quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik weet het, haar hoofd staat niet goed
jij stiekem ook zekerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Multivitamine het volgende:
SAAAAB wil in haar kontje gebatst worden.
Neem is de moeite om te lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Zit je er nu nog steeds?![]()
* AdvancedPower heeft leedvermaak.
dat is correct.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
Oke daar ben ik. Teh fuck is this?! Ben ik een attentionwhore en een internetslet omdat ik met mensen PM?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
Oke daar ben ik. Teh fuck is this?! Ben ik een attentionwhore en een internetslet omdat ik met mensen PM?
volgens henquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
NEE, ik voelde me speciaal... dacht dat ik een plekje in je hart had... maar nee hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Saaaaab het volgende:
En ditquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE, ik voelde me speciaal... dacht dat ik een plekje in je hart had... maar nee hoor![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom..?!Jullie PM'en maar 1 met persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |