturbeer je wel genoeg?
Failquote:Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef 9611Niels het volgende:
Sorry Apebeer, maar ik ook.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent toch saaaab? Of mis ik iets?
nee ik ben -Datdus-quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent toch saaaab? Of mis ik iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik weet het, haar hoofd staat niet goed
jij stiekem ook zekerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Multivitamine het volgende:
SAAAAB wil in haar kontje gebatst worden.
Neem is de moeite om te lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Zit je er nu nog steeds?![]()
* AdvancedPower heeft leedvermaak.
dat is correct.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
Oke daar ben ik. Teh fuck is this?! Ben ik een attentionwhore en een internetslet omdat ik met mensen PM?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
Oke daar ben ik. Teh fuck is this?! Ben ik een attentionwhore en een internetslet omdat ik met mensen PM?
volgens henquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
NEE, ik voelde me speciaal... dacht dat ik een plekje in je hart had... maar nee hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
En ditquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE, ik voelde me speciaal... dacht dat ik een plekje in je hart had... maar nee hoor![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom..?!Jullie PM'en maar 1 met persoon?
Ik vind dat Apebeer nogal overreact. Hij doet alsof we al maanden een echte relatie hebben en ik ben vreemdgegaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom..?!Jullie PM'en maar 1 met persoon?
Ik probeer dit topic gewoon vol te spammenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik vind dat Apebeer nogal overreact. Hij doet alsof we al maanden een echte relatie hebben en ik ben vreemdgegaan.
Wie wil er nou PM-en met een communistquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik pm met helemaal niemand.
Dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Lonker het volgende:
Jezelf quouten!!
En je durft geen eens op mij te reageren!
dat ben je toch ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik vind dat Apebeer nogal overreact. Hij doet alsof we al maanden een echte relatie hebben en ik ben vreemdgegaan.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whoeps, dat was een foutjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Lonker het volgende:
Jezelf quouten!!
En je durft geen eens op mij te reageren!
whollah is echt een turn off voor mijquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whoeps, dat was een foutje
Met jou heb ik wel 1 avondje een een paar PM's uitgewisseld, wollah!
En je wilde zelfs dat ik naar je toe kwam op het station.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whoeps, dat was een foutje
Met jou heb ik wel 1 avondje een een paar PM's uitgewisseld, wollah!
geen idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wie wil er nou PM-en met een communist
Vol met haat zeker. Nee bedanktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik kan altijd weer met jou gaan PM'en
jij bent de heks hier ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Vol met haat zeker. Nee bedankt
Haal saab uit je naam... NUquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En je wilde zelfs dat ik naar je toe kwam op het station.
ALS IK DIT EERDER WIST HE
Ach, in het wespennest POL gaan de PM ook 'vrolijk' heen en weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
geen idee.
maar ik ben dan ook geen PUBSC'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |